Tavallista vähämmän kahvia - Migreenikohtauksia enemmän :( ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole juonut kahvia niin paljon nyt viime päivinä kuin mitä aiemmin, olen hermostuneempi ja migreeni tullut eilen ja tänään taas :(

Haluaisin vähentää kahvin juontia , mutta ei sitten kai onnistu :(

Kokemuksia?

En tiedä migreenistä, mutta mä en ole tänään viel uskaltanu kahvia juoda ku yöllä oksentanu niin pää on todella todella kipee.... mun on pakko kohta keittää kahvit ja kokeilla miten käy...

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
En tiedä migreenistä, mutta mä en ole tänään viel uskaltanu kahvia juoda ku yöllä oksentanu niin pää on todella todella kipee.... mun on pakko kohta keittää kahvit ja kokeilla miten käy...

Niin, oliko sulla migreenikohtaus yöllä? :hug:

Minun pitäisi mennä työhaastatteluun kohta puoliin, toivottavasti tuo imigran alkaa pian auttamaan. :( :/

ap

Alkuperäinen kirjoittaja pieni:
Vieroitus oireita. Kannattaa kyllä vähentää jos tulee noin huono olo. :(

Niin, mutta en kyllä kestä tätä migreeniäkään, enemmin juon sitten enemmän kahvia kun olen puolisokeana ja kauhean pääkivun kanssa. :(

Eiköhän tämä tästä..

ap

Kahvi on huume ja siihen jää koukkuun. Lopettamalla/vähentämällä kahvin juontia tulee vieroitusoireita mulla kanssa.
Nyt kun olin vatsataudissa ja ei voinut juoda kahvia oli seurauksena armoton päänsärky.
Ainoa lääke taitaa olla aika.

Muutaman kerran olen yrittänyt lopettaa kokonaan niin muutaman päivän on kestänyt ns vieroitusoireet, mutta aina "sortunut" uudelleen.
Olen joskus kuullut että kahvista on vaikeampi päästä eroon kuin tupakasta.
Mun yks kaveri päätti lopettavansa kahvin juonnin ja tupakan polton kahvia pystyi olla juomatta päivän tupakkaa ei ole poltanut kohta 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

Niin, oliko sulla migreenikohtaus yöllä? :hug:

Minun pitäisi mennä työhaastatteluun kohta puoliin, toivottavasti tuo imigran alkaa pian auttamaan. :( :/

ap

ei ollu migreeniä ku kaiketi joku pikainen oksutauti. kirjotin vähän epäselvästi... pää on siis nyt tosi kipee ku en oo juonu tota kahvia ollenkaan kohta vuorokauteen...

tsemppiä sulle haastatteluun ja vähennä sitä kahvinjuontia pikkuhiljaa niin jos ei tulis kamalia oloja :)

Ei se kahvi nyt niin paha myrkky ole. Kohtuullisesti nautittuna sillä on jopa hyviäkin vaikutuksia. Paljonko ap olet juonut kahvia päivittäin? 3-4- kuppia päivässä ei varmasti ole liikaa.

Minä kyllä sanoisin, että nauti immeinen kahvistasi hyvällä omatunnolla!

taas pistelee käteen ja tuntuu migreeni ololta..voi että :( Mutta minä sain sen työn , ihanaa. Nyt uus annos imigrania( suihke) nenään .

Kiitos kaikille vastauksista! :)

ap

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
KOkeile vähentää ihan hiljalleen. Migreeni kun on sellainen, et saattaa ärtyä päälle mistä tahansa muutoksesta.

Niin, että menee hermo tämän vaivan kanssa :(

ap

Mulla menny jo.... yritetty lasta saaha, lopetin estolääkityksen niin kohtauksia 4-5 viikossa, jatkuva huiaus ja oksettava olo. nyt alotin toisen estolääkityksen jota voi syödä myös alkuraskaudesta.... on tehny jo miel jättää toinen lapsi tekemättä.....

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
KOkeile vähentää ihan hiljalleen. Migreeni kun on sellainen, et saattaa ärtyä päälle mistä tahansa muutoksesta.

Niin, että menee hermo tämän vaivan kanssa :(

ap

Mulla menny jo.... yritetty lasta saaha, lopetin estolääkityksen niin kohtauksia 4-5 viikossa, jatkuva huiaus ja oksettava olo. nyt alotin toisen estolääkityksen jota voi syödä myös alkuraskaudesta.... on tehny jo miel jättää toinen lapsi tekemättä.....

voitko kertoa mitä estolääkitystä saa käyttää raskausaikana?

Yhteistyössä