Ei oo ranskis vaan mopsiAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::heart: :heart: :heart: oi miten ihana raapsutuksia valtavasit täältäAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
ranskan buldogi eikö ookkin?
Ei oo ranskis vaan mopsiAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::heart: :heart: :heart: oi miten ihana raapsutuksia valtavasit täältäAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
ihanat :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulla on vain lasten kuvat, omaa pärstää ei ole nyt esillä =)
:ashamed: huups...noku toinen oli niin samannäkönen mutta ihana ruttunokka jokatapauksessaAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Ei oo ranskis vaan mopsiAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::heart: :heart: :heart: oi miten ihana raapsutuksia valtavasit täältäAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
Ruttu ku ruttu, eipä tuolla niin väliäAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::ashamed: huups...noku toinen oli niin samannäkönen mutta ihana ruttunokka jokatapauksessaAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Ei oo ranskis vaan mopsiAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::heart: :heart: :heart: oi miten ihana raapsutuksia valtavasit täältäAlkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
(mein täti kasvattia/kasvattaa mikkelissä mopseja)
tyvär on ilmetty äitinsä =)Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulla on vain lasten kuvat, omaa pärstää ei ole nyt esillä =)
ihana :heart: mie en käsitä miten neiti voipi nukkua tuossa asennossaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:meiän kuopus peppu pystyssä :heart:
Kaunis pari olette!Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus::wave:
en mäkään, mutta siihen se nukahtiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ihana :heart: mie en käsitä miten neiti voipi nukkua tuossa asennossaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:meiän kuopus peppu pystyssä :heart:
ja siellähän se miullaki rohviilissa, se tärkein