kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä.

  • Viestiketjun aloittaja minin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
mamma
Niin kuin joku jo kirjoittikin, kyllä minä vaimona haluaisin tietää (vaikken nyt mitenkään epäile että tällaista olisi miehelleni "sattunut", eikä vuodetkaan täsmää ;) ). Ja voisin jossakin olosuhteissa jopa antaa anteeksikin, jos esim. itse tulisi sen kertomaan...
Jos et oikeasti halua rikkoa perhettä, niin mieti vielä. Mutta vaikka mies tunnustaisi, niin ei se välttämättä vaimolle selviäisi, voihan sitä vaikka käydä maksamassa elarit suoraan toisen tilille pankissa. Mutta tietty vaimo voi jossakin vaiheessa huomata tai miettiä mihin tietty määrä rahaa katoaa.
Mutta jos ei mies halua tunnustaa, niin sittenhän se menee oikeuteen, ja silloin luulisi vaimolle selviävän. Tosin on ihmeellisempiäkin asioita jäänyt selviämättä vaimoille...
Sanoit haluavasi lapsellesi isän. Sitä tuskin tulet tuosta miehestä saamaan. Hänhän on sen jo sanonutkin. Jos pakotat hänet tunnustukseen vastoin tahtoaan, hän luultavasti inhoaa sinua ja perhettäsi vielä enemmän. Ehkä kannattaisi odottaa (vuosia), siinä vaiheessa miehen tilanne on voinut muuttua, tai häne on voinut pehmetä toisellekin isyydelle.
Henkilökohtaisesti voin kertoa, että vo iolla todella raskasta jos ei tiedä kuka oma isä on. Aviomiehelläni on näin. Hänen äitinsä väittää yhden olevan, mutta kun monesta paikkaa on saatu eri informaatiota... Ei mieheni haluaisi luoda mitään läheisiä suhteita isäänsä, mutta haluaisi edes tietää kuka se todellisuudessa on. Mutta tämä siis aikuisena, ja ilmeisesti siihen isyyden tunnustukseen voi vaati vaikka sitten kun lapsi on täysikäinen (tai sitten kun se alkaa kiinnostamaan)?
Sydämesi kertoo sinulle mitä sinun pitää tehdä, kunhan maltat kuunnella sitä rauhassa ja ajan kanssa :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan vinkkinä:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Sydämesi kertoo sinulle mitä sinun pitää tehdä, kunhan maltat kuunnella sitä rauhassa ja ajan kanssa :heart:
Tolla pikkuvosulla ei ole sydäntä. Tussu näyttää tietä.
he, se joka haukkuu, ite on:D. et tunne mua yhtään. miehen avioliitosta en tiennyt kun sänkyy mentiin,että hän siinä petti.
 
ap
ihannetilanne olisi että miehen vaimo hyväksyisi tilanteen kuultuaan ja lapsi olisi välillä heidän perheen luona, mutta tuskin tällasta asiaa pystyy kukaan vaimo hyväksymään.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihannetilanne olisi että miehen vaimo hyväksyisi tilanteen kuultuaan ja lapsi olisi välillä heidän perheen luona, mutta tuskin tällasta asiaa pystyy kukaan vaimo hyväksymään.
On sellaisiakin ihmisiä, mutta tässä tilanteessa tuskin on näin, kun mies kerran on varma siitä että vaimo sitten olisi ex. Toisaalta sitä helposti sanotaan yhdellä tavalla, mutta todellisuudessa tehdäänkin toisin (vaikea siis monesti etukäteen sanoa miten jossakin asiassa toimii, jos sitä ei vielä ole koskaaan kokenut).
Uskoisin että sinun kohdallasi on todennäköisempää että joskus löydät mukavan miehen joka hyväksyy lapsesi, ja tämä nuorin lapsesi sitten joskus saa tietää kuka hänen biologinen isänsä on, mutta hän pitää sitä sinun uutta (tai sitten vanhaa) miestä isänään. Mutta ihan varuilta, jos sinulle sattuisi jotakin, sinun pitäisi varmistaa että lapsesi saa täysi-ikäisenä tietää kuka hänen biologinen isänsä on. Ihan mielenrauhan vuoksi (teidän kummankin).
Öitä !
 
satutädille terveisiä
Tää on aika hauska ketku tässä BB:tä seuratessa. Samaa totaalisen älyvapaata toimintaa ap:n vosumeininki. Hanki kuule niin iso perhe, että tuntuu :D
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
...
Mun exä oli vm 77 ja muna vei miestä, että sikäli. Ihana rento Regina toi ap, jakorasia vailla vertaa :D

