Kertokaa kokemuksia lyricasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottaa aloittaa lääke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie oon lyricaa syönyt 75-150mg/ilta nyt reilun pari vuotta, toisen lääkkeen rinnalla nukkuakseni. Haittavaikutuksia ei ole ollut muita kun ajoittainen lihasnykiminen, joten näiden kohdalla olen helpolla päässyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pelottaa aloittaa lääke;29001981:
Lihoitko yhtään?

Sitä en osaa sanoa että oliko lyricalla osuutta siihen että painoa tupsahti 20-30kg, kun samalla tuon toisen lääkkeen (ketipinor) aloitin suurella annostuksella, ja se ainakin on painoa nostava lääke.

Eli siis todellakaan en pidempää söis,itse asiassa en edes viikkoakaan putkeen..
Mutta sellaseen rentoutumiseen ns, viihdekäyttöön ovat ihan jees.
Pitää vaan kuitenkin ottaa maltilla,kerran otin yhden olikohan peräti 300mg ja olin vielä keskustassa,niin ihan yks kaks fiilis ihan "tööt" kävely meni siksakkii ja niin ees päin..ja tosta että lihottaako..no joo,voisin hyvin uskoakkin että mua ainakin pidemmällä käytöllä lihottais,meinaa silloin kun olen välillä lyrikan ottanut,niin ihan kauheet mässyt,koko ajan sen jälkeen kun lääke "kolahtaa".

Alkuperäinen kirjoittaja viihdekäyttöön;29002000:
no joo,voisin hyvin uskoakkin että mua ainakin pidemmällä käytöllä lihottais,meinaa silloin kun olen välillä lyrikan ottanut,niin ihan kauheet mässyt,koko ajan sen jälkeen kun lääke "kolahtaa".

Eipä ainakaan minulla tullut mitään mässyilyä, kun koko lääkkeen vaikutusajan olen nukkumassa. :P

[QUOTE="vieras";29003656]:laugh: :laugh:[/QUOTE]

No jos pilkkua kuksitaan, niin aineenvaihduntaa hidastava ja turvotusta aiheuttava lääke. Ei tarvi syödä yhtään enempää, mutta silti lihoo älyttömästi.

Lyrica, epilepsialääke? No en oo ennen kuullu.

Hermosärkylääke se mulle on aina ollu... Ja jos nopeasti nostaa sitä annosta (eikä lääkärin ohjeitten mukaan) niin saattoi heittää päässä. Lihomista ei kyllä ilmaantunu.

[QUOTE="jaa";29003930]Lyrica, epilepsialääke? No en oo ennen kuullu.

Hermosärkylääke se mulle on aina ollu... Ja jos nopeasti nostaa sitä annosta (eikä lääkärin ohjeitten mukaan) niin saattoi heittää päässä. Lihomista ei kyllä ilmaantunu.[/QUOTE]

kyllä se on epilepsialääke, mutta käytetään myös hermosärkyyn ja mielialalääkkeenä.

Selkäkipuun se mullekki kirjoitettiin. Kahtena iltana otin ja mitään vaikutusta. LUKEKAAPA huvikseen se lappu mikä on siinä mukana!!!! Aika moneen on muka vaikutus! Hulluja ootte jos uskallatte pitempään syödä!!! Tuoteseloste on aika karmaiseva. Panacod on satakertaa parempi KIPULÄÄKEENÄ! :)

[QUOTE="mies";29004090]Selkäkipuun se mullekki kirjoitettiin. Kahtena iltana otin ja mitään vaikutusta. LUKEKAAPA huvikseen se lappu mikä on siinä mukana!!!! Aika moneen on muka vaikutus! Hulluja ootte jos uskallatte pitempään syödä!!! Tuoteseloste on aika karmaiseva. Panacod on satakertaa parempi KIPULÄÄKEENÄ! :)[/QUOTE]

Mulla oli yhdessä panacod 3*krt päivä + lyrica 2*krt päivä ja Norflex *iltasin. Joo, selkä on parempi pitää kunnossa...

[QUOTE="mies";29004090]Selkäkipuun se mullekki kirjoitettiin. Kahtena iltana otin ja mitään vaikutusta. LUKEKAAPA huvikseen se lappu mikä on siinä mukana!!!! Aika moneen on muka vaikutus! Hulluja ootte jos uskallatte pitempään syödä!!! Tuoteseloste on aika karmaiseva. Panacod on satakertaa parempi KIPULÄÄKEENÄ! :)[/QUOTE]

Panacod on niin mieto, ettei se auta kovaan kipuun.

[QUOTE="Vieras";29004107]Panacod on niin mieto, ettei se auta kovaan kipuun.[/QUOTE]

Kyllä jos panacod auttaa siihen kipuun kun ei pysty milliäkään liikkumaan mitenkään niin en sanois ettei auta kovaan kipuun!!! koktaililla 800 Burana ja pore panacod 3x päivässä :) Olen kuullut että esim armeijassa haetaan ihan mitättömiin kipuihin lyricaa sen takia että saadaan pää sekaisin

Eipä se auta.

[QUOTE="mies";29004237]Niin ehkä sulla mutta onneksi auttoi minulla :) Lääkäri kyllä varoitteli lyricassa sitä että aiheuttaa riippuvuutta joten en sekään takia kahden kerran jälkeen edes yrittänyt syödä sitä[/QUOTE]

Hyvä. Juu Lyrican lopetus oli hieman hankalaa.

Lyrikat on ihania,niistä tulee hyvä olo,jos vähän extraa ottaa,tosin sitten aika pian nukahtaa,koska en viitsi niitä nappailla vielä silloin kun lapset hereillä.

Toi riippuuvuus kyllä vähän pelottaa :( en syö päivittäin,otan pari kertaa viikossa,mutta silloin lähtee reilusti yli määrätyn satsi

itse söin noin 3kk lyricaa, 75mg/vrk ja ainoa haittavaikutus oli närästys muutamana ensimmäisenä päivänä, muuten vain ja ainoastaan vei kivut.
nyt oon ollu kohta 2kk ilman, mut veikkaampa et kohta taas pitää aloittaa uudestaan.

eikä ollu ongelmia lopettaa, tosin toi annostus on niin pieni kuitenkin.

ja hermosärkyyn siis söin noita.

Yhteistyössä