kertokaa hyviä leffamättöö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paksukaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
KERTOKAA NYT, MIKSI ELOKUVAA EI VOI KATSOA MÄTTÄMÄTTÄ NAAMARIINSA KAIKKEA PASKAA?

siksi kun kesken elokuvaa tulee väsy!! ja sitä paitsi kana on terveellistä
Jos tulee väsy niin sitten nukkuu ja jatkaa elokuvan katsomista paremmalla ajalla, eikä kerää ylimääräisiä kaloreita.

KERTOKAA NYT, MIKSI ELOKUVAA EI VOI KATSOA MÄTTÄMÄTTÄ NAAMARIINSA KAIKKEA PASKAA?

Jos tulee väsy niin sitten nukkuu ja jatkaa elokuvan katsomista paremmalla ajalla, eikä kerää ylimääräisiä kaloreita.

HöpöHöpö!

Ihme nipotusta.
Mä luulen että tässäkin oli kyse "erityisillasta", jolloin herkuttelu on ihan sallittua ja osa nautintoa.
Toki jos joka ilta kattoo leffaa ja syö näitä niin eri juttu.

Ainakin me järjestetään miehen kanssa leffailtoja, silloin kun lapset hoidossa tai sitten ihan vaan joskus kun ne nukkuu. Ja meillä leffailta tarkoittaa juuri kana-nacholautasia, limsaa tai paria lonkeroa ja nämä kaikki nautitaan kullan kainalossa leffaa katsoen.

Sitten jos vaikka verrataan tuosta saatuja kaloreita baari-illassa kertyneisiin kaloreihin niin tulos on suunnilleen sama(alkoholista kalorit+krapulassa roskaruuat ja limsat).

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ihme nipotusta.
Mä luulen että tässäkin oli kyse "erityisillasta", jolloin herkuttelu on ihan sallittua ja osa nautintoa.
Toki jos joka ilta kattoo leffaa ja syö näitä niin eri juttu.

Ainakin me järjestetään miehen kanssa leffailtoja, silloin kun lapset hoidossa tai sitten ihan vaan joskus kun ne nukkuu. Ja meillä leffailta tarkoittaa juuri kana-nacholautasia, limsaa tai paria lonkeroa ja nämä kaikki nautitaan kullan kainalossa leffaa katsoen.

Sitten jos vaikka verrataan tuosta saatuja kaloreita baari-illassa kertyneisiin kaloreihin niin tulos on suunnilleen sama(alkoholista kalorit+krapulassa roskaruuat ja limsat).

Mä olen niin sun kanssas samaa mieltä, me kyl varmaan muuten mentäis baariin, mut hyvä syy olla menemättä rvt 6+3 ?

Nauttikkaa illasta ja antakaa näiden ruokanatsien kuolla vaikka nälkään, se on minun mielipiteeni, saa sitä välillä herkutella kunhan ei mättää joka päivä ruokaa naamaan kuin syöttöporsas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen niin sun kanssas samaa mieltä, me kyl varmaan muuten mentäis baariin, mut hyvä syy olla menemättä rvt 6+3 ?

Joo mä tarkastin vielä että kyse tosiaan oli erityisillasta, ihanaa iltaa teille :)

Ja unohda tuon nipon yritykset, se unohtas ne kun maistas tuota kananacholautasta :P :D

Yhteistyössä