Alkuperäinen kirjoittaja muutkin kuin ap:Miksi ette ole säästäneet miehen ollessa töissä?
miten sitä pystyy säästää kun kaikki menee elämiseen,ylimäärästä ei pahemmin jää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muutkin kuin ap:Miksi ette ole säästäneet miehen ollessa töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja muutkin kuin ap:Miksi ette ole säästäneet miehen ollessa töissä?
miten sitä pystyy säästää kun kaikki menee elämiseen,ylimäärästä ei pahemmin jää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja muutkin kuin ap:Miksi ette ole säästäneet miehen ollessa töissä?
Pienentää menoja.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:hyvä neuvo muuten mutta jos niitä menoja ei voi enempää pienentää,kaikilla ei ole palkka edes keskitasoa
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja muutkin kuin ap:Miksi ette ole säästäneet miehen ollessa töissä?
sepä,jos kaikki menee silti elämiseen.
ei työssäkäyminen tarkoita kovin leveetä elintasoo.
hyvähän se ois säästää,edes muutamakymppi kuukaudessa.
joillekkin sekin voi olla mahdottomuus.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki hinkki:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki hinkki:Niin ja mikset myös ap itse etsisi töitä aktiivisesti? Jos löydät töitä, niin osaimetät ja lypsät.
Ja kyllähän töitä löytyy, esim. siivousalan hommia. Siellä työntekijöistä on koko ajan pulaa.
Taitaa olla vauva niin pieni vielä ettei oikein onnistuis...ja kannattaa siitä leikkauksestakin toipua ensin kunnolla.
Kuinka pieni vauva? Meillä on 7 vkon ikäinen ja jos meillä oltais samassa tilanteessa, niin olisin kyllä valmis etsimään itselleni töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taitavat nämä tämänkin ketjun jotkut osallistujat olla niitä jotka elävät siinä luulossa että "meille ei koskaan voisi käydä noin"
"myykää auto", "olisitte säästäneet", "mikset mene töihin" jne.... ei asiat vaan aina mene niin että yllättävässä tilanteessa kaikki olisi järjestyksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmiset elää yli varojen. En ymmärrä miksi enää ei säästetä rahaa. Ap:kin kirjoittaa, että oli lainaa ja piti myydä iso telkkari, pleikkari3, auto ja kännykät vaihtaa halvempii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmiset elää yli varojen. En ymmärrä miksi enää ei säästetä rahaa. Ap:kin kirjoittaa, että oli lainaa ja piti myydä iso telkkari, pleikkari3, auto ja kännykät vaihtaa halvempii.
Juuri näin! :flower:
Sitten ollaan että "kun meidän nettotulot on VAAN 2000 tonnia niin ei voi säästää"
Ei meilläkään ole sen enempää, on opinto- asunto- ja autolaina ja silti jää joka kuukausi säästöön. Mutta eipä olekaan taulutelkkareita, pleikkareita ja muuta kallista elektroniikkaa
Eikä polteta eikä juuri juoda.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
Kuten sanottua, ei ne suuret tulot...
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
kerropas mistä voi säästää esim 1500? kuukausituloita jos vaikka toinen on lomautettu tai vastavaa lapsia on 2-3kpl?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lässyn lässyn nyt taas. Miksi joillakin ei mene millään jakeluun se, että kaikilla ei ole kovin hääppöiset tulot ja rahat voi mennä ihan perusjuttuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
Lässyn lässyn nyt taas. Miksi joillakin ei mene millään jakeluun se, että kaikilla ei ole kovin hääppöiset tulot ja rahat voi mennä ihan perusjuttuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
Lässyn lässyn nyt taas. Miksi joillakin ei mene millään jakeluun se, että kaikilla ei ole kovin hääppöiset tulot ja rahat voi mennä ihan perusjuttuihin.
:hug: juuri näin. ja jos silloin tällöin jääkin muutama kymppi ylimääräistä niin on hyvä pitää niitä tallessa mahd sairaala reissuja varten tai ostaa jotain tod kivaa lapsille. =)
en puhunut MEIDÄN tuloista vaan yleisellä tasolla,oikeesti kaikki ei edes tienaa yli 2000 kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kaikki ole suurituloisia ja pienistä tuloista on vaikia säästää. Eikä elämä kohtele aina silkkihansikkain, mulla on kokemusta.
kerropas mistä voi säästää esim 1500? kuukausituloita jos vaikka toinen on lomautettu tai vastavaa lapsia on 2-3kpl?
Alun perinhän kysyinkin että miksette säästäneet kun mies oli töissä. Ja mun on aivan mahdotonta sanoa, että mistä juuri TE pystyisitte säästämään kun en edes menojanne tiedä. Me säästämme nyt kun mies on töissä ja jos sattuisi taloudellinen kriisi tulemaan niin eläisimme säästöillä ja pienentäisimme menojamme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lässyn lässyn nyt taas. Miksi joillakin ei mene millään jakeluun se, että kaikilla ei ole kovin hääppöiset tulot ja rahat voi mennä ihan perusjuttuihin.
Kukas muukaan se tässäkään ketjussa mussuttaa kuin itse scarletti :hug:
Toiset osaa elää tulojen mukaan, toiset taas ei. Niin yksinkertaista se on, jos edes toinen on töissä ja näin ollen perheessä 2 tienaajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:vieras hoi! eläisittekö itse vaikka olisikin 2 töissä käyvää jos tulot jäis silti alle 2000 ja jäiskö säästöön paljonkin?