yleensäkin vietetään?Ja minkä ikäisille lapsille?
Itse en kertonut pojilleni,2v6kk ja 5v.
isompi itseasiassa kysyi enkä keksinyt mitään muuta hyvää vastausta kuin sen, että silloin voi syödä pääsiäis munia :snotty:
lisään vielä että mielestäni aika rankkaa tekstiä ihan pienille jos kertoo jeesuksesta....kai ne koulussa sitte kertoo tuskin vielä päiväkodissa
Itse en kertonut pojilleni,2v6kk ja 5v.
isompi itseasiassa kysyi enkä keksinyt mitään muuta hyvää vastausta kuin sen, että silloin voi syödä pääsiäis munia :snotty:
lisään vielä että mielestäni aika rankkaa tekstiä ihan pienille jos kertoo jeesuksesta....kai ne koulussa sitte kertoo tuskin vielä päiväkodissa