Kerrotaanko taas pelottavia/selittämättömiä kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Supernatural
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olin isäni kanssa kahdestaan kotona muiden ollessa kaupassa kun kuulin yläkerrasta ääniä,kolinaa ja askelia ja luulin että isäni se vain on siellä, mutta sitten katsoin ikkunasta ulos ja näin isän olevan ulkona.

ja yhtenäkertana yläkerrasta kuului taas ääniä vaikka siellä ei ollut ketään, ja askelia ja ne askeleet kuulostivat tulevan yläkerrasta portaita alas, rappuset narisivat ja sitten portaiden alapäässä oleva ovi aukeaa eikä ketään näy missään.

Olin 15 ja meillä kävi todella usein yksi isoveljeni kaveri joka asui naapuri rapussa. Joskus viikonloppuna kun nukuin johkin 12 asti hän saattoi tulla huoneeseeni ja ravistaa sänkyäni niin että heräsin ja nauroi päälle (olin todella ihastunut häneen joten tykkäsin kun hän herätti mutta en tavasta) No eräs lauantai aamupäivä ehdin havahtua kun hän oli sängyn päässä ja huusin et XX et nyt kyllä rämisytä! Hän hymyili yhtä ihanasti kuin aina ja sanoi et ei sitten ja lähti pois huoneestani. Nousin kiukkuisena ja menin keittään kahvia, ketään ei ollut kotona. Hetken päästä äitini tuli itkuissaan kotiin ja sanoi että XX oli tehnyt viimeyönä itsemurhan, veli ja äitini olivat nähneet poliisit ulkona ja menneet katsomaan mikä hämminki.

Ollessani teini-ikäinen minulle sattui monta kertaa, että näin unen, joka muutaman päivän päästä toteutui lähes täydellisesti. Näissä unissa olin aina jossain tutussa paikassa, esim. jonkun kaverini kotona tai jossain nuorten kokoontumispaikassa ja tapasin siellä jonkun tutun henkilön, joka sanoi minulle jotain. Myöhemmin todellisuudessa samassa paikassa tapasin saman henkilön - ja tämä sanoi minulle sanasta sanaan saman lauseen kuin unessani! Muutenkin moni asia tapahtui lähes samalla tavalla kuin unessa.

Kerran 80-luvun alkupuolella, kun suunnittelin junamatkaa Tampereelta Jämsään, näin unta, että Jämsän juna oli suistunut kiskoilta. Näin myös tavarajunan. En kuitenkaan itse ollut junassa, vaan katselin tapausta ikään kuin sivusta.

Toteutin matkasuunnitelmani, ja kaikki sujui hyvin. Sitten muutaman viikon päästä luin lehdestä uutisen, että Turusta Joensuuhun matkalla ollut pikajuna oli jollakin väliasemalla törmännyt tavarajunaan, ja useita pikajunan vaunuja oli pudonnut kiskoilta. Henkilövahinkoja ei ollut tapahtunut.

Rata Turusta Joensuuhun kulkee Tampereen ja Jämsän kautta.

• Tykkää
Reactions: Supernatural

Yhteistyössä