Seksiä vain miehen ehdoilla, alkaa olla konstit loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan oltu yli 10 v yhdessä. Monenlaisia kausia on ollu ja menny.
Tän hetkinen tilanne se että mies kyllä haluaa seksiä n joka toinen ilta. Mutta sen pitäis olla niin et minä hoidan hänet ja ite jään käytännössä ilman. Oon puhunu ja puhunu muttei tulosta.
Ja sen kerran kun saan itellenikin jotain niin jälkeen päin sit selviää et ollu pelkkää "työntekoa" mun tyydyttäminen.
En tiedä missä mättää. Mutta todella paha mieli tilanteesta eikä enää ajatusta mitä voisin tehdä.
Alkuun mies valitti et ei kiinnosta jos mulla yöpaidat ym päällä kun mennään sänkyyn. Mut ei kyllä oo eroa onko mulla vaatteita vai ei samanlaista tuo homma.

Aika törkeetä sua kohtaan. Vaadi se että mies antaa myös sulle sitä mitä haluat eikä pelkästään niin että miehes vaan saa, tai sit loppuu myöskin sun miehen tarpeiden tyydyttäminen. Jaksamisia sulle :hug: .

Tietyissä tilanteissa on tuota et ei ajattele pitemmälle. Mut kyl yleensä ottaen ottaa muutkin huomioon.
No ei todellakaan ole 10 v ollu tällaista. Nyt viimeset vajaa puoli vuotta. Tuntuu vaan et pahemmaksi menee. Kait pitää pysyä vaan irti toisista jos auttas asiaa.
Mutta siis ei monesti alottaessa tiedä miten tilanne päättyy.. Ja oon kyllä yrittäny kaikkeni. Eikä minusta reilua sekään et eka tyydytän miehen ja sit vielä itteni päälle.

Yhteistyössä