kertokaa 3 asiaa itsestänne.

kb
1. En osta tai lue "naistenlehtiä", typerää hömppää.
2. Olen innostuja ja odotan että muutkin lähtevät heti mukaan. En koskaan opi että muut eivät lämpene yhtä nopeasti.
3. Olen nautiskelija. Katselen kaikkea "sillä silmällä". :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä oon köyhä ja yritän olla ekologinen, mutta oon addiktoitunut shoppailemaan lastenvaatteita, netistä ja kaupoista :ashamed:
Mä kammoksun hometta. Heitän mielummin ruuat astioineen roskikseen, jos niissä on hometta, kun alkaisin tiskaamaan niitä.
Ei ole yhtäkään asiaa missä mä olisin erityisen hyvä (tai edes keskinkertainen).
tuota minä en muuten usko. Vaikken sinua tunnekaan.
Minulla on sinusta sellainen vaikutelma, että olet erityisen hyvä olemaan aidosti oma itsesi. Siis teeskentelemätön. Ja minusta se on taito. =)

vieras
1. Minä kompastelen, ja tavarat hyppää joskus sormista lattialle. Ekaluokalla ope sanoi, että mulla on hienomotorisia ongelmia, koska en osannut käyttää edes saksia. Silti olen taiteellisesti lahjakas, ja käsistäni näppärä. Mutta ehkä tossa motoriikassa on joskus häikkää.
2. Olen hajamielinen, aina myöhässä, unohtelen asioita. En pidä kirjaa mistään. Opiskelukaverit aikoinaan olivat raivoissaan kun piti muistuttaa mua milloin mistäkin, ja minä olin se joka sain hyviä numeroita hyvin vähällä pänttäyksellä.
3. Ihailen kilttejä ja huomaavaisia ihmisiä. Aina kun tapaan sellaisen, olen ihastuksissani. Itse olen pitkävihainen, suorapuheinen, sarkastinen... Haluaisin olla kiltti ja herttainen!!

vieras
En vois sietää uimista.

Pahin skenaarioni olisi, että olen keskellä vettä (rantaan matkaa monta metriä ) ja yhtäkkiä nenäni eteen ilmestyy sillai hitaasti pohjasta alligaattori, ruumis tmv tai sitten joku kiskoo mut pohjaan :x:x:x
Kammoni takia en ui koskaan.

Uimahalleissa pelkään, että kesken kaiken joku avaa altaan pohjasta luukut ja sieltä tulee hai, se samainen alligaattori tmv.

Pelkoni on (kuten näkyy ) todella realistinen :D. mutta en VOI sille tunteelle mitään! Se on kammottavaa :ashamed:

Uimahallissakaan.

chi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva ketju :D

Raollaan olevat olet ovat yöllä kammottavia :ashamed:
Tämä on niin totta! :eek: En myöskään kestä niitä! Pelkään kyllä myös täysin auki olevia pimeitä oviaukkoja öisin, koska "niistä voi tulla joku" :eek:

IhanaValo
-Puhun joskus itekseni, keskenäni (tai lasten kans ollessa) myös laulan :ashamed:
-En osaa olla isommassa joukossa, tuntuu että muut ajattelee minua ihan tyhmäksi..toisaalta sitten, välillä kaipaan ihmisiä ympärilleni ja haluisin lisää kavereitakin..vaikeeta
-Todellakin juusto tulee päällimmäiseksi leivällä, sen alle makkara ja sitten muut mahdolliset..

Muoks. Ja toikin, että pesuaineet pitää haistella ensin:)
Ääh, nyt näitä alkoikin tulemaan...
-Pelkään pimeää
-Enkä meinaa uskaltaa uida järvessä, jos siellä tuleekin hai tai krokotiili vastaan ja pelkään muutenkin sumeita järvivesiä

JUu
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä oon köyhä ja yritän olla ekologinen, mutta oon addiktoitunut shoppailemaan lastenvaatteita, netistä ja kaupoista :ashamed:
Mä kammoksun hometta. Heitän mielummin ruuat astioineen roskikseen, jos niissä on hometta, kun alkaisin tiskaamaan niitä.
Ei ole yhtäkään asiaa missä mä olisin erityisen hyvä (tai edes keskinkertainen).
Minulla on sinusta sellainen vaikutelma, että olet erityisen hyvä olemaan aidosti oma itsesi. Siis teeskentelemätön. Ja minusta se on taito. =)
Minkä vuoks jokaisen täytyis olla jossain paras tai erityisen hyvä?

Loppupeleissä mitä pahaa on keskinkertaisuudessa.

Ehkäpä hän ei myöskään oo missään erityisen huono.

tinca
1. Mun pitää aina desinfioida kädet kun olen käsitellyt kolikoita
2. Ennen nukkumaan menoa ravaan ulko-oven, jääkaapin, tietokoneen, telkan sekä hellan väliä ja tarkistan että ne on varmasti kiinni. Tähän saattaa kulua aikaa useita minuutteja, joskus jopa kauemmin ja olen ihan hikinen ravaamisesta.
3. Pelkään ampiaisia aivan järkyttävän paljoa, en luota hyönteisvehooni vaan tuijotan avointa partsinovea parikin tuntia ja tarkistan onko siinä lähellä ampiaisia. Heti ekan ampiaisen jälkeen suljen oven enkä enään avaa sinä päivänä.

