O
Ohhoh
Vieras
Normaalia elämää ei ole ulvoa, kuin teurastettu sika seksiä harrastaessa.
Miten niin ei ole? Missä määritellään normaali ääntely seksin aikana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä et sitä päätä millainen seksi muille on normaalia.
Kun ääniä alkaa kuuluu, niin paa runkaten!
Taloyhtiön järjestyssäännöt ja Suomen laki päättävät siitäkin tarpeen vaatiessa![]()
Taloyhtiön järjestyssäännöt ja Suomen laki päättävät siitäkin tarpeen vaatiessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öriöriöri;30757893:Mitä Suomen laki siitä sanoo? Siis esimerkiksi äänekkyydestä?
Mikä pykälä kieltää seksin harrastamisen kotona?
Pahempaa häirintää tuollainen seksin harrastaminen on, mitä naapurille siitä informoiminen.
Tuo on sitä paitsi jonkin asteista lasten seksuaalista hyväksikäyttöä, vaikka ei tahallaan varmaan sitä mölyä aiheutakaan
Ihanko tosissasi väität että toisessa asunnossa harrastettu seksi on lasten hyväksikäyttöä? Ei vitsit mihin tää maailma on menossa. Ei ne lapset osaa ajatella tai tajuta mitään siitä seksistä jos aikuiset ei siitä puhu sillä nimellä. Ja jos on teineistä kyse, niin sillä taas mitään väliä.
Olisit tyytyväinen että harrastavat sitä seksiä hiljaisuus ajan ulkopuolella. Tai jos asia niin kauheesti häirittee ni menee sitte vaikka sen yöpuvun kanssa soittaan sitä ovikelloa ja kertoo asiasta. Jos te kuitenki ootte koko ajan kotona, ette siis töissä ja lapset päiväkodissa, on kohtuutonta vaatia että he lopettaisivat äänekkään seksin harrastamisen kokonaan. Se äänien pitäminen kun kuuluu jollain hyvin voimakkaasti siihen seksin harrastamiseen.
''Oopperan laulaminen kuuluu hyvin vahvasti persoonaani ja voin harjoittaa tätä siksi kerrostaloasunnossani vapaasti''
Se mitä talkkarina olosta muistan on se, että eniten valituksia aiheuttaa se, että lapset leikkii. Valittajien mielestä niiden kuuluisi olla suukapuloituna sänkyyn köytettynä.
Seuraavaksi eniten valitettiin työn äänistä. Valittajien mielestä joku ihan huvikseen poraa betonia.
Mut jos valtioylipääsihteeri klo 03 hakkasi vaimoaan ja kaatoi kirjahyllyn, niin siitä ei valittanut kukaan. On valittajien mielestä yksityisasia johon ei sovi puuttua.
Seksiäänistä en muista kenenkään valittaneen. Ja harva sitä kauheen pitkään jaksaa, yleensä leikki on ohi hetkessä.
Mut tietty voi olla kuin mummo joka soitti poliisille itsensäpaljastajasta. Vastapäisen talon ikkunassa on alaston mies. Poliisi tuli ja totesi, että ikkunassa ei ole vastapäistä taloa. Mummo sanoi, että kylppärin ikkunassa on. Poliisi totesi, että kylppärin ikkuna on katonrajassa. Mummo sanoi, että niin mut jos ottaa keittiöjakkaran ja nousee varpailleen niin se perhanan naku äijä näkyy tosi hyvin.
Mun sietokykyni lasten leikkiääniin on mittaamaton. Samoin kuin seksiääniin. Mikään iloinen ja hyväntahtoinen ei ole koskaan rauhaani häirinnyt. Myös työn äänet ymmärrän ja jos satun tarvitsemaan unta keskellä arkipäivää, niin haen aputeekistä korvatulpat mielummin kuin mietin valittamista asialliseen ajankohtaan tapahtuvasta työstä.
Sietokykyni asiattomiin ruikuttajiin on jokseenkin nolla.
Jos et kestä sitä, että naapurin makuuhuoneessa tapahtuu, niin ota ämpärillinen hiekkaa alapäätäsi varten samalla kun muutat jonnekin missä ei ole naapureita.
Hehe, mahtoi naapureita sapettaa kun meillä on aika kovaääniset seksilelut, joskus ruoskittiin, voihkittiin, inistiin ja tottakai ääntä lähtee kun sattuu. Ikävä tunnustaa, mutta ajatus kiusaantuvista ja vittuuntuvista naapureista antoi vain lisäkiksejä. Jos olisi valituksia tullut, olisi volyymi vain kasvanut. Sen verran kuitenkin naapureiden lapsistakin lähti älämölöä, eikä todellakaan rajoittunut hiljaisuuteen se, toisin kuin meillä.
En minä edes osaa nussia hiljaa. Eikä tarvitsekaan onneksi.
Saat soittaa pianoa niin luulisi laulamisen olevan sallittua myös.
Ilmeisesti alakerran naapurikin on kaltaisesi outo fetissityyppi. Normaalikansasta poikkeava seksuaalisuus hänelläkin tod.näk. Toinen vaihtoehto on, että hän on mt-potilas, joka ei ymmärrä olla hiljaa.
Ongelma on myös se, että en osaa paikantaa, että mistä asunnosta ääni tulee. Jos käytävään juoksisin kuuntelemaan, mutta usein äänet kuuluvat tyyliin 8 aamulla ja olen silloin yöpuvussa, enkä ehdi niin pian käytävään.
Tämähän vain paranee kokoajanKehotan käymään psykiatrilla, hankkimaan korvatulpat koko perheelle tai muuttamaan ok-taloon. Se on sellainen talo se, jossa ei tarvitse kuunnella normaaleja elämisen ääniä.
Joskus menneisyydessä olen koittanut korvatulppia, jotta saisin nukuttua hälinässä. Jopa s-koon korvatulpat ovat mun korviin liian isot ja korvia särkee tulppien käyttö vaikka koitin monta päivää. Eli ei sovi mulle moiset.
Lisäksi mun ei kuulu olla se, joka hiljentää kuulonsa, vaan naapurin kuuluu hiljentää äänensä!
Varaapas ihan itsellesi se psykiatriaika, kun täällä normaaleja ihmisiä päättömillä neuvoillasi häiriköit.
Lakimiehen näkemyksiä.
Sori ap, mutta normaali eläminen on ongelma tässä vain sinulle. Jos desibelirajat ei pauku, niin asiassa ei ole minkään valtakunnan ongelmaa, eikä muilla minkäänlaista valitusoikeutta..
Vaihtoehtoja on tasan kaksi. Kuuntelet rakastelun ääniä tai muutat pois.Korvatulpat ei ole vaihtoehto.
Vaihtoehtoja on tasan kaksi. Naapuri hiljenee tai muuttaa pois.