Kerroin eilen täällä siitä kuinka minulla on rakastaja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eilen

Vieras
nyt tuli mieleeni yksi erittäin painava syy siihen miksi minulla on rakastaja :)

Nimittäin hänen kanssaan seksin aikana en ajattele mitään muutakuin seksiä, mieheni kanssa usein ehdin laskea naulat katosta ja usein myös jutellaan muuta ja naidaan samalla...

Haluan kokea seksin niin, että se on kokonaisvaltaista ja siihen mieheni kanssa en voi päästä enää jos koskaan olen päässyt.

hankkia rakastaja ja petää omaa kumppaniaan??
Miks et sit samalla ehdota miehelles hankkia oma rakastaja kun sullakin kerran sellanen on??

Tai helpompaa jos vaan lähdet koko liitosta niin saat leikkiä niin monenkanssa kuin haluat ilman että sun omatunto kolkuttaa??

En ymmärrä miksi pitää pettää toista ja loukata toista ihan tietoisesti..

Miten ite suhtautuisit jos miehesi ilmoittaa että hänellä on rakastaja koska sun värkkis ei ennää kiinosta saatika et ole enään niin hottis ku joku sua nuorempi pimu jonka muutki paikat on timmimmäs kunnossa eikä mikään riippatissi yms..

• Tykkää
Reactions: Uudi
Yrität sitten miten tahansa päin kääntää tuota toimintaa hyväksyttäväksi niin sitä se ei ole.

Jos kerran asia on noin ok kun uskottelet, niin olet varmaan kertonut miehellesikin?

tuomitsijat. Mikä oikeus teillä on sanella toiselle miten elää? Oletteko mustasukkaisia vai mitä? Jokainen tekee elämästään sellaista kuin haluaa! Meillä on vaan tämä elämä, ei mulla ole tietoa toisesta! Mitä ei tiedä se ei satuta. Eiks niin?

no joss haluat elää jakorasian elämää anna mennä...
Myöhästä sitten on katua tulevaisuudessa jos kaikki menee puihin.. tehtyä kun ei saa tekemättömäksi.

Mustiksia?? EI TOD!!!

Ennemmin sitä on rehellinen itselleen kuin myös toisilleen.

Mutta jotakuta satuttaa. Moraali voi toisille olla suhteellinen käsite siinä että kunhan ei oma napa kärsi. Mutta kyllä tuollainen satuttaa montaa osapuolta. Sitä puolisoa ja lapsia. Siksi tällä ei voi mällätä eikä antaa siunausta tälle toiminnalle? Mutta ei kai nainen tässä hyväksyntää haekaan, itse kantaa seuraukset, ja luulen että seuraukset ovatkin aika surullisia. Niin makaa kuin petaa.

[QUOTE="alkup";24525807]Haluan jakaa onneni teidän kanssanne, siksi :)[/QUOTE]

Onnen jakaminen on eriasia kuin perustella että miksi teen näin. Enkä sanoisi onnelliseksi parisuhdetta jossa ei ole molemmin puolista nautinnollista seksiä ja asiaa ei voi edes ottaa avoimesti puheeksi puolison kanssa. Parisuhde olisi siinä tapauksessa ohi, en tarvitsisi rakastajaa.

[QUOTE="alkup";24525807]Haluan jakaa onneni teidän kanssanne, siksi :)[/QUOTE]

:laugh:

Luuletko että ketään kiinnostaa sinun onnesi? Lähinnä käy sääliksi miestäsi, kun on nainut petollisen naisen.

Kaltaisiasi naisia ja miehiä on muitakin. Pitää vain toivoa että he pariutuvat keskenään, minä en toivoisi tuollaista puolisoa enkä olisi valmis tekemään noin omalleni. Mielestäni parisuhteen tulee rakentua rehellisyydelle ja kunnioitukselle.

Kaltaisiasi naisia ja miehiä on muitakin. Pitää vain toivoa että he pariutuvat keskenään, minä en toivoisi tuollaista puolisoa enkä olisi valmis tekemään noin omalleni. Mielestäni parisuhteen tulee rakentua rehellisyydelle ja kunnioitukselle.

Noin minäkin ajattelin 10-15 vuotta sitten :) nykyisin ajattelen hieman itsekkäämmin...

Miehellenikin tästä on etua, saa seksiä paljon useammin kuin ennen rakastajaa...

Yhteistyössä