Kerro omia salaisuuksia kun ahdistus tai pakkoajatukset iskee...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
shoppailu piristää aina=)

älä sano muuta :laugh: en vaan voi kaikki rahaa shoppailla pois

Ei meilläkään rahaa liika ole.
Mutta jos budjetti nolla, käyn ikkunaostoksilla.

Mä käyn kahvilla tai syömässä jos tiedän ettei enää saa tuhlata

Mä yleensä lasken illalla kun juon vettä nii et juon aina saman verran:
yhteensä viis lasillista, 1. lasi 5hörppyä 2.lasi 5hörppyä, 3.lasi yks hörppy, 4.lasi 5hörppyä ja 5.lasi 5 hörppyä.
En tajua miks, ja päivällä jos juon, juon vaan "huolettomammin" aina viis kulausta vettä per lasi..
Tai vastaavasti joku viidellä kerrottava luku, ei kuitenkaan 15 koska se on 5x3 tulos. Numerot 3 ja 7 on mulle ns.huonoja tai ikäviä, nykyään vähän vähemmän, yleensä lähinnä syömisissä ja juomisissa teen tuota. Kiitos. helpotti, ja hävettää :ashamed:
Ainiin ja lapsuudesta asti ollu pakko-oireinen, nuo siitä on kai enää jälellä, ei häiritse elämää enää! Lapsena laskin aina KAIKEN mitä TEIN, eli tein tietyn määrän tiettyä juttua jne..
huhh :D mutta tuo vedenjuonti nyt on iha ok, tuleepahan juotua tarpeeks ennen nukkumaan menoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja pakko-oireinen:
yhteensä viis lasillista, 1. lasi 5hörppyä 2.lasi 5hörppyä, 3.lasi yks hörppy, 4.lasi 5hörppyä ja 5.lasi 5 hörppyä.
En tajua miks, ja päivällä jos juon, juon vaan "huolettomammin" aina viis kulausta vettä per lasi..
Tai vastaavasti joku viidellä kerrottava luku, ei kuitenkaan 15 koska se on 5x3 tulos. Numerot 3 ja 7 on mulle ns.huonoja tai ikäviä, nykyään vähän vähemmän, yleensä lähinnä syömisissä ja juomisissa teen tuota. Kiitos. helpotti, ja hävettää :ashamed:
Ainiin ja lapsuudesta asti ollu pakko-oireinen, nuo siitä on kai enää jälellä, ei häiritse elämää enää! Lapsena laskin aina KAIKEN mitä TEIN, eli tein tietyn määrän tiettyä juttua jne..
huhh :D mutta tuo vedenjuonti nyt on iha ok, tuleepahan juotua tarpeeks ennen nukkumaan menoa :)

:hug: hali!Ei ole mitään hävettävä

Mulla on vähän eri,eli ajatukset jotka tulevat vaikka en halua,aina jotain ikävä lapsista,menetämis pelot,sairauden pelot ja muuten en tarkaa tiedä edes mitä mä kaikist eniteen pelkään

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mulla oli silloin pahimmillaan et mun piti melkein KAIKKI asiat laskea ajatuksissani neljään kertaan.

Saanko kysyä että olitko lapsi tuollointai nuori?
Onko sinulle selvitetty syytä (syytä ei tarvitse toki kertoa)

Mulla itselläni nuo lapsuuden pahat pakko-oireet jääny selvittämättä että miksi, luultavasti oirehdin jostakin koska mulla oli myös kasvoissa pakkoliikkeitä, siis jotka itse tavallaan hallitsin mutta oli pakko tehdä niitä tai tuntu et ei pysty olemaan enää mitenkään päin..

Mulla oli silloin pahimmillaan et mun piti melkein KAIKKI asiat laskea ajatuksissani neljään kertaan.

Sulla on muistakseni Zoloft lääke,eikö?Mä haluan kans kysyä ja kokeilla tämä lääke,kysyn vielä että kuinka kauan söit ennen kuin vaikutus tuli,kun mä kuulin että jos pakkoajatukset niin sitten pitää syösä kauemmin,eikö?

Milloin sairastuit?Minä toisen lapsen jälkeen,esikon jälkeen ei ollut melkein mitään,vain pieni huoli ,riitäkö maitoa,teenkö mä kaikki oikein....

:hug: hali!Ei ole mitään hävettävä

Mulla on vähän eri,eli ajatukset jotka tulevat vaikka en halua,aina jotain ikävä lapsista,menetämis pelot,sairauden pelot ja muuten en tarkaa tiedä edes mitä mä kaikist eniteen pelkään

Nää on niin näitä nää pään kanssa pelaamiset :|
Kyllä me tästä savanna noustaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Toivottavasti saat joskus kunnon apua pahaan oloos.

niin,haluankin terapia tai lääket,niin paljon tapahtunut että en mä yksin nousen kunnolla,mutta kuitenkin pikkuhilja elään etenpäin =)

mulle autto sepram lääkitys ja pienimällä 10mg vaikka pienin oikeesti on se 20mg

ei se kokonaan vieni pois pakko ajatuksia.

Kuolemaa joka nurkassa, tulipalon pelko.
Epäilin kaikkia paitsi itseäni pedofiileiksi. Todella ahdistavaa.

Tosi hyvin auttoi tuo lääke. Nyt se on loppu, toinen raskaus ja alkaa kuoleman pelot ja tulipalot pyöriin päässä.

Saanko kysyä että olitko lapsi tuollointai nuori?
Onko sinulle selvitetty syytä (syytä ei tarvitse toki kertoa)

Mulla itselläni nuo lapsuuden pahat pakko-oireet jääny selvittämättä että miksi, luultavasti oirehdin jostakin koska mulla oli myös kasvoissa pakkoliikkeitä, siis jotka itse tavallaan hallitsin mutta oli pakko tehdä niitä tai tuntu et ei pysty olemaan enää mitenkään päin..

muistakseni kuin olen lapsi niin mä kans jotain laskin kun stressi oli ja yleensä oli kun väkivaltainen koti oli,laskin ehkä minutteja kun isä lyö ja tiesin jo kuinka kauan menee että joku lyö mua...ähh..mä en osaa oikein selittää

Yhteistyössä