Kertokaa kerrostalofanittajat ja umpikaupunkilaiset, mikä on niin hienoa asua pinotalossa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kerrostalossa tuntuu turvallisemmalta asua. Olen asunut lapsena omakotitalossa koko ikäni ja vaikka pidänkin sitä parhaana asumismuotona, olen sen verran hermoheikko pimeässä ja yksin isossa talossa, että ilman miestä en haluaisi omakotitalossa asua. Tietysti myös oma talonmies on kätevä ja jotenkin omakotitalossa ei raaskisi tilata maksullista "talonmiestä" hoitamaan niitä hommia joita ei osaa.

Mutta kyllä se omakotitaloasuminen lapsiperheessä parempi vaihtoehto aina on. Ilman lapsia taas pidän kerrostaloa parempana. Itse kun en rakentele majoja tai ryömi lumessa :D tai grillaa yksin tai edes tuskin kahdestaan miehen kanssa. Meillä kyllä on lapsia ja aiotaan muuttaa omakotitaloon kun se on mahdollista. Pidän myös ihan keskustassa asumisesta ja siitä että voi parvekkeelta seurata kaupunkielämää. Pieni on myös kaunista ja viihtyisin yksin yksiössäkin.

fgh
ainokatarri on lajitoverin kyseessä ollessa ihan relevantti sana

sen verran fanaattisesti tuntuu tähänkin asiaan suhtaantuvan...
Isämies tuntuu herättävän kiihkeitä tunteita vähän yhdessä jos toisessakin. :) Itse en hänen kommenttejaan tässä ketjussa huomannut mitenkään erilaisiksi kuin muidenkaan. Hänhän perusteli ainoastaan omia valintojaan, eikai siinä mitään kummallista pitäisi olla?

Kieltämättä olen joskus itsekin ärsyyntynyt hänen kirjoituksistaan. Hänellä tuntuu olevan vahvoja mielipiteitä ja aika taitavana kirjoittajana hän puolustaa niitä toisinaan vähän liian pitkälle. Isämies, jos luet tätä, niin joskus kannattaisi antaa vaan asian olla. Ei kaikkia keskusteluja tarvitse "voittaa". Kyllä sinä tämän tajuat, olet ihan fiksu kaveri.

Yhteistyössä