Kerroin äsken miehelleni että jos mulla ois ajokortti ja auto niin olisin jättänyt hänet jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten avuton voi nainen olla?

"Eroaisin, mutta..." ja tähän liuta tekosyitä. Kyllä: TEKOSYITÄ. Ei oo autoo, ei oo ajokorttii, kaikki huonekalut on miehen ostamia ja ne jäisi miehelle, ja mitäköhän niitä nyt on tullut kuultua.

Jos haluat erota, niin eroa. Älä selitä mitään typeriä "eroaisin sinusta jos"- juttuja miehellesi. Sen verran selkärankaa pitää olla, että uskaltaa ottaa askeleen tyhjyyteen jos sitä kerran mukamas haluaa.

Kyllähän mä tiedän että tää palsta on täynnä pihtaavia naisia,joiden mielestä on ok vaikka seksii ei ois ollenkaan, teille varmaan on ok. jos mies ei halua teitä,kun se on vaan helpotus. Mut mä oon nainen ja kaipaan tiettyjä asioita jotka käsittääkseni kuuluu parisuhteeseen.

[QUOTE="onneton";26056530]Kyllähän mä tiedän että tää palsta on täynnä pihtaavia naisia,joiden mielestä on ok vaikka seksii ei ois ollenkaan, teille varmaan on ok. jos mies ei halua teitä,kun se on vaan helpotus. Mut mä oon nainen ja kaipaan tiettyjä asioita jotka käsittääkseni kuuluu parisuhteeseen.[/QUOTE]

Ei olisi ok jos seksiä ei olisi ollenkaan ja mies ei minua haluaisi, mutta siinä tapauksessa (jos keskustelut ja aika ei auttaisi) mä eroaisin enkä keksisi tekosyitä sille miksi en mukamas voi erota.

Mielummin olisin onnellinen vuokrayksiössä ja kulkisin bussilla, kuin olisin onneton omassa talossa ja nauttisin autokyydeistä.

Muuta hyvien bussireittien lähelle. Ongelma ratkaistu.

Ei olisi ok jos seksiä ei olisi ollenkaan ja mies ei minua haluaisi, mutta siinä tapauksessa (jos keskustelut ja aika ei auttaisi) mä eroaisin enkä keksisi tekosyitä sille miksi en mukamas voi erota.

Mielummin olisin onnellinen vuokrayksiössä ja kulkisin bussilla, kuin olisin onneton omassa talossa ja nauttisin autokyydeistä.

Muuta hyvien bussireittien lähelle. Ongelma ratkaistu.

ei se oo tekosyy jos elämä vaikeutuu todella paljon!

[QUOTE="onneton";26056572]ei se oo tekosyy jos elämä vaikeutuu todella paljon![/QUOTE]
No kyllä se vaan on tekosyy.

Miksi sä et voi muuttaa lähelle palveluja ja/tai hyviä joukkoliikenneyhteyksiä?

Aika halvalla ihminen itsensä ja onnellisuutensa myy, jos hintana on vain autokyydit, jotka nekin tosin saattoi nyt loppua.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, nainen, ja teet jotain asioille :)

[QUOTE="onneton";26056572]ei se oo tekosyy jos elämä vaikeutuu todella paljon![/QUOTE]

Jahas. Mä tiedän pari ihmistä jotka ovat lähteneet suhteistä siitä huolimatta että elämä on ollut hetken aikaa täyttä helvettiä. He tekivät sen vain siksi että tiesivät että jossain vaiheessa helpottaa ja elämä paranee selvästi.

Mutta kaikissa ihmisissä ei tietty ole tarpeeksi munaa siihen. He ovat niitä jotka osaavat vain valittaa kuinka toinen pilaa elämän...

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Jahas. Mä tiedän pari ihmistä jotka ovat lähteneet suhteistä siitä huolimatta että elämä on ollut hetken aikaa täyttä helvettiä. He tekivät sen vain siksi että tiesivät että jossain vaiheessa helpottaa ja elämä paranee selvästi.

