kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä.

  • Viestiketjun aloittaja minin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
ap
ihmiset elelevät satu maailmoissa , koska tätä minun elämääni epäillään. Kuulkaa, näitä samankaltaisia juttuja on monia, tiedän muutamia joilla suht sama tilanne.
 
kerro heti
Minusta sun kannattaa vaatia mieheltä isyydentunnustusta ja sillä vaimollakin on oikeus tietää miehen puuhasteluista ja tehdä mahdolliset ratkaisunsa sen jälkeen. Voi olla että vaimo on jo osannut epäillä jotain ja nyt saa sitten vahvistuksen asialle. Voimia ap.lle=)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kerro heti:
Minusta sun kannattaa vaatia mieheltä isyydentunnustusta ja sillä vaimollakin on oikeus tietää miehen puuhasteluista ja tehdä mahdolliset ratkaisunsa sen jälkeen. Voi olla että vaimo on jo osannut epäillä jotain ja nyt saa sitten vahvistuksen asialle. Voimia ap.lle=)
kiitos. mies puhelimessa sanonut, että heidän avioliittonsa olisi ohi heti jos vaimo saisi tietää. siksi tämä onkin niin kaksipiippuinen juttu, hän on lapseni isä ja haluaisin sen hänen lapselleni olevan, mutta mies menettäisi perheensä ja en ole ihminen joka haluaa rikkoa avioliittoja tai suhteita muutenkaan.
 
hmh
Mistäs tiät oisko isällä varaa maksaa sen kummempia elatuksia mitä kuntakaan maksaa. Entäs se heidän lapsi? Ehkä olisi oikeus tietää sisaruksesta, mutta jos perhe hajoaa, onko se ketään kohtaan oikein? Vaikeata on juu, mutta jos sulla ennestään oli tiukkaa, miksi pidit lapsen, käytitkö ehkäisyä? Tuntuupa että tiesit miehen olevan varattu...
 
kerro heti
Itse ainakin tahtoisin tietää silläkin uhalla että perhe hajoaisi. On vain ajan kysymys milloin joku toinen syrjähyppy särkee tuon perheen,niin ikävää kun se onkin. Sillä naisella on oikeus tietää eikä sun tarvitse sitä miestä sääliä,itse on soppansa keittänyt.
 
minä
Ikävä tilanne. Itse ajattelisin puhtaasti omaa lastani ja haluaisin isyyden tunnustamisen. Turha miehen on enää tässä vaiheessa itkeä ja pelätä. Olisi ajatellut ennen kun sinun kanssasi seksiä ryhtyi harrastamaan.

Voimia sinulle!
 
en jaksanut lukea koko ketjua, mutta itse toimin yleensä niin, että teen sen mitä haluaisin itselle tehtävän.
jos olisit tuo lapsettomuudesta kärsivä vaimo ja mies pettäisi sua ja tulisi isäksi toisen lapselle niin haluaisitko tietää vai olla tietämättä.
tai
kuvitellaan, että lapsesi saa tietää isänsä nimen. sitten kun on 18v lähtee tapaamaan isäänsä ja vaimo saa asiasta tietää vasta sitten niin kyllä mä vaimona romahtaisin täysin.
siinä olisi pohja pois ja valetta kaikki.
uskon rehellisyyteen, se satuttaa monasti hetkellisesti enempi kuin valhe, mutta valheella on yleensä lyhyet jäljet ja jossain vaiheessa se todennäköisimmin paljastuu.
ja loppu pelissä, rehellisyydestä pääsee eteen päin ja valhe tekee taas suurta tuhoa.

Ja kyllä olen rehellisesti sitä mieltä, että elatusmaksu kuuluu lapsen parhaaksi ja lapsella on oikeus periä vanhempansa. laki on laki.
 
lissu
En mä ainakaan lapsena haluaisi että joku pakotetaan mun isäksi :( Jos isän asenne on tuo, niin antaisin miekkosen mennä menojaan. Sitten kun löydät unelmiesi miehen, voi hän täyttää ne isän saappaat ja vaikka ryhtyä lapselle isäksi ihan papereillakin.
 
lissu
Toisaalta kyllä, olen ehdottomasti sitä mieltä että isän TULISI kantaa vastuunsa. Valitettavasti vaan niitä kusipäitä löytyy jotka menee sieltä mistä aita on matalin.
 
Bonita harmaana
kaikkien kannalta että aapee vaatisi isää isyystesteihin ja tunnustamaan lapsen. Siten saat elarit ja lapsesi virallisen isän, jonka myös aikanaa tulee perimään (lakiosan tulee saamaan!). Myös miehen vaimolla on oikeus tietää asiasta, kuka siitä kertoo, on teidän päätettävä yhdessä. On sitten vaimon asia miten elämäänsä haluaa siitä eteenpäin jatkaa, mutta eihän kukaan halua elää valheessa, ja sellainen on tilanne nyt. Luultavasti et edes ole ainoa jonka kanssa on vaimoaan pettänyt. Jos vaimo saisi nyt tietää, voisi miekkonen oppia katsomaan peiliin ja lopettaa toilailunsa. Kantakoon vastuunsa tekosistaan, itsehän hommaan lähti vaikka oli perheellinen. Otti tietoisen riskin. Voimia aapeelle, toivottavasti jaksat hoitaa asiat loppuun asti nyt, myöhemmin on vaikeampaa tarttua asiaan ;o)

