Kerrosleipiin apuja

Ajattelin tehdä viikon päästä oleville poikien synttäreille kerrosleipiä.
Täytteitä kaipaisin eri vaihtoehtoja.Ongelmana millä korvaan tuorejuuston.
Äsken kokeilin tonnikala-kermaviili yhdistelmää
Millä saisi sulatejuustolevitteen notkistettua?Jos joukkoon laittais esim broileria.
Kaikkia erilaisia kerrosleipä täytteitä vastaan otetaan =)
 
sulatejuuston pistät hetkeks mikroon, ei saa sulattaa mut ihan sen verran et se hieman lämpiää niin silloin sitä pystyy sekoittamaan paremmin ;)

raejuusto sopii kans ja smetanan voi vaahdottaa jolloin siitäkin saa hyvän täytteen..tai ranskankerma sopii kans broiskun kanssa, tai tee majoneesia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Mulla on tuossa yksi ohje mihin kuulu broitsua ja ranskankermaa sekä sitä tuorejuustoa.Vosiko sen tuorejuuston tässä tapauksessa korvata majoneesilla tai sulatejuustolla :/
jätä se tuorejuusto vaan pois ;) lisää vaikka mausteita, jotain suolakurkkua, tuorekurkkua pieninä kuutioina (tai raasta kurkku)
 
hmm
Tässä mun lempitäytteet.

broileria
paprikaa
suolakurkkua
majoneesia
tuorejuustoa(korvaa tää sillä koskenlaskijalla, tulee hyvää niinkin)
juustoraastetta


kinkkua
tomaattia
kurkkua raasteena
suolakurkkua
majoneesia
tuorejuustoa(tämänkin voi korvata koskenlaskijalla)
juustoraastetta

Tuo kurkkuraaste on aika vetistä, niin sen voi korvata jäävuorisalaatilla, ihan pientä silppua. tai sitten valuttaa kurkkuraasteen suodatinpussissa.
 
No jos lisäaineita pelkää nin kannattaa tehdä majoneesista lähtien kaikki itse. Netti on ohjeita tulvillaan. Ja käys vilkaisemassa tällaista kuin erimenu. Sieltä löytyy jos jonkinlaiselle "ruokavammaiselle" ohjeita. Sitä ei tule ajatelleeksi mille kaikille ihmiset voi olla allergisia, mutta tuolla pitäisi olla reseptejä joka lähtöön.
 

Yhteistyössä