Kerronpas sitten tännekkin :)

möhköfanttti

Uusi jäsen
21.04.2009
7
0
1
Meille syntyi lauantaina klo 20.39 rv 24+1 pieni prinsessa. mittoja oli 580 g ja 31 cm. Tyttö on nyt teholla, mutta menettämisen vaaraa ei ole! :) Joka päivä kotiintulo on askeleen lähempänä! Tule äkkiä kotiin pikkuinen, me odotetaan sua täällä :heart: Äidin ja isin rakas tyttönen <3 :heart:

Onnea! Joko teille voidaan nyt luvata ettei menettämisen vaaraa ole.. mun mielestä koskaan ei voi kukaan, edes lääkäri, tuollaista luvata... Mun tutun vauva syntyi "turvallisesti" viikolla 28, silti menehtyi yllättäen aivoverenvuotoon tms...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea! Joko teille voidaan nyt luvata ettei menettämisen vaaraa ole.. mun mielestä koskaan ei voi kukaan, edes lääkäri, tuollaista luvata... Mun tutun vauva syntyi "turvallisesti" viikolla 28, silti menehtyi yllättäen aivoverenvuotoon tms...

Ei tietenkään voi luvata tuollaista, mutta varmaankaan ei ole akuuttia hätää juuri nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Onnea :flower: kuinka teidän pienellä nuin kiire maailmaan oli?

Mulla tuli supistuksia jo pari viikkoa tosi kovina ja verenpaineet oli tosi korkeella. Jouduin vuodelepoon mutta verenpaineet huiteli silti pilvissä :| Olin 3 päivää sairaalassa, mutta sitten päättivät että leikataan ihan vauvan ja mun parhaaks... On se niin pieni :heart: Surettaa jättää pieni aina sairaalaan kun itse lähtee pois :'(

samaa olin kirjoittamassa että ei kukaan voi luvata tollasta.
Koska menettämisen vaara on edelleen suuri.
Valitettavasti tutun vauvakin syntyi allle kilon painosena rv 22+ ja menehtyi parin viikon päästä

Yhteistyössä