Jollain asteella mielessä liikkuu asiat jotka jäi vaivaamaan; miksi otit riskin alunperin, ainahan on mahdollisuus tulla raskaaksi kun ollaan sänkyhommissa; miksi menit sänkyyn tuntemattoman kanssa-riski tauteihin, jopa HIViin on todella suuri silloin. Jospa ko isä on käynyt myös maksullisisssa naisissa ja olet saanut tartunnan? (kannattaa käydä testeissä säännöllisesti, voi tulla esiin vasta esim 4-10v kuluttua muuten)
Ja mikset pitänyt aborttia mahdollisena vaihtoehtona-ei lapsen ollut määrä syntyä vaan sinä taisit haluta lapsen, keinolla millä hyvänsä? Ajatuksia, mietteitä, herättää aloituksesi.
Siitä huolimatta, kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi, valitset sitten miten tahansa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerro heti:
Itse ainakin tahtoisin tietää silläkin uhalla että perhe hajoaisi. On vain ajan kysymys milloin joku toinen syrjähyppy särkee tuon perheen,niin ikävää kun se onkin. Sillä naisella on oikeus tietää eikä sun tarvitse sitä miestä sääliä,itse on soppansa keittänyt.
Tässä on kyllä sekin pointti, että lopputuloksena olisi yksi hajonnut perhe ja lapsi olisi edelleen ilman isää. No, tietty sitten elatusmaksut tuolta mieheltä saisi, mutta taitaa jäädä sitten se isyys siihen. Ilmeisesti ap ja tämä mies eivät lähtisi rakentamaan keskenään uusioperhettä?

Tämä mitään tavatonta ole tässä maailmassa. Voihan tämä isä maksaa niitä elatusmaksuja ihan epävirallisestikkin.
 
hah...
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Koska kyllähän moni -77 miehen vaimo, ja jolla 7 v. tyttö varmasti on hätääntynyt. Mutta jotkut saavat kicksejä ihmeellisistä asioista.
No tuskinpa vaan. Jo toinen tällainen provo pienen ajan sisään. Ja ap palaa uudelleen ja uudelleen hokemaan, on tämä totta. Juu juu :D

Typerästi minäkin tein, kun vastasin tähän ketjuun, mutta älkää muut enää vastatko. Tämän tyypin provot on nähty ennenkin, että lepo vaan kaikki, joilla 7 v. tyttö ja aviomies syntynyt vuonna -77 :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hah...:
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Koska kyllähän moni -77 miehen vaimo, ja jolla 7 v. tyttö varmasti on hätääntynyt. Mutta jotkut saavat kicksejä ihmeellisistä asioista.
No tuskinpa vaan. Jo toinen tällainen provo pienen ajan sisään. Ja ap palaa uudelleen ja uudelleen hokemaan, on tämä totta. Juu juu :D

Typerästi minäkin tein, kun vastasin tähän ketjuun, mutta älkää muut enää vastatko. Tämän tyypin provot on nähty ennenkin, että lepo vaan kaikki, joilla 7 v. tyttö ja aviomies syntynyt vuonna -77 :D
iltaa. kirjaudun niin ehkä epäilyt loppuu. miks keksiä tällästä juttua? kyllä täytyisi olla ihmisen sekaisin jos tällasta edes keksisi, ihan on minun elämääni ja kyllä sen moni tietää, niin paljon menetettkin tämän takia:(
 
Meeri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Jos mun ukko pettäisi mua, niin mä ainakin tahtoisin siitä tietää. Mä kertoisin miehelle ja hänen vaimolleen mikä on tilanne. Ei kai miestä voi pakottaa olemaan lapsen isä, eikä hän edes välttämättä tunnustaisi lasta omakseen. Kuitenkin jo olemassa olevalla lapsella olisi oikeus tietää tulevasta sisaruksesta...
olen puhelimessa miehen kanssa jutellut asiasta, hän sanonut ettei koe olevansa lapsen isä.. jos hänen vaimonsa saa tietää niiin hän on ex-vaimo ja itse tätä miestä hädintuskin tunnen, en ole häntä haluamassa, en halua rikkoa heidän perhettää. minun 5v tyär menetti isänsä joka lähti toisen perheen matkaan 3v sitten, joten tiedän miten pieni lapsi siitä kärsi, sitä en halua tehdä itse kenellekkään!
Hädin tuskin tunnet, ja kuitenkin tiedät heidän liittonsa asiat? Porvoosta päivää.

Yhden illan juttu... tosiaan tiedät perhesalaisuudet, puhelin numerot... tuskin tunnet.. joopajoo
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melissani82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä on 06 alue?
Katsoin itse, eli kuuluu mm. Kokkola, Vaasa, Pietarsaari, Ähtäri jne.

Ap paljastanut:

Varattu mies on syntynyt vuonna 1977, hänellä 7 vuotias tyttö.

Ja alue 06 alue.
kyllä ja alueeseen kuuluu moni muukin pieni paikka
:)
Oliko paikkakunta tuossa luettelossa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja melissani82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä on 06 alue?
Katsoin itse, eli kuuluu mm. Kokkola, Vaasa, Pietarsaari, Ähtäri jne.

Ap paljastanut:

Varattu mies on syntynyt vuonna 1977, hänellä 7 vuotias tyttö.

Ja alue 06 alue.
kyllä ja alueeseen kuuluu moni muukin pieni paikka
:)
Oliko paikkakunta tuossa luettelossa?
huomio
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melissani82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja melissani82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä on 06 alue?
Katsoin itse, eli kuuluu mm. Kokkola, Vaasa, Pietarsaari, Ähtäri jne.

Ap paljastanut:

Varattu mies on syntynyt vuonna 1977, hänellä 7 vuotias tyttö.

Ja alue 06 alue.
kyllä ja alueeseen kuuluu moni muukin pieni paikka
:)
Oliko paikkakunta tuossa luettelossa?
huomio
miksi haluat tietää, mitä teet tiedolla missä paikkakunnalla asumme?
En ole Pohjanmaalta, muuten vain olen utelias.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä