kerrompa nyt tämän...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Noh, mun mies ei ole Treelta, ei ole vaalea ja iänkin vois tarkemmin ilmottaa tasakymmenillä :whistle:
Oiskin ollu jännää miettiä koska se kerkeis vieraissa käydä, ellei sit työajallansa autossaan hässis :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no voin mä sen kertoo et tää kyseinen henkilö asuu tampereella :)
Höh,eli ei ole ainakaan mun mies :|
Eikä mun....
Eikä mun :D Hö,no tuossa tuo makaakin sohvalla ja katsoo jalkapalloo :heart:
Joo, niin katsoo munkin mies jalkapalloa.. Vaalea se on ja piirun verran alta neljänkymmenen. Hyvännäköinen se on mun silmissäni mutta ei se silti taitais Mr Finland-pokaalia voittaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Noh, mun mies ei ole Treelta, ei ole vaalea ja iänkin vois tarkemmin ilmottaa tasakymmenillä :whistle:
Oiskin ollu jännää miettiä koska se kerkeis vieraissa käydä, ellei sit työajallansa autossaan hässis :LOL:
Sama tuli mullekin mieleen. Taitais vuorokaudesta jo tunnit loppua, jos vielä pitäis miehen käydä jossain vieraissa hässimässä... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhden palstalaisen mies hempeilee mulle netin välityksellä. En minä sitä aio tavata tai mitään, että silleen. Mutta kuitenkin. Varmaan sama mies, ap :kieh:
nyt kerrot heti kaikki mulle :D

mäki oon nussinu yhden palstalaisen ukkoa, olivat tosin asumuserossa silloin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhden palstalaisen mies hempeilee mulle netin välityksellä. En minä sitä aio tavata tai mitään, että silleen. Mutta kuitenkin. Varmaan sama mies, ap :kieh:
nyt kerrot heti kaikki mulle :D

mäki oon nussinu yhden palstalaisen ukkoa, olivat tosin asumuserossa silloin :whistle:
:D :D :D :D Mä en oo nussinut, enkä nussikaan kyllä.
 
Tiimarivihon takapäivystäjä
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhden palstalaisen mies hempeilee mulle netin välityksellä. En minä sitä aio tavata tai mitään, että silleen. Mutta kuitenkin. Varmaan sama mies, ap :kieh:
Samako, joka etsi sut naamakirjasta ja kommentoi sinne jotain?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarivihon takapäivystäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhden palstalaisen mies hempeilee mulle netin välityksellä. En minä sitä aio tavata tai mitään, että silleen. Mutta kuitenkin. Varmaan sama mies, ap :kieh:
Samako, joka etsi sut naamakirjasta ja kommentoi sinne jotain?
ai se kapteeni mikä lie?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarivihon takapäivystäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Yhden palstalaisen mies hempeilee mulle netin välityksellä. En minä sitä aio tavata tai mitään, että silleen. Mutta kuitenkin. Varmaan sama mies, ap :kieh:
Samako, joka etsi sut naamakirjasta ja kommentoi sinne jotain?
ai se kapteeni mikä lie?
Kapteeni Jack Sparrow.

 

Yhteistyössä