Aloin aikuisena pelätä pimeää, vaikka tämä onkin jo neljäs kohta.

vieras
Minäkin muuten laulan itsekseni, tai useimmiten myös huomaamattani muuallakin.
Kadulla kävellessä ja lapsia nolottaa :xmas:
Minäkin laulan itsekseni. Minusta laulaminen ja tanssiminen tuo hyvälle tuulelle, ja on parasta terapiaa masikseen. Aina autossa laulan, kovalla äänellä. Ja puhelen itsekseni myös. Ihan koko ajan kun olen yksinäni.

Sä oot varmasti meedio. Mä olen omasta mielestäni kyllä melkosen aito ja välillä vähän liian avoin, mutta en ole kyllä varma onko se taitoa vai vaan osaamattomuutta sekin :p

Alkuperäinen kirjoittaja JUu:
Minkä vuoks jokaisen täytyis olla jossain paras tai erityisen hyvä?

Loppupeleissä mitä pahaa on keskinkertaisuudessa.

Ehkäpä hän ei myöskään oo missään erityisen huono.
ei kenenkään tarvitsekaan, en itsekään ole missään asiassa ihan erityisen hyvä. Kohtalaisen keskinkertainen joissakin, ja muissa välttävä ja heikko.
Eikä keskinkertaisuudessa ole mitään pahaa. Ei toki. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
2. Haistelen kaupassa pesuaineet ennen ostopäätöksen tekoa
Minäkin :snotty:
Ja minä! :)
Täällä kans yks :snotty:
Ja täällä...mä haistelen melkein kaiken muunkin minkä vaan voi haistella :snotty:
Totta kai ne on pakko haistella, kun jotkut haisee hirveen pahalle.

vieras
1. ) Minusta Ville Valo ei ole minkäänasteinen seksisymboli tai millään lailla kiihottava. Anorektinen nälkäkurki tehostettuna kajalilla. En tajua, mitä kaikki naiset siinä näkee.

2. ) Minulla ei ole ystävää. Eikä kavereita. En esimerkiksi voisi mennä naimisiin. Minulle ei kukaan järjestäisi polttareita. En myöskään keksi ketään, jonka pyytäisin kaasoksi.

3. ) Vietän netissä yli 10 tuntia päivässä.

t
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
2. Haistelen kaupassa pesuaineet ennen ostopäätöksen tekoa
Minäkin :snotty:
Ja minä! :)
Täällä kans yks :snotty:
Mun on kanssa pakko tehdä tuo, koska herkkä nenä ei kestä liian voimakasta tuoksua ja aina ei löydy hajustamatonta. :( :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin täällä:
-Käytän kotona miehen alushousuja( mmmm-mukavat!!!)

-tykkään pullasta

-pesen pyykkiä hiljaisuuden jälkeen kerrostalossa
Ei kyllä tässä talossa onnistu pyykinpesu iltakymmenen jälkeen, suihkuunkaan ei voi kymmenen jälkee enää mennä, tai alkaa kuulua vihaista koputusta HETI :/

1
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. ) Minusta Ville Valo ei ole minkäänasteinen seksisymboli tai millään lailla kiihottava. Anorektinen nälkäkurki tehostettuna kajalilla. En tajua, mitä kaikki naiset siinä näkee.

2. ) Minulla ei ole ystävää. Eikä kavereita. En esimerkiksi voisi mennä naimisiin. Minulle ei kukaan järjestäisi polttareita. En myöskään keksi ketään, jonka pyytäisin kaasoksi.

3. ) Vietän netissä yli 10 tuntia päivässä.
Sama kohdissa 1 ja 2, netissä ennen roikuin yli 10 tuntia mut en enään.

En ole ikinä pitänyt musavideoista. Ne "varastaa" musiikin. (Konserttitaltioinnit on asia erikseen).

Ennen ku mee nukkumaan, mun on pakko laittaa keittiön tuolit sillain likelle pöytää (vaikka muuten en ole mikään siisti ollenkaan).

Mä en pidä hillosipuleista, neulamuikuista, etanasta, sillistä, simpukoista jne jne.... (tää voi vähän kestää....) vaikka en ole ikinä maistanut niitä!!!

1. Vaikka olenkin melko sosiaalinen luonne niin sisimmässäni pelkään ihmisiä ja petyn ihmissuhteisiini hyvin usein. Ihmiset pitävät minua pääasiassa vaikeana, koska sanon aina liian suoraan, että miltä musta tuntuu ja mistä kenkä puristaa. Samat ihmiset yleensä sanoo, että pitää sanoa suoraan ja puhua suoraan ja sit, kun niin teen niin herneet menee nokkaan kuitenkin.

2. Leikkaan joka päivä kynnet. Opettelin käyttämään kynsilakkaakin sen takia, että en leikkaisi kynsiäni niin usein, mutta se sai vain sen aikaan, että leikkaan kynnet kerran päivässä, en kymmentä kertaa päivässä.

3. Mietin aina ihan hirveesti liikaa ja tarvitsen aina lähes kaikkeen perustelut. Mikään ei vituta niin paljon, kuin se, että heitetään jotain haista paska kommentteja ja sit niitä ei osata kuitenkaan perustella....

Yhteistyössä