kerroppa oma mielipiteesi

  • Viestiketjun aloittaja "mielipide"
  • Ensimmäinen viesti
"mielipide"
Voiko ihminen olla lihava jos hän pysyy normaalipainon rajoissa?? eli Bmi alle 25.

Oma mielipiteeni ei voi olla lihava..erillasia ruumiinrakenteita on muttei varmasti lihava niinkun täällä monesti ilkutaan normaalipainoisiakin ihmisiä lihaviksi.
 
"miumau"
mun yks kaveri on lihava, mut hyvällä tavalla. Kauheen kaunis kuitenkin, ei näy naamassa ja pukeutuu sen mukaan et on ylipainoo, eli ei mihkään narutoppeihin.
Ja on ihana luonne. kauneus on luonnetta ja itsetuntoa :)
 
Mun mielestäni lihava on sellaista norsukokoluokkaa. Ja sitä bmi:ltään normaali ihminen ei voi olla.

Mutta kyllä sillä normaalipainon ylärajoilla olevalla ihmisellä voi olla läskiä vaikka ja kuinka.
 
Minusta lihava tarkoittaa ihmistä, jolla on muodoton kroppa, iso vatsa ja paksut reidet, ei vyötäröä ja vatsanympärys alkaa olla suurempi kuin rinnanympärys. Ennen kuin ihminen on lihava, niin hän on tukeva. Jos BMI on 25, niin voi olla jo tukevan näköinen, jos ei ole lihasta.
 
No ei voi olla ylipainoinen, eli sillä tavalla lihava. Mutta voi silti olla turhan paljon rasvaa. Mä oisin ainakin aika mänkki jo painoindeksillä 24. Jotkut sitten taas ei näytä yhtään, että ois ylimääräistä, vaikka indeksi väittää että ois ylipainoa.
 
Minusta lihava tarkoittaa ihmistä, jolla on muodoton kroppa, iso vatsa ja paksut reidet, ei vyötäröä ja vatsanympärys alkaa olla suurempi kuin rinnanympärys. Ennen kuin ihminen on lihava, niin hän on tukeva. Jos BMI on 25, niin voi olla jo tukevan näköinen, jos ei ole lihasta.
Moni normaalipainoinen on just tommonen kuvaamasi plösöläski. Iso möhömaha ja läskit reidet. Ja kokonaisuus näyttää just lihavalta.

Mä olin välillä tosi pulskassa kunnossa eli suoraan sanottuna lihava, mutta painoindeksi oli kuitenkin aina normaalipainon puolella. Ihanne on ne normaalipainon alimmat indeksit. Ne ylemmät on lihaksikkaita varten.
 
kalhu
Oma BMI 22 (OMG!!) ja todellakin on läskiä. Ehkä olisi eri, jos olisi tasapaksu, mutta kun on pienet tissit ja hoikka vyötärö, niin reidet ja perse on megalomaaniset.
Asialle täytyy tehdä jotain...
 
Moni normaalipainoinen on just tommonen kuvaamasi plösöläski. Iso möhömaha ja läskit reidet. Ja kokonaisuus näyttää just lihavalta.

Mä olin välillä tosi pulskassa kunnossa eli suoraan sanottuna lihava, mutta painoindeksi oli kuitenkin aina normaalipainon puolella. Ihanne on ne normaalipainon alimmat indeksit. Ne ylemmät on lihaksikkaita varten.
Minä ehkä puhun hivenen erikaliiperin muodottomuudesta... BMI 30 tai yli.

Tuntuu, että sekä hoikkuuden että lihavuuden määreet on nykyään vähän hukassa. Kauneusihanne sanoo, että pitäisi olla laiha (ei enää edes hoikka), normaalipainoinen on jo lihava ja sitten toisaalta suurin osa suomalaisista on ylipainoisia.
 

Yhteistyössä