Mutta kaikissa ihmisissä ei tietty ole tarpeeksi munaa siihen. He ovat niitä jotka osaavat vain valittaa kuinka toinen pilaa elämän...

no puolet ongelmistahan olisi sillä pois että miehellä ois sitä munaa. jossain vaiheessa elämä helpottaa ehkä, mutta tiedätkö että ylimääräinen rasitus saattaa olla joissain tapauksissa liikaa? Mulla on esim.sellanen vaiva että fyysinen rasitus aiheuttaa rintakipua(tutkimukset vielä kesken)(lisäksi yllättäen alkoi lisälyönnit joita on runsaasti),et en hirveästi ilakoi jos joutuisin kävelemään paljon kilometrejä päivässä,sais pysähtyy 500m välein istuu vaika kuin pitkäksi aikaa ja toivo oettä menee ohi.

No kyllä se vaan on tekosyy.

Miksi sä et voi muuttaa lähelle palveluja ja/tai hyviä joukkoliikenneyhteyksiä?

Aika halvalla ihminen itsensä ja onnellisuutensa myy, jos hintana on vain autokyydit, jotka nekin tosin saattoi nyt loppua.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, nainen, ja teet jotain asioille :)

no en ala muuttaa, ja siihen on hyvät syyt(eivätkä ole itsekkäät)

[QUOTE="onneton";26056802]no puolet ongelmistahan olisi sillä pois että miehellä ois sitä munaa. jossain vaiheessa elämä helpottaa ehkä, mutta tiedätkö että ylimääräinen rasitus saattaa olla joissain tapauksissa liikaa? Mulla on esim.sellanen vaiva että fyysinen rasitus aiheuttaa rintakipua(tutkimukset vielä kesken)(lisäksi yllättäen alkoi lisälyönnit joita on runsaasti),et en hirveästi ilakoi jos joutuisin kävelemään paljon kilometrejä päivässä,sais pysähtyy 500m välein istuu vaika kuin pitkäksi aikaa ja toivo oettä menee ohi.[/QUOTE]

Marish?

Ei niitä tarpeita tule kukaan toinen koskaan täyttämään. Ne pitää täyttää ihan itse. Tietysti jos toinen ei anna tilaa niitten täyttämiseen, ni eihän siinä sitten ole vaihtoehtoja...

Ei niitä tarpeita tule kukaan toinen koskaan täyttämään. Ne pitää täyttää ihan itse. Tietysti jos toinen ei anna tilaa niitten täyttämiseen, ni eihän siinä sitten ole vaihtoehtoja...

eli neuvot minua hankkimaan rakastajan? joka täyttää minun tarpeeni seuksuaalisesti ja hellyyskiintiön osalta. No mielsttä sekin on käynyt,mutta ei minusta taida olla pettäjäksi.

[QUOTE="onneton";26056818]no en ala muuttaa, ja siihen on hyvät syyt(eivätkä ole itsekkäät)[/QUOTE]
Jatka sitten rutisemista ja elä onnettomana suhteessasi =). Parhaassa tapauksessa kävelet jatkossa, kun mies ei sua enää kuskaa :D

Joillain naisilla on suuret puheet mutta mitättömät teot, taidat kuulua heihin.

MUTTA KUN MINUN TARPEET! p.s. "en olis sun kans jos sul ei ois autoo, lol" "hei mihi sä nyt meet?"

siis mitä Mulle on ihan sama minne se ukko meni! hyvä kun meni. Mutta luulen että se vaan odotti että saa syyn lähtee(tai siis tottakai mies saa mennä mtien haluaa mutta on niin tossukka tietyissä asioissa että keksii mielummin tekosyyn jos voi,mikä on minusta vähän tyhmää).

Jatka sitten rutisemista ja elä onnettomana suhteessasi =). Parhaassa tapauksessa kävelet jatkossa, kun mies ei sua enää kuskaa :D

oikeesti haista V###### . Sä et ehkä ajattele esim.sitä joutuuko sun lapsesi muuttamaan koulua vai ei ,mutta mä kykenen aattelemaan. Mä oon kyllä huomannut että sulla on musta-valkoinen ajatusmaailma ja uskon että elämän kokemuksesi on aika lähellä NOLLAA!

niin eikä sulla vissin ole paljon empatiakykyäkään? vai olenko väärässä? sellaisen vaikutelman sinusta saa tällä palstalla.mitä jos olisit hiljaa jos etä osaa muutakuin yrittää loukata syyttä?