 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
...
Mun exä oli vm 77 ja muna vei miestä, että sikäli. Ihana rento Regina toi ap, jakorasia vailla vertaa :D
Sinä taidat sitten olla aikamoinen pihtari jos 3 vuoden aikan 2 miestä on sun mielestä jakorasia :D
 
huh huh vaan "mamma"
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
...
Mun exä oli vm 77 ja muna vei miestä, että sikäli. Ihana rento Regina toi ap, jakorasia vailla vertaa :D
Sinä taidat sitten olla aikamoinen pihtari jos 3 vuoden aikan 2 miestä on sun mielestä jakorasia :D
Joo, olen ikuinen neitsyt. Mä en nussi varattuja. Se on pitänyt ja se tulee pitämään. Mua ei edes aseella uhaten saa tekemään tollasta.

 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh vaan "mamma":
Joo, olen ikuinen neitsyt. Mä en nussi varattuja. Se on pitänyt ja se tulee pitämään. Mua ei edes aseella uhaten saa tekemään tollasta.
Mutta jos olet sinkku, niin et kuitenkaan ketään? Kuten tämäkään ap ei tiennyt että oli varattu mies...
 
vieras
Jo toinen tällainen "onnellinen" provo parin päivän sisään. Ketkä saa kicksejä tällaisista aloituksista? Vai onko joku palstalaisten yleinen moraalikäsitysten testausviikko menossa?
 
Se sama psovoilija kuin aikasemmiinkin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jo toinen tällainen "onnellinen" provo parin päivän sisään. Ketkä saa kicksejä tällaisista aloituksista? Vai onko joku palstalaisten yleinen moraalikäsitysten testausviikko menossa?
varmaan tämän takana. Samantyylinen juttu, ohh ja aah, mulla on lapsi ukkomiehen kanssa. Varmaan kohta ilmestyy se vaimokin tähän ketjuun.
 
Voimia sinulle!Itsellä myös 2 tyttöä, 5v ja 1 v ja niillä eri isät..Vanhemman isä kuoli tytön ollessa 2 v ja Nuorempi on onnellinen vahinko..jonka isä ei tunnusta lastaan(vaikka ovatki ihan saman näköisiä..) eikä uskalla mennä isyystestiin..(haku tosin on päällä sinne viranomaisten toimesta..) Ei tää yh-elämä 24/7 mitään herkkua ole, mutta mitäpä ei lastensa eteen tekisi..Oon muuten samaa vm kun sinä.. Tsemppiä! :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja satutädille terveisiä:
Tää on aika hauska ketku tässä BB:tä seuratessa. Samaa totaalisen älyvapaata toimintaa ap:n vosumeininki. Hanki kuule niin iso perhe, että tuntuu :D
pitää kirjautua,että mua uskotaan, tämä todella tilanteeni. mistä voit tietää olevani vosu ja vaikka olisin niin se tuskin sinun ongelmasi. ei ole minulla elämäni aikana montaa yhden illan suhdetta ollut, mutta näin kävi tässä, raskaaksi tulin varatuttle miehelle(JONKA EN siis TODELLAKAAN TIENNYT OLEVAN VARATTU SINÄ ILTANA).. Jos olisin tiennyt niin en todellakaan sänkyyn olisi mennyt. ihmetyttää tämä ETTÄ HETI EPÄILLÄÄN JA VÄITETÄÄN TÄTÄ KEKSITYKSI JUTUKSI. Tämä minun elämääni, tämä todella tilanteeni ja ei se miksikään muuta. mutta mitäs sitä todistelemaan, kuka uskoo kuka ei, ei se minulta ole pois.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MinttuInkkari:
Voimia sinulle!Itsellä myös 2 tyttöä, 5v ja 1 v ja niillä eri isät..Vanhemman isä kuoli tytön ollessa 2 v ja Nuorempi on onnellinen vahinko..jonka isä ei tunnusta lastaan(vaikka ovatki ihan saman näköisiä..) eikä uskalla mennä isyystestiin..(haku tosin on päällä sinne viranomaisten toimesta..) Ei tää yh-elämä 24/7 mitään herkkua ole, mutta mitäpä ei lastensa eteen tekisi..Oon muuten samaa vm kun sinä.. Tsemppiä! :hug:
kiitos! eihän ketään voi pakottaa ikävä kyllä olemaan isä, tiedän monia tapauksia missä mies ei halua kuullakkaan lapsesta. Itse en ala viranomaisiin yht ottamaan, mies itse saa tehdä aloitteen jos haluaa isyyden tunnustaa, jota kovasti epäilen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä