Kerroin äsken miehelleni että jos mulla ois ajokortti ja auto niin olisin jättänyt hänet jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="onneton";26057020]eli et tiedä edes mitä on olla onneton?

Tiedätkö miltä se tuntuu kun odottaa vuosia intohimoista suudelmaa ihmiseltä jota rakstaa,tuskin tiedät.

Tiedätkö miltä tuntuu kun mies pettää ja jättää kun odotat ensimmäistä lastasi tuskin(vaikak tämä ei nyt liikuta mun elämää enään kun aikaa on vuosia ja vuosia). Niin sitä se elämän kokemus on (osittain). Ei se oo tsemppaamista jos tullaan "lällättää". mutta sä varmaan oot aika paljon mua nuorempi joten taisin ylireagoida,mun moka.[/QUOTE]

Ja koska kärsimys ja onnettomana olo on sitä ainoaa, oikeaa elämänkokemusta niin et aio elämääsi helpommaksi muuttaa? :D

[QUOTE="onneton";26057020]eli et tiedä edes mitä on olla onneton?

Tiedätkö miltä se tuntuu kun odottaa vuosia intohimoista suudelmaa ihmiseltä jota rakstaa,tuskin tiedät.

Tiedätkö miltä tuntuu kun mies pettää ja jättää kun odotat ensimmäistä lastasi tuskin(vaikak tämä ei nyt liikuta mun elämää enään kun aikaa on vuosia ja vuosia). Niin sitä se elämän kokemus on (osittain). Ei se oo tsemppaamista jos tullaan "lällättää". mutta sä varmaan oot aika paljon mua nuorempi joten taisin ylireagoida,mun moka.[/QUOTE]

Tiedän mitä on olla onneton. Mutta olen muuttanut asioita siten, etten joudu enää olemaan onneton.

Ikimaailmassa en suostuisi odottamaan vuosikausia suudelmaa keneltäkään - siirtyisin eteenpäin, hankkisin uuden intohimon kohteen.

En onneksi tiedä, miltä tuntuu kun mies pettää & jättää kun on raskaana. Ja olen pahoillani siitä että sinä olet sen joutunut kokemaan.

Jos olet ollut onneton jo pitkään, jo aikaisemminkin, niin etkö ansaitsisi nyt oikeutta onneen? Me elämme vain kerran, sitä elämää ei kannata tuhlata onnettomana oloon!

Sä koet eriävät mielipiteet ilkeilynä. Mä koen kaikenlaisen turhan ruikutuksen ja sen, että ihminen heittää elämänsä roskakoriin, kovin turhauttavana.

Ja sinä olet meistä se, joka on onneton nyt. En minä. Joten sun pitäisi keksiä joku muutos, eikö?

• Tykkää
Reactions: rockyroad
[QUOTE="onneton";26057023]ai mä oon kuoppani kaivanut. Missä vaiheessa minä pyysin miestäni olemaan haluton ja kyvytön?[/QUOTE]

Itse olet miehesi valinnut, itse olet suhdetta jatkanut vaikka et selkeästi haluaisi, varmasti voisit tehdä asioille muutakin kuin kaivaa kuoppaa syvemmäksi heittelemällä myrkkyä ukon päälle. Mutta ei, autokyydit ja lapsen koulu... Kyllä, arvot on kohdallaan.

Ap:lle tiedoksi, että ihan jokaisen elämässä niitä vastoinkäymisiä tulee. Toiset on aktiivisia ja tekee töitä niistä selviytyäkseen, toisen tyytyy passiivisen ruikuttajan rooliin.
Täällä olet hyviä vinkkejä saanut, muttet selkeästikään osaa niihin tarttua vaan tahdot jäädä tuohon ruikuttajan rooliisi, joten otat ne ilkeilynä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
eiköhän ero olisi itsesi kannalta ihan kaikken paras ratkasu ja ennenkaikkea lasten..hulluhan semmonen ihminen on joka "roikkuu" huonossa suhteessa vaan paremman taloudellisen tilanteen takia yms.

Tuota, mitä oletat tai toivot nyt tapahtuvan mikä muuttaisi elämäsi paremmaksi?

Mies alkaisi huomioida sinua ja tarpeitasi, lopettaisi loukkaamiset eikä enää pettäisi, toimisi kuskina ja kaikki olisi hyvin?