Kerro minulle mitä olet kokenut elämäsi aikana? onko ollut vastoinkäymisiä? oletko nisitä huolimatta yrittänyt ajatella myös muita läheisiä esim.lapsia? Tms

[QUOTE="onneton";26056928]oikeesti haista V###### . Sä et ehkä ajattele esim.sitä joutuuko sun lapsesi muuttamaan koulua vai ei ,mutta mä kykenen aattelemaan. Mä oon kyllä huomannut että sulla on musta-valkoinen ajatusmaailma ja uskon että elämän kokemuksesi on aika lähellä NOLLAA![/QUOTE]

Päin vastoin my dear, sun elämänkokemuksesi on lähellä nollaa kun oikeasti ajattelet noin. *tähän sellainen päänpudistushymiö*

• Tykkää
Reactions: Wandii ja Anatolia
[QUOTE="onneton";26056928]oikeesti haista V###### . Sä et ehkä ajattele esim.sitä joutuuko sun lapsesi muuttamaan koulua vai ei ,mutta mä kykenen aattelemaan. Mä oon kyllä huomannut että sulla on musta-valkoinen ajatusmaailma ja uskon että elämän kokemuksesi on aika lähellä NOLLAA![/QUOTE]
Jos elämänkokemus on sitä, että on taustalla eroja ja sun-mun-meidän lapsia, niin sellaista kokemusta mulla ei kyllä ole.

Mutta joo, uskoisin että lapsetkin on tyytyväisiä kun äiti on tyytyväinen, enkä ikimaailmassa myisi itseäni & onnellisuuttani joidenkin autokyytien takia.

Mä yritin tsempata sua, mutta sä ilmeisesti haluat vain valittaa...jatka siis sitä, muuhun tuskin pystyt.

Ihan syyttä suotta Anatoliaa tässä ketjussa yritetään pukea pirun vaatteisiin. Itse olet kuoppasi kaivanut, koeta kömpiä siitä ylös ilman että syyllistät koko muuta maailmaa siitä kun elämä ei ole helppoa, toki sillä tavalla saa nätisti sen marttyyrin kaavun päälle kun ei keksi keinoja vaan tekosyitä, mistä ukkoasikin jo syyllistit. On se kiva kun ei omista peiliä tai maalaisjärkeä.

Jos elämänkokemus on sitä, että on taustalla eroja ja sun-mun-meidän lapsia, niin sellaista kokemusta mulla ei kyllä ole.

Mutta joo, uskoisin että lapsetkin on tyytyväisiä kun äiti on tyytyväinen, enkä ikimaailmassa myisi itseäni & onnellisuuttani joidenkin autokyytien takia.

Mä yritin tsempata sua, mutta sä ilmeisesti haluat vain valittaa...jatka siis sitä, muuhun tuskin pystyt.

eli et tiedä edes mitä on olla onneton?

Tiedätkö miltä se tuntuu kun odottaa vuosia intohimoista suudelmaa ihmiseltä jota rakstaa,tuskin tiedät.

Tiedätkö miltä tuntuu kun mies pettää ja jättää kun odotat ensimmäistä lastasi tuskin(vaikak tämä ei nyt liikuta mun elämää enään kun aikaa on vuosia ja vuosia). Niin sitä se elämän kokemus on (osittain). Ei se oo tsemppaamista jos tullaan "lällättää". mutta sä varmaan oot aika paljon mua nuorempi joten taisin ylireagoida,mun moka.

Ihan syyttä suotta Anatoliaa tässä ketjussa yritetään pukea pirun vaatteisiin. Itse olet kuoppasi kaivanut, koeta kömpiä siitä ylös ilman että syyllistät koko muuta maailmaa siitä kun elämä ei ole helppoa, toki sillä tavalla saa nätisti sen marttyyrin kaavun päälle kun ei keksi keinoja vaan tekosyitä, mistä ukkoasikin jo syyllistit. On se kiva kun ei omista peiliä tai maalaisjärkeä.

ai mä oon kuoppani kaivanut. Missä vaiheessa minä pyysin miestäni olemaan haluton ja kyvytön?

Yhteistyössä