vvvv
Minä haluan että kaikki kaupat, erikoisliikkeet ja muut palvelut löytyvät menemällä alakertaan ja kävelemällä max. 200 m. Tälläisiltä paikoilta ei löydy omakotitaloja, enkä kyllä kaipaakaan.
Mä vedin ton 3-6 kakaraa hatusta, en sun tekstistä. Tarkotin vaan että kaikilla täällä ei ole puettavaa tai edes vahdittavaa multikakaralaumaa joten ulosmeno ei ole mikään ongelma kuin sarjasynnyttäjillä.Lue uudestaan. IÄLTÄÄN 3-6. Siis semmoinen lapsi joka voi olla vähän aikaa okt-talon pihalla äidin pukiessa toista lasta sisällä, eli tilanteessa pärjää vaan vahtimalla samalla ikkunasta.
Riippuu lapsen vilkkaudestakin, jotkut seisoo tumput suorina pihalla tai istuu hiekkalaatikolla kun toiset menee tuhatta ja sataa.
Käsittämätöntä käytöstä sinulta! SINÄ asut omakotitalossa, jonka olet itse suunnitellut kera arkkitehdin ja olet niin saakelin hieno ihminen siksi! Kerrostaloasujat ovat vain tumpeloita ja vähän heikkolahjaisia kun siellä asuvat!Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126972:Jaha. Ja kukahan tässä ketjussa ei ole kyennyt käsittämään, että joillekin sopii kerrostalo omakotitaloa paremmin? Ei sitä ole kuulepas ollenkaan vaikea käsittää. Sanoin jo aiemmin, että olen tässä elämäni varrella tavannut muun muassa sellaisia tumpeloita, joiden on varmasti sekä oman että ympäristönsä turvallisuuden vuoksi parempi pysytellä kerrostalossa. Ja muitakin syitä on epäilemättä yllin kyllin.
Sillä, että olen kertonut, miksi MINULLE sopii okt-asuminen paremmin, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joillekin se ei sovi pätkääkään. Ymmärrän aivan kivutta, että kaikki eivät halua omakotitaloa.
Voi kuinka armeliasta että annat mahdollisuuden jopa muihinkin syihin kuin siihen että on tumpelo! Aika läpinäkyvää ensin haukkua ne jotka eivät halua omakotitaloon "tumpeloiksi", ja sen jälkeen muka varmistaa selustansa "on muitakin syitä" heitolla. Nyt pystyt kätevästi levittelemään käsiäsi ja perustelemaan "mähän sanoin että on muitakin syitä, älä hei ota ittees" jos jollakin menee herne nenään. Kuitenkin tekstistäsi kuultaa selvästi se, että tumpeloitahan ne on kaikki jotka ei taloa "pysty" pitämään.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126972:Sanoin jo aiemmin, että olen tässä elämäni varrella tavannut muun muassa sellaisia tumpeloita, joiden on varmasti sekä oman että ympäristönsä turvallisuuden vuoksi parempi pysytellä kerrostalossa. Ja muitakin syitä on epäilemättä yllin kyllin.
Ajattelit sitten tänäänkin alkaa riehumaan tämän asian kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126972:Jaha. Ja kukahan tässä ketjussa ei ole kyennyt käsittämään, että joillekin sopii kerrostalo omakotitaloa paremmin? Ei sitä ole kuulepas ollenkaan vaikea käsittää. Sanoin jo aiemmin, että olen tässä elämäni varrella tavannut muun muassa sellaisia tumpeloita, joiden on varmasti sekä oman että ympäristönsä turvallisuuden vuoksi parempi pysytellä kerrostalossa. Ja muitakin syitä on epäilemättä yllin kyllin.
Sillä, että olen kertonut, miksi MINULLE sopii okt-asuminen paremmin, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joillekin se ei sovi pätkääkään. Ymmärrän aivan kivutta, että kaikki eivät halua omakotitaloa.
no ei tosiaan liity, ihmettelinkin että mihin hiivattiin tämä kuva katosi mutta meni näemmä väärään ketjuunHieno. Mut liittyykö tää tähän ketjuun?
Kiinnostaisi tietää missäpäin isämies asuu, jos hän uskaltaa vihjaista paikasta enemmän?Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29125791:10. Sijainti on todellakin kaikkein olennaisin juttu.