Kertokaa mulle kanssapalstailijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen nainenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Herää joja poista vaaleanpunaiset lasit päästä. Jos olet tosissas etkä porvoosta niin kyllä olet vähän pöhkö, sori vaan.

no en valitettavasti ole porvoosta. ihan totista totta tässä kirjotan.

on vaan jotenki niiiin ihana tuo mies kuitenki. etten haluais luovuttaa jos tästä kuitenki tulis jotain.

no, oli tässä eilenki hieman erikoinen tilanne ku mies lähti tankkaamaan exänsä auton ja kävivät kaupassa. ja mies maksoi kaiken.

exänsä pesee edelleen kaikki miehen vaatteet ja miehellä on siis kaikki kamat edelleen entisessä kodissaan.

hohhoijaa.. ei olis minusta tuohon.. ukko pihalle. Yhdessa ollaan 100% jos ollaan. jos ei niin ei.
En mina kattelis ukkoa jonka ex pesee sen pyykit. HALOO?? kuten aikasemmin joku sanoi lueppas tekstisi uudelleen ja tee paatos. Sinisilmainen olet kun ukko saastaa rahaa sun kustannuksella kun ei maksa vuokraa ja silla rahalla maksaa exalleen lounaita ja ruokakauppa reissuja...

Voimia nyt kuitenkin.. :hug:

no kuulemma maksaa edelleen puolet exänsä vuokrasta. koska "ero ei ole vielä täysin selvä" näin mulle kertoi.

tuli vaan nyt sekin mieleen että onkohan tässä mahdollisuus että mies menee jossain vaiheessa exänsä kanssa takas yhteen? siis vaikka ois minkälaisia tappeluja ja riitoja heillä ollut? olen alkanu miettiin sitä että kun keskustellaan niin miehellä on kauhea tarve keskustella asioista jotka sitä kiinnostaa mutta mä en ymmärrä niistä teknisistä jutuista yhtikäs mitään, toisin kuin exänsä jonka kanssa ilmeisesti sitten keskusteleekin (enhän mä voi tietää kaikkea).

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kun kerran kysytään niin mun mielestä. jätä se jätkä, siinä on matoja :ashamed:

okei..... onko ihan totta nyt että se vaan leikkii mun kanssa??? siis onko mitään mahdollisuuttakaan että meistä vois tulla onnellinen pari?

pakko miettiä tämmösiä asioita ennenku teen päätöksen suuntaan tai toiseen. hyviä kommentteja täältä on tullu, ja on pistäny miettimään...

en osaa enempää sanoa kun en tunne ...

no kysymys kuuluuki että: tekeekö miehet tätä usein? eli ottavat tämmösiä irtiottoja suhteistaan jonku muun kanssa ja palaavat takasin sitte siihen entiseen suhteeseen.

se tässä mulla nyt eniten hiostaa. että leikkiikö se vaan mun kanssa vai voisko tästä oikeesti tulla jotain. että mitä mun pitäis nyt tehdä: antaa sen mennä vai kestää tää sen eroprosessi kaikkinensa?

Ei kun nyt jätät sen. Ei tolleen voi suhteen välissä venkoilla. Jos se mies edes on oikeesti eroamassa, niin tervetuloa takaisin, kunhan asiat on selviä. Olehan lujana. Nyt mies voi vaikuttaa ihanalta ja ihmeelliseltä, mutta ethän edes tunne häntä kunnolla. Luotettava hän ei ainakaan taida olla -ja miksi sellaisen ihmisen elämääsi haluaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainenko?:

no kysymys kuuluuki että: tekeekö miehet tätä usein? eli ottavat tämmösiä irtiottoja suhteistaan jonku muun kanssa ja palaavat takasin sitte siihen entiseen suhteeseen.

se tässä mulla nyt eniten hiostaa. että leikkiikö se vaan mun kanssa vai voisko tästä oikeesti tulla jotain. että mitä mun pitäis nyt tehdä: antaa sen mennä vai kestää tää sen eroprosessi kaikkinensa?

ei tuo normaalia ole, väittäsin tuntematta että leikkii :o

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainenko?:

Musta haiskahtaa siltä, että toi ei ole mikään irtiotto vaan ihan vain pettämistä. "Ex" luultavasti kotona uskoo miehen olevan töissä/kaverilla/lätkätreeneissä tms. Mä en oikeesti jaksaisi jäädä odottelemaan "eron toteutumista". Tarpeeksi monta kertaa olen nähnyt sivusta, kuinka toinen sinisilmäisenä odottaa yhteisen elämän alkamista, kunnes jossain vaiheessa tajuaa, että sitä "eroprosessia" ei ole edes olemassa. Ja kaikki pettäjät sanoo tuota ihan samaa. Että kotona se puoliso on ihan hirveä ja kylmä. Ja että seksiä ei saa. Ja että kyllä tässä on ero tulossa.

Onko ap linjoilla? Tollasilla miehillä on paha vika tehdä sama uudestaan eli vaikka saisitkin tyypin kanssa "ihanan suhteen" niin hetken päästä voit itse olla se "EX"...

Yhteistyössä