Kerronko ystävälle vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näkyykö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näkyykö

Vieras
Minulla on ollut joskus sellaisia, että olen nähnyt asioita..yleensä unissani..kuolemaa,onnettomuuksia jne.. Nyt sitten asiat on niin että ystävälläni on todella kiusallinen ja vaikea riita lastenhuoltajuusjuttuja ja tiedän itse kuin myös tämä ystäväni että toinen osapuoli on arvaamaton ja voi tehdä mitä vaan (on uhannut tappaa jne).. Viime yönä sitten koin todella voimakkaita asioita, naisen kasvot ja ulkomaalaisen miehen joka vaani lapsiamme (toinen ystäväni lapsi) ja hän ei pelännyt vaikka uhkasin poliisilla ja naisen kasvot tuli vähän väliä unen sekaan ja oli todella vihaisen näköinen..

En ole varma mitä tuo nyt tarkoittaa, mutta pitäisikö kertoa ystävälleni tuosta? Ystäväni pelkää heitä jo muutenkin mutta toisaalta sitten jos tuo uneni ei tarkoitakkaan mitään on inhottava puhua tuosta..mutta toisaalta jos sitten tapahtuu jotain on myös todella perseestä sitten miettiä miksi en varoittanut heitä..

Nyt apuja..

siis se oli vain uni ja aika epäselvä sellainen. jos siinä unessa ei ollu mitään dokumenttia eikä sanottu mitään, ni pitäisin ite sen vain unena joka johtuu tapahtumista eikä ole siis enneuni. erotathan enneunen ja tavalliset unet? ite ainkin ku enneunia näen, niin osaan ne erottaa.

Hmm..kun se on se ero, että ne enteetkin on tulleet keskenkaiken muuta unta ja sitten ne ovat joskus epäselviä joskus taas tosi selviä..mutta koskaan vaistoni ei ole pettänyt..tämä on ensimmäinen kerta kun olen kahdenvaiheilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
kertoisit?miksi?

Jos näkisin enneunia ja jos ne ikävät asiat olisivat usein käyneet toteen, olisi väärin olla varoittamatta ystävää.

Mutta siinä vois käydä niinki että se ystävä alkaa pelkään sitä asiaa ja alitajuisesti odottamaan että niin käy, ja se taas lisää sitä mahdollisuutta sen asian oikeasti tapahtua. (Ajatusenergia.)

Ite en kertois vaan seurailisin tilannetta ja tapahtumia. Jos tulee selvempää uhkaa niin sitte varoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
kertoisit?miksi?

Jos näkisin enneunia ja jos ne ikävät asiat olisivat usein käyneet toteen, olisi väärin olla varoittamatta ystävää.

Se on totta..mutta jos ymmärsin oikein ei ap ollut varma tämän unen kohdalla sen enneunisuutta?

Eihän tuollaisista asioista voi kai koskaan olla täysin varma. Siksi kertoisin.

Yhteistyössä