kertokaa mulle minkä myyjäksi kannattaa alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töitä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töitä vaan

Vieras
ei tunnu töitä löytyvän, niin mikä on teidän mielestä kannattavin olla. esim. meandin myyjä vai oriflamen tms??? kokemuksia! :p (ja en ala tätä kautta myyjäksi, kun löydän täältäpäin varmasti konsulentin, tutunkin kenties). :)

Ite myyn avonia ihan vain tutuille minimi vaivalla. Eli heitän kuvastot ja toimitan tuotteet meiningillä, ja jokaisesta 3 viikon kestävästä jaksosta tilaus keskimäärin 200 euroa, josta 25% on provikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Ite myyn avonia ihan vain tutuille minimi vaivalla. Eli heitän kuvastot ja toimitan tuotteet meiningillä, ja jokaisesta 3 viikon kestävästä jaksosta tilaus keskimäärin 200 euroa, josta 25% on provikkaa.

aivan! pitää harkita! :)

ja mahdollisuus on tietenkin myös "edetä". Sit on tietenkin nää tupperit (ei kannattavaa, jos keskimäärin 1-2 kutsut viikossa). Moni on kehunu myös partyliteä. Tai rupee seksiesittelijäksi ;)

Party Lite ! www.partylite.fi Myin itse jonkin aikaa näitä kauniita kynttilä- ja sisustustuotteita, mutta aika ei riittänyt. Tuotteita on helppo kuljettaa eikä niitä tarvitse tilausten jälkeen roudata itse emännälle kuten Tuppereita vaan ne menee suoraan emännälle ja hän hoitaa jaon eteenpäin.

ja mahdollisuus on tietenkin myös "edetä". Sit on tietenkin nää tupperit (ei kannattavaa, jos keskimäärin 1-2 kutsut viikossa). Moni on kehunu myös partyliteä. Tai rupee seksiesittelijäksi ;)

toi viimemien ei ainakaan onnistu.. ;) täs pitää miettiä, että mikä se nuista sitten olisi. :) :p

Alkuperäinen kirjoittaja Koo:
Party Lite ! www.partylite.fi Myin itse jonkin aikaa näitä kauniita kynttilä- ja sisustustuotteita, mutta aika ei riittänyt. Tuotteita on helppo kuljettaa eikä niitä tarvitse tilausten jälkeen roudata itse emännälle kuten Tuppereita vaan ne menee suoraan emännälle ja hän hoitaa jaon eteenpäin.

joo tuppereissa on kyllä se huono puoli, kun saa olla aina roudaamassa tavaraa.. :/

eli paljon tienaat? menekö verottajalle? miten käytännössä toimii?

Yhteistyössä