Kertoisitteko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vahingossa toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vahingossa toinen nainen

Vieras
...mitä tehdä..

Mä oon vähän ongelmallisessa tilanteessa. Rehellisyyden nimissä tarttis kertoa eräälle naiselle tämän miehestä, mutta kun en tiiä (eikä muutkaan) tiedä onko nainen ja mies yhdessä (heillä lapsia ja ero ollu ties kuin kauan vireillä). Mies toki aina sanonu, et he ei oo enään yhdessä, mutta sitä on tullut epäiltyä aika paljon, yli vuoden ajan. On sellanen olo, että he jollakin taholla ovat yhdessä, mutta en sitten tiiä, onko heiden suhteessa ok muut suhteet siinä sivussa. En pidä ollenkaan siitä naisesta, mutta en kyllä hänelle mitään pahaakaan halua, eikä mielestäni oo ansainnu sitä mitä miehensä on tehny.

Sattuuko se, mistä ei tiedä? Itse aavistan, kun salataan asioita ja "petetään". Toisaalta taas monet haluaa kuulla, vaikka sitten muualta, mitä tapahtuu, vaikka se repisi elämän kappaleiksi. Kuitenkin on tiedossa omalta osalta koko totuus ja jos joku mulle missään elämän vaiheessa kertoisi samaa, olisi edessä todella paha romahdus, ehkä vielä enemmän.

Ei oo tarvetta satuttaa ketään, eikä niinkään mistään kostostakaan ole kysymys, vaan siitä, että mietin haluaako ihmiset totuuden vai sen oman kaunistellun pilvilinnan.

Vai haluatko itse varmuuden oletko toinen nainen vai et? Minusta sinun asiasi ei ole kertoa vaan mietit itse että haluatko ottaa sen riskin että mahdollisesti olet toinen nainen jos et toisen sanaan voi luottaa tai sitten pistät suhteen katkolle siihen saakka kunnes ihan varmasti ero on selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Vai haluatko itse varmuuden oletko toinen nainen vai et? Minusta sinun asiasi ei ole kertoa vaan mietit itse että haluatko ottaa sen riskin että mahdollisesti olet toinen nainen jos et toisen sanaan voi luottaa tai sitten pistät suhteen katkolle siihen saakka kunnes ihan varmasti ero on selvä.

En halua.
Tämä mies kuitenkin toitotti rakkauttaan pitkän aikaan ja tuli muuten monesti sanottua, ettei hommasta tulis koskaan mitään. Heikkoina hetkinä sitä on ratkennut. Itselleni sellanen, että on yhen kaa ja toiselle sanoo rakastavansa ja on paljon yhteyksissä jne. on pettämistä, ihan siinä missä seksuaalinen kontaktikin.
Vaikka miehessä ei muuta vikaa oo kun häntäheikin olemus (kai) en kuitenkaan olisi valmis suhteeseen hänen kanssa. Toinen nainen on kai väärä ilmasu, tavallaan.

Yhteistyössä