Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:samaa olin kirjoittamassa että ei kukaan voi luvata tollasta.
Koska menettämisen vaara on edelleen suuri.
Valitettavasti tutun vauvakin syntyi allle kilon painosena rv 22+ ja menehtyi parin viikon päästä
Alkuperäinen kirjoittaja möhköfanttti:Alkuperäinen kirjoittaja niin:samaa olin kirjoittamassa että ei kukaan voi luvata tollasta.
Valitettavasti tutun vauvakin syntyi allle kilon painosena rv 22+ ja menehtyi parin viikon päästä
tosi kiva lukea tälläistämutta lääkärit sanoivat että suurta riskiä pikkuisella ei enään ole. Ja toivomme todella että saisimme pitää pikkuisen! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja mandoliini:Onnittelut täältäkin. :flower: Eiköhän tuo Möhköfanttti itsekin tiedä että aina on riskit olemassa, antaa hänen olla onnellinen pienestä prinsessastaan eikä tulla tänne maalailemaan piruja seinille, eihän?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mandoliini:Onnittelut täältäkin. :flower: Eiköhän tuo Möhköfanttti itsekin tiedä että aina on riskit olemassa, antaa hänen olla onnellinen pienestä prinsessastaan eikä tulla tänne maalailemaan piruja seinille, eihän?![]()
Mä vaan ihmettelen jos lääkärit lupaa ettei vauva menehdy... Silloinhan vanhemmilta voi realiteetit hämärtyä...
Alkuperäinen kirjoittaja möhköfanttti:Meille syntyi lauantaina klo 20.39 rv 24+1 pieni prinsessa. mittoja oli 580 g ja 31 cm. Tyttö on nyt teholla, mutta menettämisen vaaraa ei ole!Joka päivä kotiintulo on askeleen lähempänä! Tule äkkiä kotiin pikkuinen, me odotetaan sua täällä :heart: Äidin ja isin rakas tyttönen <3 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja möhköfanttti:Alkuperäinen kirjoittaja niin:samaa olin kirjoittamassa että ei kukaan voi luvata tollasta.
tosi kiva lukea tälläistämutta lääkärit sanoivat että suurta riskiä pikkuisella ei enään ole. Ja toivomme todella että saisimme pitää pikkuisen! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja möhköfanttti:Alkuperäinen kirjoittaja niin:samaa olin kirjoittamassa että ei kukaan voi luvata tollasta.
Tottakai he sanovat että suurta riskiä ei ole, jo senkin takia että ette turhaan hermoilisi asiasta!