T
tytönjapoikienmamma
Vieras
Ei helvetti.
Käykö nää eukot täysillä?
Usein joudun olemaan sun kanssa erimieltä, mutta nyt on pakko olla samaa mieltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei helvetti.
Ei helvetti.
Ei helvetti.
tää on näitä näkemyksiä ja mielipiteitä joita en vaan voi käsittää, mut onneks mun ei tartte.
Sama kuin joehovantodistajat ei edes ottas verta vastaan vaikka se pelastais lapsensa hengen. No pääasia et mä itse teen niinkuin on omasta mielestä oikein.
Mulle kuitenki ne olemassaolevat lapset menis syntymättömän lapsen edelle.
Eli sinun tunteesi ohittavat kaiken muun mukaanlukien lapsesi?
Entä ohitatko muissakin kohdin elämässä lapsesi ajatellen tilaisuuksia missä oma välitön etusi on ristiriidassa lastesi edun kanssa?
Vai koskeeko se vain tunteitasi?
Ne ovat lapsiesi tunteita tärkeämpiä, koska...?
![]()
Ohi aiheen, mutta eräs lääkäri kertoi yhden tytön halunneet siirrettä pelastakseen hengen, mutta vanhemmat oli kieltäneet. Tyttö oli liian nuori päättääkseen asiasta.
Jehovantodistajien lapsille tehdään kuulemma paljonkin verensiirtoja vanhempien kielloista huolimatta, sitä ei vaan sitten kerrota niille vanhemmille.tää on näitä näkemyksiä ja mielipiteitä joita en vaan voi käsittää, mut onneks mun ei tartte.
Sama kuin joehovantodistajat ei edes ottas verta vastaan vaikka se pelastais lapsensa hengen. No pääasia et mä itse teen niinkuin on omasta mielestä oikein.
Mulle kuitenki ne olemassaolevat lapset menis syntymättömän lapsen edelle.
Ohi aiheen, mutta eräs lääkäri kertoi yhden tytön halunneet siirrettä pelastakseen hengen, mutta vanhemmat oli kieltäneet. Tyttö oli liian nuori päättääkseen asiasta.
Katylina;26464528]Yleensä laitan kaikki tarpeeni oman lapseni tarpeiden taakse. Itseasiassa useiden muidenkin ihmisten tarpeiden taaksen, näin ollen minulla ei ole lainkaan sitä niin kutsuttua "laatuaikaa" ilman lastani ja pyrin tarjoamaan sitä lapsivapaata muille.
Laitan lapseni omien etujeni edelle myös synnytyksessä. Sen sijaan en laita syntymätöntä lastani jo syntyneiden taakse. Itseasiassa todennäköisesti tuossa vaiheessa järjestely menisi vähän ikäjärjestyksessä, syntymätön lapseni tulisi ensin. Haluaisin myös hänelle mahdollisuuden elämään, vaikka en itse läsnä olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja näitä nähnyt;26464805:Näin on, onneksi.
Lapseni on vajaa kaksivuotias, mitä oikein kuvittelet minun tekevän? Hyppivän baarissa kaikki viikonloput, viikot muksu tarhaan ja meikä shoppaamaan, hierontaan, kuntosalille sun muualle?
Ja kyllä, tilanteessa jossa olisinsairas ja olisin raskaana ja raskaus johtaisi kuolemaani, syntymätön lapseni menisi kaiken edelle. Haluan antaa jokaiselle lapselleni mahdollisuuden elämään ja näin ollen se nuorin, eli syntymätön, kiilaisi muiden "edelle".
mites ne olemassaolevien lasten oikeus äitiin? tai ylipäätään.....