Kertokaa millaisia ovat tuntemanne alle 18v iässä lapsen saaneet äidit?

huoh
Minun tuntemani teini äidit on kyllä ihan toista kastia kuin edellä mainitut! Joka viikonloppu lapsi hoitoon ja ryyppäämään. Jos joku vkonloppu ei saakkaan lapselle hoitajaa niin maristaan kun joutuu kotona olemaan.. Joskus nämä äidit juovat monta kertaa vkonkin. Viikon ulkomaan matkoillekin voi huoleti lähteä vaikka lapsi vasta reilu puoli vuotias. Lapsi ei siis tietenkään lähde mukaan että äiti saa koko loman juoda. Ovat niiiin rasittuneita joka viikkoisesta ryyppäämisestä. Imettääkään ei voi että pääsee helpommin lähtemään viihteelle! Selitys tietty että ei tuu maitoa mut tuskin monella, juurikin näillä teiniäideillä on kaikilla sama ongelma.. Kyllä itsellänikin hyvin on maitoa tullut ja riittänyt vaikka lapsi jo 1v..

En tunne hyvin ketään alle 18 v äidiksi tullutta. Muutaman tiedän ja ihan "normaaleita" he ja perheensä näyttäs olevan.
Kovin korkeaa koulutusta ei noista kellään taida olla..
Mun ystävistä on nuorin ollut 24v kun on saanut lapsen.

Mä olin just nippa nappa 19 lun sain esikoisen. Kerkesin täyttää pari kk ennen. Olen siis varmasti pajon parempi kun sellaset ketkä oli vaan 18 :xmas: . Omalta kohalta voin sanoa ettö olen päihde ongelmaton (kaikki menee). Ihan normi ihmisiä. asunto ostettiin jo heti, omaisuutta ja kouluja kartuttettu. Valta osan aikaan ihan työssä käyviä normi kansalaisia ennen mun irtisanomista. Itc alan ihimisä olen. Nykyisin 3 lasta, Rento asenteinen non uskovainen.

näitä.
Yhden tunnen, 17-vuotiaana saa lapsensa, kun ei pitänyt huolta ehkäisystä.
Käytti alkoholia runsaalla kädellä yli puolet raskausajasta ja salasi raskautensa. Lopulta ei voinut enää salailla äidiltään, kun maha näkyi. Useita isä-ehdokkaita lapsella.
Ei ole ammattia, 3 kertaa koulun aloittanut eri linjoilla, aina jättänyt kesken. Elää pilvilinnoissa, luulee saavansa sossulta 2 000e/kk käteen, kun lapsi syntyy. Äiti ja sossu maksanut kaiken lapselle ja tälle likalle kämpästä vaunuihin.
Saa nähdä tuleeko sieltä terve lapsi pihalle ja miten tyttö selviytyy lapsensa kanssa, tähän asti ainakin näyttää minun silmissäni täysin loisimiselta ja edesvastuuttomalta käytökseltä.

No yks tuli raskaaks 18v. Poltti tupakkaa, alkon kans oli melko maltillinen mutta röökiä meni senki edestä. Kokeilihan tuo vissiin muutakin mutta kerran. Oli muutenkin melkoisen vapaamielinen tyyppi.
Jahka sai tietää että oli raskaana, vähensi röökin ensin kolmeen päivässä, sitte yhteen ja ennenkuin oli 5.kuulla niin lopetti kokonaan. Kaveripiiri vaihtu ja muikista tuli täyspäiväinen äiti, teki soseet, hoiti vauvan, kodin. Luki pääsykokeisiin, pääsi opiskelemaan.
Tuli uudestaan raskaaksi, piti välivuoden ja jatkoi opiskeluja nyt kahden lapsen äitinä. Tupakka, alko, muu häröily taaksejäänyttä elämää. Melko tiukkis nykyään, vihaa tupakoitsijoita, ei halua lastensa lähelle päihtyneitä.
Palstailee nikillä Edna Birch.

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Millainen elämäntilanne? Käyttävätkö päihteitä? Opiskelu ja työkuviot? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun toisessa ketjussa puhutaan teiniäideistä.Itse sain esikoisen 19v ja toisen lapsen 21v eli vanha en ollut minäkään. :whistle:
oma äitini sai toisen 18 vuotiaana. ei käyttänyt päihteitä. todella harvoin joi alkoholia. opiskeli kun olimme vähän isompia, siihen asti oli kotona. isä (teini myös) kävi töissä. meillä oli tosi hyvä ja normaalilapsuus. tosin köyhiähän me oltiin mutta eipä tuo koskaan haitannut. turvallista ja hyvää lapsuutta elettiin

Yhteistyössä