Lady Gardenea
Olen asunut koko ikäni kerrostalossa. Viihdyn hyvin näin. En kaipaa omaa pihaa yms.
Luepas juuri ennen sinun kirjoitustasi tullut viesti .Näissä keskusteluissa on aina vain niitä onnellisia kerrostalossa asuvia. Kukaan ei muka haluaisi edes asua missään muualla kuin siinä kerrostalossa. Missä kaikki tällaiset tavalliset ihmiset ovat? Eivät ainakaan näissä keskusteluissa.
Omassa tuttavapiirissä on sekä kerrostalossa että omakotitalossa asuvia ihmisiä ja meistä kerrostalossa asuvista varmasti jokainen haluaisi asua omakotitalossa mukavalla alueella.
No miksi ette muuta? Koti on niin tärkeä asia, että on surullista jos joutuu olemaan onnettomana kodissa jossa ei viihdy.Näissä keskusteluissa on aina vain niitä onnellisia kerrostalossa asuvia. Kukaan ei muka haluaisi edes asua missään muualla kuin siinä kerrostalossa. Missä kaikki tällaiset tavalliset ihmiset ovat? Eivät ainakaan näissä keskusteluissa.
Omassa tuttavapiirissä on sekä kerrostalossa että omakotitalossa asuvia ihmisiä ja meistä kerrostalossa asuvista varmasti jokainen haluaisi asua omakotitalossa mukavalla alueella.
Minussa ei ole mitään epätavallista sen takia että viihdyn kerrostalossa. Olen ihan tavallinen ihminen.Näissä keskusteluissa on aina vain niitä onnellisia kerrostalossa asuvia. Kukaan ei muka haluaisi edes asua missään muualla kuin siinä kerrostalossa. Missä kaikki tällaiset tavalliset ihmiset ovat? Eivät ainakaan näissä keskusteluissa.
Jos keskustelun otsikossa on mainittu kerrostalofanittajat ja umpikaupunkilaiset, niin eikö se ole ihan luonnollista että silloin ketjuun vastaavat ne, jotka tykkäävät asua kerrostalossa?Näissä keskusteluissa on aina vain niitä onnellisia kerrostalossa asuvia. Kukaan ei muka haluaisi edes asua missään muualla kuin siinä kerrostalossa. Missä kaikki tällaiset tavalliset ihmiset ovat? Eivät ainakaan näissä keskusteluissa.
Juuri näin. Ei oikein vakuuta minua isämies siitä että onni ja autuus olisi sieltä ok-talosta ainakaan vielä löytynyt. Kummallista paasausta.Alkuperäinen kirjoittaja ilonen lötköttäjä;29126081:Onneksi olkoon, kuulostatkin todella tyytyväiseltä ja onnelliselta ihmiseltä. ( )
Nauti nyt siitä auringonlaskustasi äläkä näe noin paljon vaivaa meistä jotka eivät halua mitään ristiä asumisesta.
Aika aktiivisesti kirjoittelit ja yritit vakuuttaa muita, kuinka vain sinun tapasi asua on se ihanin ja lisäsit ahkeraan näitä hymiöitäAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126452:Ei herranjumala sentään! Käyttekö te ihan täysillä? Oikeasti?
Täällä tehdään jotain analyysia minun onnellisuudestani muutaman tällaiselle höpöhöpöpalstalle postaamani kirjoituksen perusteella. En kestä.
Voin vakuuttaa olevani oikein onnellinen. Ihan joka suhteessa.
Me olemme myös talomme arkkitehdin kanssa suunnitelleet ja merenrantatontillemme mallanneet. Rantatonttteja ei juurikaan enää lisää tule, joten kannattaa tehdä huolellinen suunnittelutyö, että talosta tulee toimiva ja maisemaan sopiva.Kuinka moni omakotitalossa asuva on =) Ihan uteliaisuuttani siis kysyn.
Itse en ole suunnitellut asuntoani mitenkään muuta kuin sisustanut, toisaalta minulla ei ole siihen myöskään erityisiä haluja.
Hieno. Mut liittyykö tää tähän ketjuun?Oonko muistanu mainita että sain perinnöksi pappavainajan seinäkellon
Niinpä niin, kaikilla ihmisillä on 3-6 pikkulasta kontollaan.Yks hyvä puoli okt-asumisessa on jota ei ilmeisesti ole vielä mainittu (pätee kyllä ainakin osittain myös rivariinkin), silloin kun on perheessä leikki-ikäisiä (3-6-v.), eli ulkoilun helppous. Jos tulee yhdelle vaikka pissat housuun pihalla ulkoiltaessa niin ei tarvitse koko konkkaronkan lähteä pihalta sisälle vaan voi lähteä vain sen yhden kanssa. Siis jos on rauhallinen piha ja rauhalliset lapset.
Ja jo pukiessa ei tarvitse mennä kaikki kerralla, yhtenä lössinä sinne ulos. Mä voin pukea ensin toisen ja tämä menee seistä töröttämään sinne pihalle tai leikkimään hiekkaleluilla kun vielä autan toista pukemaan. Vahdin sen pukemisen aikana ikkunasta sitä ekaa ja karjaisen tarvittaessa ikkunasta jos tekee jotain tyhmää, ja sitten menen sen tokan mukana itsekin.
Sinä et käy, lue omat viestisi putkeen niin voit huomata itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29126452:Ei herranjumala sentään! Käyttekö te ihan täysillä? Oikeasti?
Täällä tehdään jotain analyysia minun onnellisuudestani muutaman tällaiselle höpöhöpöpalstalle postaamani kirjoituksen perusteella. En kestä.
Voin vakuuttaa olevani oikein onnellinen. Ihan joka suhteessa.