P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mie oon lyricaa syönyt 75-150mg/ilta nyt reilun pari vuotta, toisen lääkkeen rinnalla nukkuakseni. Haittavaikutuksia ei ole ollut muita kun ajoittainen lihasnykiminen, joten näiden kohdalla olen helpolla päässyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pelottaa aloittaa lääke;29001981:Lihoitko yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja viihdekäyttöön;29002000:no joo,voisin hyvin uskoakkin että mua ainakin pidemmällä käytöllä lihottais,meinaa silloin kun olen välillä lyrikan ottanut,niin ihan kauheet mässyt,koko ajan sen jälkeen kun lääke "kolahtaa".
Sitä en osaa sanoa että oliko lyricalla osuutta siihen että painoa tupsahti 20-30kg, kun samalla tuon toisen lääkkeen (ketipinor) aloitin suurella annostuksella, ja se ainakin on painoa nostava lääke.
Sitä en osaa sanoa että oliko lyricalla osuutta siihen että painoa tupsahti 20-30kg, kun samalla tuon toisen lääkkeen (ketipinor) aloitin suurella annostuksella, ja se ainakin on painoa nostava lääke.
Aiheutti euforiaa, ah ja kivut lähti. Ihana lääke![]()
Oikeastiko aiheutti euforiaa? Sehän on epilepsialääke.
Kyllä. Euforia on yksi mahd. sivuvaikutus.
Lyrica on myös hermokipulääke sekä yleist. ahd. häiriöön käytettävä lääke.
Aina sitä näköjään oppii uutta. Kerro minkälaista euforia on, kun en oo sitä ikinä kokenu?
Eipä se auta.