Kerroitko/kerrotko miehelle milloin ovuloit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo puhunut tollasia asioita miehelle. Miehellä menee halut, jos pitää vain sen takia touhuta, että pitää just nyt yrittää saada vauva. Kyllä se itse kuitenkin varmaan suunnilleen tajuaa koska on kierron puoliväli.. ja huomaa sit kun ei ala menkkoja näkymään :D

mä en huomannut milloin ovuloin silloin kun yritettiin lapsia. nyt kun ei enää merkitystä ovulaatiolla niin kyllä huomaan sen. Sanoin miehelle, että kuun puolessa välissä on otollisin hetki. kyllä meillä harrastettiin seksiä lähes päivittäin kun oli yritys päällä.

Kerron, tosin en tiedä itekään niin tarkalleen milloin se on. Oviksen jälkeen sitte tiedän milloin oli. Yleensä vaan sanon jotain että rupeis olemaan otollisempaa aikaa.

Ei ole koskaan ollut yritystä päällä. (Kaikki lapset tärpänneet 'heti' ja enempää ei ole tulossa.)

Vaikka olisi yritys ollut päälläkin, niin ei olisi käynyt edes pienessä mielessä kertoa! Jos mä oisin mies ja vaimo tulisi kertomaan, että "nyt on ovulaatio", niin ei varmasti seisoisi puoleen vuoteen! (Luulisin; en voi tietää :xmas: ) Kaikenlaiset lääketieteelliset yksityiskohdat ovat äärimmäisen epäeroottisia.

En itsekään kerro, varsinkin kun en varmana tiedä milloin se on, kun ei mitään 'oireita' ole. Mä lämmittelen ehkä vähän enempi miestä silloin kun siis ovulaatio todennäköisesti on (kierron mukaan), mutta en kuitenkaan mitään sano että nyt olis pakko jos vauva pittäis tulla..

Yhteistyössä