Kerro minulle minkäväriset, pituiset, hiuslaatu+kasvonmuoto sinulla on. Mielellään tietysti kuva profiilissa.
- maantien väriset --> viimeksi punertavatAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:05 KAMPAAJA O7 kirjoitti:Kerro minulle minkäväriset, pituiset, hiuslaatu+kasvonmuoto sinulla on. Mielellään tietysti kuva profiilissa.
ET KERRO MINKÄPITUISET HIUKSET SINULLA ON TÄLLÄ HETKELLÄ?Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:06 vieras kirjoitti:vaalet ja pitkät pyöreät kasvot vaalea iho ja tummat silmät
ovat melkein alaselkään ja ovat paksutAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:10 KAMPAAJA O7 kirjoitti:\ET KERRO MINKÄPITUISET HIUKSET SINULLA ON TÄLLÄ HETKELLÄ?Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:06 vieras kirjoitti:vaalet ja pitkät pyöreät kasvot vaalea iho ja tummat silmät
Eli kasvojesi malli on suomeksi sanottuna horse-face.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:10 PulttiBois kirjoitti:ruskeat puolitpitkät karheat hiukset jossa raitoja tällä hetkellä.
kasvojenmalli pitkulainen kai eli "pitkä" ei leveä
Minulla olis vaaleat puolipitkät hiukset, kerroksittain leikattu ja ulottuu suunnilleen olkapäille (onks se puolipitkä?). Hiuslaatu on aika paksua ja kasvot on ovaalin muotoisetAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:05 KAMPAAJA O7 kirjoitti:Kerro minulle minkäväriset, pituiset, hiuslaatu+kasvonmuoto sinulla on. Mielellään tietysti kuva profiilissa.
sinä voit kai siksi sanoa- mä en ihan yhtyisi siihen.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:12 vieras kirjoitti:\Eli kasvojesi malli on suomeksi sanottuna horse-face.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:10 PulttiBois kirjoitti:ruskeat puolitpitkät karheat hiukset jossa raitoja tällä hetkellä.
Tumma pohja, erivärisiä vaaleita raitoja.Niskahiukset lyhyet, rikottu sivu, lyhyempi kuin takaa.Edestä vinoon leikattu.Helppo laittaa vahalla ja föönillä+käsillä. Kaventaa poskia. Vie vartalolta parikin kiloa pois:=)Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:07 Mantamamma kirjoitti:\- maantien väriset --> viimeksi punertavatAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:05 KAMPAAJA O7 kirjoitti:Kerro minulle minkäväriset, pituiset, hiuslaatu+kasvonmuoto sinulla on. Mielellään tietysti kuva profiilissa.
- niskapituiset, vähän jo roikkuvat
- hiuslaatu on todella hieno ja ohut, paljon hiuksia
- kasvot ovat pallo, niinkuin koko nainenkin ;D
Terveisin Mahdoton Työsarka
Tämä kyllä irrotti hyvät naurut =)Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:12 vieras kirjoitti:\Eli kasvojesi malli on suomeksi sanottuna horse-face.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:10 PulttiBois kirjoitti:ruskeat puolitpitkät karheat hiukset jossa raitoja tällä hetkellä.
Rikottu malli ristiselkään, hieman a-linjainen. Värinä ehdottaisin kuparin vaaleaa, raitana vaaleanruskea. Otsahiukset leikattu kerroksittain, pitenevään malliin.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:11 viestin kirjoittaja kirjoitti:\ovat melkein alaselkään ja ovat paksutAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:10 KAMPAAJA O7 kirjoitti:\ET KERRO MINKÄPITUISET HIUKSET SINULLA ON TÄLLÄ HETKELLÄ?Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:06 vieras kirjoitti:vaalet ja pitkät pyöreät kasvot vaalea iho ja tummat silmät
Kiitos! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:14 KAMPAAJA O7 kirjoitti:\Tumma pohja, erivärisiä vaaleita raitoja.Niskahiukset lyhyet, rikottu sivu, lyhyempi kuin takaa.Edestä vinoon leikattu.Helppo laittaa vahalla ja föönillä+käsillä. Kaventaa poskia. Vie vartalolta parikin kiloa pois:=)Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:07 Mantamamma kirjoitti:\- maantien väriset --> viimeksi punertavatAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:05 KAMPAAJA O7 kirjoitti:Kerro minulle minkäväriset, pituiset, hiuslaatu+kasvonmuoto sinulla on. Mielellään tietysti kuva profiilissa.
- niskapituiset, vähän jo roikkuvat
- hiuslaatu on todella hieno ja ohut, paljon hiuksia
- kasvot ovat pallo, niinkuin koko nainenkin ;D
Terveisin Mahdoton Työsarka
Hyvä pituus sinulla hiuksissa. Rikkoisin enemmän vielä mallia. Tumma pohja, hyvin syvänpunaisia raitoja. Niska lyhyempi kuin sivusta. Otsa leikattu kerroksittain sivuun tai pitkä vinoon leikattu.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:09 kuha kirjoitti:tummat hiukset ja sinivihreet silmät
http://www.aijaa.com/v.php?i=530843.jpg
Hiuksesi näyttävät ainakin kuvasta hyväkuntoisilta mutta kellertäviltä. Vaalenataisin pari astetta ja siihen tummempia raitoja. Pituutta rikkoisin kerrosleikkauksella.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:11 Töllin Ruusa kirjoitti:
Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:26 KAMPAAJA O7 kirjoitti:\Hiuksesi näyttävät ainakin kuvasta hyväkuntoisilta mutta kellertäviltä. Vaalenataisin pari astetta ja siihen tummempia raitoja. Pituutta rikkoisin kerrosleikkauksella.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:11 Töllin Ruusa kirjoitti:
Tummanruskea oma väri, nyt myös punertavaa päällyshiuksissa ja vaalea raita etuhiuksissa. Pituus lyhyt, hiukset hyväkuntoiset, liukkaat, kasvot pyöreät.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:05 KAMPAAJA O7 kirjoitti:Kerro minulle minkäväriset, pituiset, hiuslaatu+kasvonmuoto sinulla on. Mielellään tietysti kuva profiilissa.
Sinulle suosittelen lyhyttämallia.Tummanruskea hiuspohja jossa punaisia ja kuparinvärisiä raitoja. Niskahiukset leikattu hieman oikealle viistoon, Sivulta hieman yli korvan. Päältä 2-4cm. Edestä leikattu hyvin lyhyesti viistoon.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:10 PulttiBois kirjoitti:ruskeat puolitpitkät karheat hiukset jossa raitoja tällä hetkellä.
:kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:26 Tonnikeiju kirjoitti:kuva profiilissa sähköset ohuehkot