Kerrostaloelämää stana..

Ken guru
No sitähän minä nyt tässä peräänkin, että mitä on kova meteli? Nyt viikonloppuna olemme mm laulaneet joululauluja, askarrelleet, lapset on leikkinyt kotista, leivottu sämpylää ja pullaa jne. Touhuttu normijuttuja. Niin mikä näistä on sitten sitä kuuluisaa metelin pitämistä? Okei hetkinen , poikani leikki hetken ninjaa, se on varmaan se, joka on kiellettyä kerrostalossa.
Ei meillä huudeta todellakaan kurkku suorana ja eletä kuin pellossa.

Pitäiskö vaan ostaa joku Wii tai televisio niin voisi naapurit olla rauhassa 24/7, näin kärjistettynä. Lapset olisi hiljaa ja yhdessä kohin.

( Juu juu, meni nyt minulta överiksi. )
Niin, kyllä normaalisti pitää saada leikkiä. Mun mielestä ainoastaan suora kiljuminen tai huutaminen sekä juokseminen on sellaisia asioita jotka ei kuulu sisätiloihin. Mutta esim. nauraa saa aina! Kuulostipas kauhealta edes kirjoittaa tuollainen itsestäänselvyys, kun olisikin todella tyrannimaista kieltää se.

Ja kyllä mun mielestä tuo aamupalaretki olohuoneeseen kuulosti vaan kivalta. Ekä se ninjaleikki sitten oli too much? En tiedä. Tai ehkä teillä vaan kuuluu äänet herkästi naapuriin?
 
....
[QUOTE="hei";25113735]Mä tiedän että tupakoida saa parvekkeella ja siksi en narisekkaan. Mutta kaikki savut tulevat meille sisälle kaiket kesät joten ollaan sitte ikkunat ja parvekkeet kiinni kun emme voi hengittää astman takia, vain koska naapuriin muutti tupakoitsija. Nyt hän muuttaa pois ja kamala pelko jos uusi asukas on tupakoitsija, koska se vaikeuttaa elämäämme huomattavasti. Viime kesänä monet itkut täällä itkettiin ja muuttoa harkitaan, jos löytyisi savutonta kerrostaloa. :(

Tiedän että saatte tupakoida mutta miettisitte joskus. Toivottavasti tulee kielto jotta meidänlaiset ihmiset saisivat elää ilman savujen pelkoa ja pahaa hajua, me emme päättäneet että haluamme aloittaa tupakoinnin, mutta jonkun toisen takia joudumme tätä kestämään. Kiitos.[/QUOTE]

Muuttakaa maalle omakotitaloon.
 
"vieras"
Mun entinen naapuri, vanhempi naishenkilö kutsui joka sunnuntaiaamu vieraita luokseen aamulla kello 7-8.. ensiksi he kälättivät rapussa / eteisessä 5-10 minuuttia jonka jälkeen kälättivät sisällä. Keittiö oli heti yksiöni seinän takana, ja voin sanoa että siihen loppuivat mun yö unet. Ei nimittäin ollut kovin hiljaista porukkaa, astiat lentelivät tiskialtaassa, kahvikupit kolisi ymymym... että osaa muutkin pitää meteliä aamuisin kun vain lapsiperheet!!! ja tämä toistuis siis joka viikko...
 

Yhteistyössä