Vai että sinulle ilmestyisi yhtäkkiä jostain se ajokortti, auto, ammatti ja hyväpalkkainen työ sekä mukava asunto mikä olisi lähellä lastesi koulua?

Vai käykö niin että huono suhde jatkuu vielä entistäkin huonompana ja mies voi kiristää sinua noilla kyydityksillä niin että olet käytännössä milteipä vankina kotonasi kun julkiset ei kulje etkä jaksa kävellä terveysongelmiesi takia?

Jos nyt jatkat tätä suhdetta vielä muutaman vuoden mahdatko olla yhtään paremmassa tilanteessa lähtemisen suhteen. Jos lasta ajatellaan niin ei ole kiva vaihtaa koulua, mutta onko sekään kiva että vanhempien välit on tuollaiset, äiti on isän kanssa vain kyytien takia mistä niistäkin voi tulla jatkossa ongelmia ja isä loukkaa ja pettää äitiä.

Öö... jos sun tulot on 1500e/kk, lisäksi saat lapsilisät 150e/per lapsi ja siihen elarit, ni oikeastikko et selviä ja pärjää? Otat lainan ajokorttia varten?

Jos suhde ei toimi, niin se ei toimi. Siitä lähdetään tai siihen jäädään, se on oma valinta, josta on aika helvetin turha valittaa. Sun mies on mitä on ja jos hän ei täytä sun "vaatimuksia", niin sillon kannattaa lähteä ja piste.

lueskelin näitä kirjoituksia ja ajattelin tuoda oman mielipiteeni esille.. Jos lapsen etua ajattelee niin ei se koulun vaihtaminen niin iso juttu kuitenkaan ole..Enemmän lapselle on haittaa elää riitaisten ja onnettomien vanhempien kanssa..jossa äiti on selvästi onneton. Hankalaa varmasti asiasta tekee se että tulot pienentyvät mutta miettii sitten sitä että kuinka monta yksinhuoltajaa on Suomessa olemassa ja pärjäävät vallan mainiosti. Itsekkin tunnen yhden yksinhuoltaja äidin ja pärjää lapsensa kanssa todella hyvin :) turhaan itseäsi kiusaat..pää pystyyn ja nenä kohti uusia tuulia! tsemppiä!

Olihan toi loukkaavasti sanottu, vaikka miten olisi itse onneton. Oletko jo soittanut miehen perään ja pyytänyt anteeksi? Ettei se nyt ala ajatella, että ei hänen kanssaan tarvitse kenenkään auton ja ajokortin takia. Voi nimittäin käydä niinkin, että mies hakee eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26057505:
Olihan toi loukkaavasti sanottu, vaikka miten olisi itse onneton. Oletko jo soittanut miehen perään ja pyytänyt anteeksi? Ettei se nyt ala ajatella, että ei hänen kanssaan tarvitse kenenkään auton ja ajokortin takia. Voi nimittäin käydä niinkin, että mies hakee eroa.

Noinkin voi käydä ja ap jää vasten omaa tahtoaankin yksin ja vaille autokyydityksiä.

Voi olla että suhde on mättänyt pitkään miehenkin mielestä, mutta hän ei ole halunnut jättää toista vaan on odottanut että ap itse lähtisi. Jossain vaiheessa voi miehenkin mitta sitten täyttyä ja hän päättää itse laittaa pisteen koko jutulle.

ei me oikeastaan riidellä,koska mies vaan poistuu tilanteesta tai vaikenee, et ei kyllä mitenkään riitelemällä riidellä. hyvä isähän tuo on kaikinpuolin. Mutta mä en tosiaan aio olla loppuelämää onneton. kyllä itseasiassa paras ratkaisu olisi että mies alkaisi huomioida minunkin tarpeita+ keskusteltais asioista. mut tuskin näin tapahtuu.

[QUOTE="onneton";26060430]ei me oikeastaan riidellä,koska mies vaan poistuu tilanteesta tai vaikenee, et ei kyllä mitenkään riitelemällä riidellä. hyvä isähän tuo on kaikinpuolin. Mutta mä en tosiaan aio olla loppuelämää onneton. kyllä itseasiassa paras ratkaisu olisi että mies alkaisi huomioida minunkin tarpeita+ keskusteltais asioista. mut tuskin näin tapahtuu.[/QUOTE]

"Mut tuskin näin tapahtuu". Eli mitä aiot tehdä? Olla niinkuin tähänkin saakka vai muuttaa asioita?

Yhteistyössä