kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä.

  • Viestiketjun aloittaja minin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan tosi:
Idiootti-ketju täynnä idiootteja ihmisiä. Taitaa olla jonkun hauska vitsi.
olen saanut kannustaviakin viestejä, huvittaa että kun kerroin miehen ja hänen vaimon iät niin porukka meni paniikkiin ja alkoi epäileen miehiään. tuskin mies tai hänen vaimo täällä, varsinkaan tähän aikaan yöstä, ja tuskin kukaan minua tunnistaa, joten..
joo, niin on. Kun oma koti voi murentua, niin pelkohan se laittaa haukkumaan provoa sun muuta. Mutta tosiaan tsemppiä sulle ja pikkuiselle perheellesi kovasti!! Toivottavasti saat apuja lapsen hoitoon jne. VOIMIA!!!
 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja google:
Minä on muuten sama kuin ap
taas väärin ;)
Vai oliko sittenkään?
no siinäpäs sulle miettimistä. ilmeisesti elämässäsi on aika vähän asioita muutenkaan :).
Sama kirjoitustyyli kuin ap:lla. Ei osata isoja alkukirjaimia. Kirjoitustyyliä ei voi hämätä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja huora:
Alkuperäinen kirjoittaja minin äiti:
kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä. tulin raskaaksi yhden illan jutusta, mutta pidin lapsen tästä huolimatta. en tiennyt miehen kanssa sekoiltuani vaimosta ja lapsesta, jos olisin tienyt niin en olisi sänkyyn mennyt. mutta näin kävi. mies ei lasta halua tavata, enkä kai pakottaakaa voi. tämä tilanne on vain niin raastava, hän kuitekin lapsen isä.kaiken kukkkuraksi hän kertoi, että he yrittäneet vaimonsa kanssa 5v toista lasta, mutta ei tärppää.. mitä tekisitte tilanteessani? yritänkö lapsen oikeuksista pitää kiinni ja saada isän lapsen elämään? en todellakaan halua rikkoa hänen perhettään, viedä hänen tyttäreltään isää, mutta jos tämä tulisi ilmi niin hän menettäisi perheensä. mutta toisaalta, meidänkin tyttömme tarvitsisi isäänsä.
sulla on vaikea vaikea elämä. Huoria et ilmeisesti ole vielä pikku elämässäsi nähnytkään, kun tuollaista menet pienen tytön äidille laukomaan. Hankkiudu jonnekin missä sustakin välitetään :).
mitä olen mennyt pienen tytön äidille laukomaan? mies vaimoaan petti, minä en pettänyt ketää, joten en minä huora ole.
 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan tosi:
Idiootti-ketju täynnä idiootteja ihmisiä. Taitaa olla jonkun hauska vitsi.
olen saanut kannustaviakin viestejä, huvittaa että kun kerroin miehen ja hänen vaimon iät niin porukka meni paniikkiin ja alkoi epäileen miehiään. tuskin mies tai hänen vaimo täällä, varsinkaan tähän aikaan yöstä, ja tuskin kukaan minua tunnistaa, joten..
joo, niin on. Kun oma koti voi murentua, niin pelkohan se laittaa haukkumaan provoa sun muuta. Mutta tosiaan tsemppiä sulle ja pikkuiselle perheellesi kovasti!! Toivottavasti saat apuja lapsen hoitoon jne. VOIMIA!!!
Ei täällä ole kukaan mitään pelännyt. Näytä viesti, missä on. Provoksi on huudeltu ja syystä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan tosi:
Idiootti-ketju täynnä idiootteja ihmisiä. Taitaa olla jonkun hauska vitsi.
olen saanut kannustaviakin viestejä, huvittaa että kun kerroin miehen ja hänen vaimon iät niin porukka meni paniikkiin ja alkoi epäileen miehiään. tuskin mies tai hänen vaimo täällä, varsinkaan tähän aikaan yöstä, ja tuskin kukaan minua tunnistaa, joten..
Ei täällä ole mielestäni kukaan panikoinut, ja miksi olisi?

