Kerro oma kokemuksesi eri sukupuolten edustajien maskuliinisuuden ja feminiinisyyden ilmentymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Voisiko tästä päätellä sen, että älykkyys on se joka viehättää niin seksuaalisesti kuin muutoinkin, ulkonäkö on sivu seikka?
Itse ainakin allekirjoittaisin tuon.
Mutta toisaalta moni etsii kumppanikseen kaunista tai komeaa, jonka aivot saa mielusti olla pähkinän kokoiset :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Voisiko tästä päätellä sen, että älykkyys on se joka viehättää niin seksuaalisesti kuin muutoinkin, ulkonäkö on sivu seikka?

Ööö, eeeei...

Mutta ehkä se äly kiehtoo niin että tiedostamattomasti kohdistaa katseensa viehättäviin yksityiskohtiin ja ikäänkuin sivuuttaa ne ei niin viehättävät?

En mä ainakaan keksi miten muuten se ensinäkemältä mitäänsanomaton tapaus muuttuikin yllättäen sangen seksikkääksi...

Niih, olet ihan oikeassa. Sekin, että onko ihminen tunne älyltään varsin naseva vai se, että onko yleistieto kohdillaan.. Kai kaikki johtuu kumminkin vain omista mieltymyksistä

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Että seksikkyyttä ei ole ilman älykkyyttä? :xmas:

Ei mulle, ei.

Eikä minulle. Tosin älykkyys on niin vaikea määritellä/mitata, että olen saattanut joskus repsahtaa.

Öööh, ainakin jos oma älykkyys on liemeen upotettuna tulee tehtyä varsinaisia pohjanoteerauksia... :ashamed:

Sukupuolihan voidaan määrittää sekä biologisena että sosiaalisena. Itse koen sukupuolen määrittyvän pääosin sosiaalisella "näyttelemisellä" yhteiskunnassa. Yksilössä voi olla sekä maskuliinisia että feminiinisiä piirteitä ja ne heijastuvat sen mukaan, minkä roolin yksilö on itselleen omaksunut tai mikä rooli hänelle on annettu ;)

en jaksa lukea ketjua läpi mut tähän loppuosan seksikkyys aiheeseen sanoisin että minusta seksikäs mies on älykäs ja varustettuna sopivasti feminiiinisin ja maskuliinisin piirtein.

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php Linkki testiin, jolla voit määrittää sukupuolesi. *androgyyni olen*

heh mä tein vastaavan testin joskus ja mä olin enemmän mies kuin nainen :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.php Linkki testiin, jolla voit määrittää sukupuolesi. *androgyyni olen*

heh mä tein vastaavan testin joskus ja mä olin enemmän mies kuin nainen :|

Kunhan itsensä kanssa on sovussa, se riittää.

Jahas, minä olen sukupuoli neutraali mutta silti tuon esille naisellisuuteni käyttämällä korkokenkiä :| Diplomaattinen tässäkin suhteessa

Naisellisuuspisteesi: -24
Miehekkyyspisteesi: -26

Yhteistyössä