Kerronpas sitten tännekkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
samaa olin kirjoittamassa että ei kukaan voi luvata tollasta.
Koska menettämisen vaara on edelleen suuri.
Valitettavasti tutun vauvakin syntyi allle kilon painosena rv 22+ ja menehtyi parin viikon päästä

tosi kiva lukea tälläistä :( mutta lääkärit sanoivat että suurta riskiä pikkuisella ei enään ole. Ja toivomme todella että saisimme pitää pikkuisen! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja möhköfanttti:
Valitettavasti tutun vauvakin syntyi allle kilon painosena rv 22+ ja menehtyi parin viikon päästä

tosi kiva lukea tälläistä :( mutta lääkärit sanoivat että suurta riskiä pikkuisella ei enään ole. Ja toivomme todella että saisimme pitää pikkuisen! :'(

Varmasti saattekin, älä huoli. Mahtaa olla tosi ihana hoitaa noin pientä vauvaa, saa käyttää kaikkia ihania minivaatteita (sitten kun pääsee kotiin ) :heart: :heart:

Onnittelut täältäkin. :flower: Eiköhän tuo Möhköfanttti itsekin tiedä että aina on riskit olemassa, antaa hänen olla onnellinen pienestä prinsessastaan eikä tulla tänne maalailemaan piruja seinille, eihän? :)

Alkuperäinen kirjoittaja mandoliini:
Onnittelut täältäkin. :flower: Eiköhän tuo Möhköfanttti itsekin tiedä että aina on riskit olemassa, antaa hänen olla onnellinen pienestä prinsessastaan eikä tulla tänne maalailemaan piruja seinille, eihän? :)

Mä vaan ihmettelen jos lääkärit lupaa ettei vauva menehdy... Silloinhan vanhemmilta voi realiteetit hämärtyä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mandoliini:

Mä vaan ihmettelen jos lääkärit lupaa ettei vauva menehdy... Silloinhan vanhemmilta voi realiteetit hämärtyä...

No sillehän ei kukaan mitään voi jos huonosti käy, ja uskoisin että hän kuitenkin tietää itsekin mitkä on riskit, kuten jo sanoin. :) Eli mietitään vaikka omassa päässä niitä juttuja mutta annetaan toisten olla onnellisia. :)

onnea pikuprinsessasta. voin aavistaa kuinka pieni tyttönne on, kn omani oli 27 viikolla vain sen 365g, pituutta ei mitattu, mutta pien oli.
Me menetimme vauvan, mutta toivon kaikkea hyvää teidän pikkuprinsesalle. Maasta se pienikin ponistaa =)

ONNEA! Toivottavasti saatte hänet pian kotiin. Me ollaan jo odotettu 3 kuukautta oman tytön kotiinpääsyä mutta ei vieläkään. Vielä menee muutama viikko. Voimia teille!!!

Meille syntyi lauantaina klo 20.39 rv 24+1 pieni prinsessa. mittoja oli 580 g ja 31 cm. Tyttö on nyt teholla, mutta menettämisen vaaraa ei ole! :) Joka päivä kotiintulo on askeleen lähempänä! Tule äkkiä kotiin pikkuinen, me odotetaan sua täällä :heart: Äidin ja isin rakas tyttönen <3 :heart:

Minäkin osallistun onnitteluihin! Hienoa että prinsessanne voi hyvin!
Itselläni nyt 9 vuotias, entinen pikkukeskonen( rv 25, 830g).
Nauti vauvasta, mutta muista, tänään näin, huomenna toisin. Keskosen elämä on alkuunsa yksi askel eteen ja kaksi taaksepäin. Huomisesta me emme tiedä.
Nauti tästä päivästä ja prisessastasi.

Tottakai he sanovat että suurta riskiä ei ole, jo senkin takia että ette turhaan hermoilisi asiasta!

Onnea!!
Todella toivon että kaikki menis hyvin ja muutaman kuukauden päästä saisitte pienen kotiin.
Teillä on esikollakin sitten ollu kiire tähän maailmaan =)

Itellä viikkoja nyt kasassa 16+3 ja toivon että loppuun asti sitä kuitenkin mentäis, mut koskaanhan sitä ei tiedä.

voimia!!!!! Olen itse kokenut saman juuri samoilla viikoilla, tasan 24. Painoa oli 670g ja pituutta 29cm. Toivon parasta teille, Tulevat kuukaudet voivat olla raskaita ja yllätykselliä, mutta parasta on vain yrittää uskoa elämään.

Tottakai he sanovat että suurta riskiä ei ole, jo senkin takia että ette turhaan hermoilisi asiasta!

Sinähän tahdikas olet. Oletko oikeasti tyhmä vai piittaamaton?

Ap, onnea TOSI pienestä prinsessasta, toivotaan että kaikki menee hyvin! :heart:

Yhteistyössä