Otan osaa surkeaan elämääsi, jos todella on totta. Taidat pitää hauskaa muiden kustannuksella täällä, kannattaisi hankkia se elämä.
mä koen jotenkin velvollisuudekseni puolustaa ap:ta koska tiedän, että elämä voi joskus olla kovaa ja se ei aina mene niinkuin toivoisi. Ja siksi toivon että tämä sunkin viestisi olisi saanut jäädä lähettämättä. Mutta täytyyhän suakin toki ymmärtää...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan tosi:
Idiootti-ketju täynnä idiootteja ihmisiä. Taitaa olla jonkun hauska vitsi.
olen saanut kannustaviakin viestejä, huvittaa että kun kerroin miehen ja hänen vaimon iät niin porukka meni paniikkiin ja alkoi epäileen miehiään. tuskin mies tai hänen vaimo täällä, varsinkaan tähän aikaan yöstä, ja tuskin kukaan minua tunnistaa, joten..
joo, niin on. Kun oma koti voi murentua, niin pelkohan se laittaa haukkumaan provoa sun muuta. Mutta tosiaan tsemppiä sulle ja pikkuiselle perheellesi kovasti!! Toivottavasti saat apuja lapsen hoitoon jne. VOIMIA!!!
kiitos. vanhempani auttavat ja muutama ystävä. :) vaikkakin aika yksin tässä olen lasten kanssa.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja huora:
Alkuperäinen kirjoittaja minin äiti:
kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä. tulin raskaaksi yhden illan jutusta, mutta pidin lapsen tästä huolimatta. en tiennyt miehen kanssa sekoiltuani vaimosta ja lapsesta, jos olisin tienyt niin en olisi sänkyyn mennyt. mutta näin kävi. mies ei lasta halua tavata, enkä kai pakottaakaa voi. tämä tilanne on vain niin raastava, hän kuitekin lapsen isä.kaiken kukkkuraksi hän kertoi, että he yrittäneet vaimonsa kanssa 5v toista lasta, mutta ei tärppää.. mitä tekisitte tilanteessani? yritänkö lapsen oikeuksista pitää kiinni ja saada isän lapsen elämään? en todellakaan halua rikkoa hänen perhettään, viedä hänen tyttäreltään isää, mutta jos tämä tulisi ilmi niin hän menettäisi perheensä. mutta toisaalta, meidänkin tyttömme tarvitsisi isäänsä.
sulla on vaikea vaikea elämä. Huoria et ilmeisesti ole vielä pikku elämässäsi nähnytkään, kun tuollaista menet pienen tytön äidille laukomaan. Hankkiudu jonnekin missä sustakin välitetään :).
mitä olen mennyt pienen tytön äidille laukomaan? mies vaimoaan petti, minä en pettänyt ketää, joten en minä huora ole.
niin puhuin tuolle kirjoittajalle, mikä nimi sitten olikaan menee meillä harmailla kaikki pasmat kohta sekaisin :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja google:
Minä on muuten sama kuin ap
taas väärin ;)
Vai oliko sittenkään?
no siinäpäs sulle miettimistä. ilmeisesti elämässäsi on aika vähän asioita muutenkaan :).
Sama kirjoitustyyli kuin ap:lla. Ei osata isoja alkukirjaimia. Kirjoitustyyliä ei voi hämätä.
joopa joo, onko sulla muuten putkiavot...tuli vain mieleen. Niin ja kyllä minä osaan kirjoittaa isolla ja pienellä, miten vain, neidille (vai Rouvako jo???) sopii ;).
 
piip
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Modet voisivat jo poistaa, kiitos.
miksi tämä poistaa pitää? porukka luulee että tänne olen kirjottanut että kaikki saisin miehiään epäileen. no en todellakaan..
Mikä sinun motiivisi on? Jos saada tukea, niin olisi riittänyt mainita, että olet saanut lapsen varatulle miehelle.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Modet voisivat jo poistaa, kiitos.
miksi tämä poistaa pitää? porukka luulee että tänne olen kirjottanut että kaikki saisin miehiään epäileen. no en todellakaan..
Mikä sinun motiivisi on? Jos saada tukea, niin olisi riittänyt mainita, että olet saanut lapsen varatulle miehelle.
Tai sitten ei. Kyllähän täällä voi asioistaan kertoa. Kyllä tällä ap:lla on sama oikeus, kuin muillakin (niin olikos tämä epäilijä nyt tyytyväinen, kun ihan oikeaoppisesti nyt laitan isot ja pienet ;) ?)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Modet voisivat jo poistaa, kiitos.
miksi tämä poistaa pitää? porukka luulee että tänne olen kirjottanut että kaikki saisin miehiään epäileen. no en todellakaan..
Mikä sinun motiivisi on? Jos saada tukea, niin olisi riittänyt mainita, että olet saanut lapsen varatulle miehelle.
enköhän senkin ole maininnut, en tästä kovin ystäville puhu, joten jossain haluan asiaa purkaa, koska tämä on kovin raskasta
 
ihan vain vinkkinä jatkoa ajatellen
Suosittelen kaikille, jotka eivät tahdo hankkia suurperhettä, jossa epämääräinen määrä isiä, jotka vähät välittävät syrjähyppyjensä tuloksista.
 
vieraampi
No huh huh... Jopas täällä on porukkaa! Aletaan herjaamaan ap:a, vaikka mieshän se tässä on väärin tehnyt. Ei kai se ole ap:n vika, jos mies vaimoaan pettää? Kyllä nainen voi olla naiselle susi. :(

Ap: Joku tuolla jo viisaasti kirjoittikin, että sinun tehtäväsi on nyt miettiä, mikä on lapsesi kannalta parasta. Vaikka mies ei halauisikaan tyttäresi elämään osallistua, niin sinuna kyllä vaatisin isyydentunnustuksen ihan vain lapsen oikeusturvan/ tulevaisuuden kannalta. Voimia sinulle ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! :hug:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vain vinkkinä jatkoa ajatellen:
Suosittelen kaikille, jotka eivät tahdo hankkia suurperhettä, jossa epämääräinen määrä isiä, jotka vähät välittävät syrjähyppyjensä tuloksista.
Kuule, sinä oot aivan hakoteillä! Jokaisella lapsella ON OIKEUS syntyä, riippumatta vanhempien sekoilusta (tässä tapauksessa isän..)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä