Olenko ainut joka ajattelee näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkauspakkaus_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkauspakkaus_

Vieras
Olemme eronneet exäni kanssa 3 vuotta sitten. Sen jälkeen olemme olleet ystäviä ja viettäneet öitä toistemme luona. Molemmilla on ollut tapailua tässä välissä. Nyt kuitenkin tilanne on muuttunut niin, että eräs nainen jonka kanssa exälläni oli juttua noin vuosi sitten ja jonka kanssa hän on ollut nyt pitkään pelkkä kaveri, niin mies on viettänyt myös öitä tämän naisen kanssa. Tämä toinen nainen ei tiedä että mies on vielä kanssani tekemisissä saatika että viettää öitään kanssani. Tiedän, että minulla ei ole oikeutta päättää miehen yöseurasta mutta kuullessani hänen viettävän öitään nyt myös tämän toisen naisen kanssa sanoin etten halua enää itse viettää öitä hänen kanssaan. Mies haukkui minut mustasukkaiseksi ja narsistiksi. Mielestäni minulla on kai oikeus kuitenkin päättää asiasta omalta osaltani. Mielestäni tuollainen useiden kanssa nukkuminen vuoroöin varsinkin toisten toisistaan tietämättä on törkeää. Mielipiteitä? Kokemuksia?

No mä en viettäisi ainuttakaan yötä eksäni kanssa.

Mutta jos olisin vastaavassa tilanteessa, en ainakaan sitten enää eksän kanssa öitä olisi jos tapailee muitakin.

Niin siis että nukutteko te vaan yhdessä vai seksiä harrastatte?

Mä en harrastaisi seksiä semmosen kanssa joka muidenkin kanssa yhtyy, ihan senkin takia ettei olis kiva kun ei sit tiedä monenko kanssa on täten välillisesti ollut. Kun sillä sun miehen seksikaverilla voi olla parikin eri seksikaveria joilla omansa joilla puolestaan omansa.... Yöks.

Jos nukkumisesta vaan puhuit niin sitten kai sillä ei oo väliä kenen kanssa nukkuu vaikka tietysti likaset lakanat on ällöt.

Jos ette ole sopineet miehen kanssa olevanne parisuhteessa, voit jättää sen toisen naisen keskustelun ulkopuolelle. Mies saa hässiä juuri niin monen naisen kanssa kuin haluaa, jos teillä ei mitään sopimusta asiasta ole.

Voi ihan vapaasti myös päättää, ettet halua seksiä ilman monogaamista parisuhdetta, eikä miehellä ole tähän mitään sanomista. Hän ei välttämättä halua parisuhdetta kanssasi, jolloin seksikin luonnollisesti loppuu. Aika epätodennäköistä olisi, että hän jättäisi toiset naiset ryhtyäkseen uuteen parisuhteeseen kanssasi.

Yleisesti ottaen, exien kanssa ei kannata ryhtyä touhuamaan, koska todistetusti parisuhde exän kanssa ei toiminut aiemminkaan.

Jos ette ole sopineet miehen kanssa olevanne parisuhteessa, voit jättää sen toisen naisen keskustelun ulkopuolelle. Mies saa hässiä juuri niin monen naisen kanssa kuin haluaa, jos teillä ei mitään sopimusta asiasta ole.

Voi ihan vapaasti myös päättää, ettet halua seksiä ilman monogaamista parisuhdetta, eikä miehellä ole tähän mitään sanomista. Hän ei välttämättä halua parisuhdetta kanssasi, jolloin seksikin luonnollisesti loppuu. Aika epätodennäköistä olisi, että hän jättäisi toiset naiset ryhtyäkseen uuteen parisuhteeseen kanssasi.

Yleisesti ottaen, exien kanssa ei kannata ryhtyä touhuamaan, koska todistetusti parisuhde exän kanssa ei toiminut aiemminkaan.

Harvemmin harrastamme seksiä.
Yleensä vaan oleillaan ilta ja sitten nukutaan lähekkäin, ehkä vaihdetaan yöpusut ja pidetään kädestä kiinni. Mies on ainakin sanonut että nukkuu vain myös tämän toisen kanssa mutta tiedä sitten..
Enkä mä haluakaan hänen kanssaan mitään parisuhdetta. On ollut vaan mukavaa nukkua jonkun lähellä mutta mun mielestä se ajatus on jotenki kuvottava että mies nukkuu esim. Vuoroöin molempien kanssa. Saahan hän niin tehdä jos on rehellinen kaikille osapuolille ja ei kai kukaan voi minua pitää sairaana jos en halua tähän suostua?

Ihme touhua mun mielestä, mutta kaikki omalla tavallaan..

Ei kyllä kuulosta mustasukkaisuudelta eikä narsismilta, vaan järkevältä reaktioita ettei halua jatkaa touhua äxän kanssa (tai kenen kaa tahansa) kun tää tekee sitä yhtä hyvin muittenkin kaa.

Ihme touhua mun mielestä, mutta kaikki omalla tavallaan..

Ei kyllä kuulosta mustasukkaisuudelta eikä narsismilta, vaan järkevältä reaktioita ettei halua jatkaa touhua äxän kanssa (tai kenen kaa tahansa) kun tää tekee sitä yhtä hyvin muittenkin kaa.

Niinno, en itsekään odota että mies haluaisi viettää enää öitä minun kanssa jos niitä myös jonkun toisen kanssa myös viettäisin. Ei se mielestäni ole väärin että vaikka ei seurustele tai mitään niin silti haluaa että yökumppani on vain yöt mun kanssa. Ja hyväksyin senkin että mies on sitten tämän toisen kanssa mutta ilmoitin vaan kantani hänelle ettei hän luule että maanantaina taas menen hänen luokseen yöksi normaalisti.

Niinno en halua nyt siihen tarttua miksi olen viettänyt öitä eksän kanssa. Kyseessä voisi olla ketä vaan henkilö jonka kanssa tulee vietettyä niitä öitä :)

Se nyt olisi kuitenkin ihan se ja sama olisiko se eksä vai joku muu.
Jos jonkun toisen kanssa alkaisi tapaileen niin jäisin viimeistään siinä vaiheessa kuviosta pois.
Siinähän toinen kuitenkin pettäisi sitä toista. Eihän sekään mulle kuuluisi jos toinen niin tekisi eikä välittäisi siitä toisesta mutta kuitenkin se että näkee jo jotain toista.

Ei koskaan mitään toisia. Ainakin itse näin ajattelen. Muut ajatelkoon miten haluaa.

Mutta on melko tavallista että eron jälkeen seksiä harrastetaan vielä joitakin kertoja. Tietysti se lähes aina jossain vaiheessa loppuu, varsinkin sitten kun tulee uusia kumppaneita.

Jouduin eron j'lkeen aina antamaan seksi, saadakseni elatusmaksut. Laitoin ne sitten soskuun maksuun ja r'stej' tuli. meni kymmenen vuotta, kun sain lopettamaan, monta suhdetta kuihtui sin' aikna ja nyt yksin kahdenkymmenen vuoden j'lkeen. nyt jo vanha, ei mahiksia.

Yhteistyössä