kertokaa minulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sebastian Ros
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sebastian Ros

Vieras
Minulla on ongelma. Tai oikeastaan naisystävälläni. Olemme olleet yhdessä n. puolivuotta ja perusasiat ovat paremmin kuin hyvin:-tykkäämme samosita asioista,huumorintaju natsaa ja ihan vaan oleminen arkena on sietämättömän mukavaa. Mutta. Jos menemme ulos, siis esim kapakkaan tai kaupaan, hän saa joskus käsittämättömiä kohtauksia kun väittää minun katselevan muita naisia...! Myönnän että ihan alussa katsoinkin vaikkapa sääriä mutta nyt en kyllä tiedä ihan tarkkaan missä mennään. Itkua ja raivoa......enkä voi sanoa ettei mitään itseä puolustelevaa kun raivo vaan yltyy.

Luulen että tämä johtuu lapsuudesta ja niistä traumoista. Häntä ei ole petetty aiemmissa suhteissa ja hän on ollut jättäjä erilaisista syistä muttei pettämisestä. Minut taas vaimo jätti 15 vuoden avioliiton jälkeen toisen miehen takia muttei minulle jäänyt voittamatonta traumaa siitä. Tämä rupeaa vaivaamaan kun joudun nielemään älyttömiä väitteitä ja ilta on aina pilalla puhumattakaan siitä että joudun jännittämään kun mennään ulos. Pari viikkoa sitten riideltiin kunnolla kun paineeni purkatuivat ihan turhaan...syy oli minun mutten kestänytkään kumppanini kanssa ulkona. Jokin asia jotkin sanat vain ärsyttivät ja odotin jotain kohtausta mitä ei tullutkaan kumppanini suusta. Harmittaa tilanne.......Onko neuvoja? Kiitos jos kommentoitte ja ehkä kertoisitte mistä naiseni käytös johtunee? En mielestäni anna aihetta ja kunnioitan häntä.

Yhteistyössä