kuvittelin itsekkin aikaisemmin, että jos närästää niin nappia huuleen vain ja sillä hyvä. mutta kun närästys on niin paha ettei lääkärin määräämistäkään lääkkeistä ole ole apua, on selittämättömiä vatsavaivoja ja kaikenhuipuksi vielä sappikiviäkin niin siinä vaiheessa joutuu tajuamaan, että pelkkä lääkitys ei korjaa tilannetta. miula on nyt täysi ruokaremontti menossa ja täytyy myöntää, että elo tuntuu tällähetkellä melko ankealta. ei rasvaa, ei juurikaan mausteita, jatkuvaa veden lipitystä ja kasviksia ( mie kun vielä olen sellainen, että yökin lämipimistä kasviksista..). syöminen on kokeilua tyyliin " kalakeitto ok, makaronilaatikko ei käy".
mies ei ymmärrä, miten esim. lasagne voi tehdä miut kipeäksi ja syyttää kuvittelusta |O :'( :headwall: en voi käydä pitkälleen tai istua yhtään kumarassa syönnin jälkeen enkä syödä yöllä vaikka olisi miten nälkä, kylässä joudun tuijottamaan vierestä kun muut mutustavat pullaa tai piirasta. kahvista luopuminen ei sinänsä tee tiukkaa, koska olen juonut kahvia vain kyläilessäni mutta kaakaota & makulattea tulee kyllä ikävä..!
samoin kuin miehen tekemiä hampurilaisia, kebabkiusausta, ruisleipää, suklaata, popcornia, juustoa... en ole ollenkaan tyytyväinen, mutta kun omasta terveydestä on kyse niin mitäpä sitä ei tekisi . vaikka sitten vaihtaa ruuasta nauttimisen siihen, että syö vain pysyäkseen hengissä
puuh, kiitos kun sain avautua, nyt helpotti vähäsen..! :flower:
mies ei ymmärrä, miten esim. lasagne voi tehdä miut kipeäksi ja syyttää kuvittelusta |O :'( :headwall: en voi käydä pitkälleen tai istua yhtään kumarassa syönnin jälkeen enkä syödä yöllä vaikka olisi miten nälkä, kylässä joudun tuijottamaan vierestä kun muut mutustavat pullaa tai piirasta. kahvista luopuminen ei sinänsä tee tiukkaa, koska olen juonut kahvia vain kyläilessäni mutta kaakaota & makulattea tulee kyllä ikävä..!
puuh, kiitos kun sain avautua, nyt helpotti vähäsen..! :flower:
Viimeksi muokattu: