D
dddd:lle
Vieras
Sellainen pumpulinen olo, yleinen hyvänolontunne.
Eli huoleton olo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sellainen pumpulinen olo, yleinen hyvänolontunne.
Eli huoleton olo.
Kyllä ja ns. tavallista hyvää oloa voimakkaampi tunnetila. Leijuvainen. Ekstaattinen.
Kyllä ja ns. tavallista hyvää oloa voimakkaampi tunnetila. Leijuvainen. Ekstaattinen.
Saako lyrikoita helposti lääkäristä,pitääkö pyytää yksityiseltä?
Terveyskeskuksesta nyt tuskin ainakaan saa,vaikka pää olisi kainolassa ja selkä katki kahdesta kohtaa....
Oon lyrikoita joskus silloin tällöin syönyt,mutta ei ollut mulle määrätty,vaan äidilleni.
Pitääkö noita lyricoita syödä säännöllisesti, vai voiko ottaa sillon tällön jos esim. panacod tai burana ja panadol yhdistelma ei auta kipuun? Epilepsialääkkeenä tietysti pitää ottaa säännöllisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29005694:pitää syödä säännöllisesti,aloitetaan vähitellen nostamalla annostusta, ja samoin lopetus pitää tehdä useamman päivän aikana, vähentämällä annostusta.
itse söin hermosärkyyn, tai periaatteessa miranax auttoi niihin kipuihin, mut muut oireet, tikuttelu, tuntohäiriöt kädessä, kutina jne lähti vasta lyricalla.
Ajattelin vain kun yhdeltä tutulta jäi noita lyricoita, niin oisin voinu testata toimiiko mulla. Sitten oisin kysyny lääkäriltä, josko ois suostunu määräämään mulle, siis jos toimii... Eihän niitä toisten lääkkeitä kyllä saisi napsia...
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29005792:no enpä suosittele.
jos tarvetta tuollaiseen lääkitykseen on, niin eiköhän se lääkäri niitä kirjoita.
ja ensin kannattaa kuitenkin muut vaihtoehdot kokeilla
Kyllä on todellinen tarve, hermo ja muutkin kovat kivut vaivaa. En usko, että kukaan lääkäri määrää mulle. Tk:ssa jossa käyn ollan tosi tarkkoja, ja buranaa ymv. määrätään vähän joka vaivaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29005866:no mene ihmeessä yksityiselle lääkärille.
ja miten ne sen kokeilun jälkeen sitä sit määräis?
Menisin kyllä jos ois ylimäärästä rahaa. Saan just ja just pakolliset menot maksettua, enkä aina niitäkään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29005914:kuitenkaan ei kannata kokeilla kaverin lääkkeillä, et voi tietää sopivaa annostusta, ja tuskin silläkään niitä kovin paljoa ole, noita kun ei yleensä kirjoiteta isoja reseptejä kerralla, joka tapauksessa sun pitäis lääkäri vakuuttaa siitä et niistä reseptin saisit.
Alkuperäinen kirjoittaja Narkkien lääke;29008207:Narkkarien suosima lääke, jota en huolisi käyttööni.
Mulle lääkärit ei suostu määräämään lyricaa, tai mitään muutakaan lääkettä kipuun. Tai no määräähän ne parasetamolia ja tulehduskipulääkettä, jotka on yhtä tyhjän kans. Kovimmat kivut on jalan hermokipu, ja useamman kerran viikossa vaivaava migreeni. Molemmista on diagnoosit, mutta lääkärit ei noteeraa niitä. Oon ollu mielenterveystoimiston asiakas, ja kaikki kivut ja oireet johtuu lääkärien mukaan mielenterveysongelmista. Mielialalääkitys on käytössä, mutta eipä se kipuja poista.Oon käynyt yksityiselläkin, mutta sieltäkään ei määrätä mitään kunnon lääkettä. Oon harkinnut jo pitkään itsemurhaa, mutta en keksi miten sen toteuttaisin. Haluan kuolla kerralla, enkä jäädä kitumaan sängynpohjalle. Omistaisinpa jonkun näkösen aseen, niin sillä olisi helppo ottaa henki pois.