Millainen elämäntilanne? Käyttävätkö päihteitä? Opiskelu ja työkuviot? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun toisessa ketjussa puhutaan teiniäideistä.Itse sain esikoisen 19v ja toisen lapsen 21v eli vanha en ollut minäkään.
2 lasta, ammatti, nyt lasten kanssa kotona ja viikonlopputöissä. Syksyllä alkaa opiskelut ammattikorkeassa. Sama mies, oma asunto, naimisissa.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Millainen elämäntilanne? Käyttävätkö päihteitä? Opiskelu ja työkuviot? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun toisessa ketjussa puhutaan teiniäideistä.Itse sain esikoisen 19v ja toisen lapsen 21v eli vanha en ollut minäkään.
Mitähän mä olen kirjoittanut, siis lähihoitajanAlkuperäinen kirjoittaja Lisa:Itse sain 2 lasta, alle 20vuotiaana. Olen tällä hetkellä 26vuotias.
Naimisissa olen lasteni isän kanssa, olen opiskellut 2 ammattia ( mutta kaikkien morkkaamia nekin ) lähoitajan ja lasten- ja nuorten erityisohjaajan.
Töissä olen vakituisesti perhekodissa ja omakotitalokin löytyy.
Päihteitä käytän ihan normaalisti, jos lähden esimerkiksi ystävieni kanssa juhlimaan, mitä nyt suuri osa muukin tekee.
Itse olen erittäin tyytyväinen elämääni. Haaveina mulla tosin vielä on ainakin 1 lapsi ja sosionomi koulutus.
mun tuttu (eka muksu 16 v) kouluttautuikin sit aikuisena, samoin äitini joka sai ekan muksun 18 vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja cc:Ihan mukavia ja tavallisia, mutta usein huonosti kouluttautuneita.
Ohho, aika sama stoori omalla äidilläni, ja sulla vielä sama nimikin? Oma äitini ja isäni olivat tosin vain joku 7 vuotta naimisissa. Ja sai minut 18-vuotiaana. Muutoin samat faktat.Alkuperäinen kirjoittaja Nella:Äitini sai minut 17-vuotiaana, on nyt 47-v kolmen lapsen äiti ja kahden lapsenlapsen mummi. Lukio jäi aikoinaan kesken. On suorittanut kolme tutkintoa samalla kun kasvatti meitä ja kävi töissä. Ison hatunnoston paikka, että siihen pystyi. Meillä onkin paras äiti! <3
22 vuotta olivat isäni kanssa naimisissa, kunnes päättivät erota.
Annista oli muuten juttu kaksplussassa silloin kun Siiri-tyttärensä oli pieni, olisiko ollut 1v. Harmi että olen kadottanut tuon lehden.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Henkkohtasesti en taida tuntea ketään alle 18v lasta saanutta, mutta aika monia just siihen päälle, eli 18-19 vuotiaina lapsensa saaneita... Julkisuudesta on tuttu Anni Sinnemäki, joka sai lapsen 15-vuotiaana. Mielestäni ihan hyvin pärjännyt vaikken tiedä miten pärjäsi silloin aikoinaan.