Kerro oma kokemuksesi eri sukupuolten edustajien maskuliinisuuden ja feminiinisyyden ilmentymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Feminiininen mies on hintti, maskuliininen nainen lesbo. Eikö se niin mene? :saint:

menisköhän noin , kun mä tunnen yhdet lesbot ,siis parin, toinen on miesmäinen ja toinen niinkun naiset yleensä :attn:

Siis eikö se niin ole, että poikkeus vahvistaa säännön? :D Yleistyksissä on vikansa, mutta kuitenkin.

Niinhän ne väittää! Itse tiedän muutaman lesbo pariskunnan joista toinen on todella vahvasti miesmäinen, mistä se voi johtua? Lesbohan pitää naisesta?

vaikea tähän on vastata...
onhan niillä maskuliinisilla naisilla kuitenkin naisten aivot ja kroppa...
ja toisinpäin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Feminiininen mies on hintti, maskuliininen nainen lesbo. Eikö se niin mene? :saint:

menisköhän noin , kun mä tunnen yhdet lesbot ,siis parin, toinen on miesmäinen ja toinen niinkun naiset yleensä :attn:

Siis eikö se niin ole, että poikkeus vahvistaa säännön? :D Yleistyksissä on vikansa, mutta kuitenkin.

Niinhän ne väittää! Itse tiedän muutaman lesbo pariskunnan joista toinen on todella vahvasti miesmäinen, mistä se voi johtua? Lesbohan pitää naisesta?

vaikea tähän on vastata...
onhan niillä maskuliinisilla naisilla kuitenkin naisten aivot ja kroppa...
ja toisinpäin

Eli ei se siis voi olla pelkästään seksuaalista viehtymystä..

Mä heitän sellaisen veikkauksen, et kaikilla ihmisillä on molempia puolia, sekä feminiinisiä että maskuliinisia, toiset vaan uskaltaa näyttää itsessään ne molemmat puolet, toiset taas peittelee sitä "ei oikeaa" osaa itsessään.

Mutta miten maskuliininen homo mies voi pitää feminiinisestä homosta jos se juttu ei olekkaan pelkkä seksuaalisuus ja se että kumppanilla on samat vehkeet. Luulisi sen maskuliinisen ajattelukyvyn omaavan homon kiinnostavan myös enemmän eikä sen feminiinisen ajattelukyvyn omaavan homon..

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
ei, vaan ne aivot ovat myös tärkeät...

Ne aivot ovat tärkeimmät. Itse ne vois mennä samaan sänkyyn tyhmän naisen tai miehen kanssa
;)

No niin! Jos sänky kumppanisi olisi samaa sukupuolta niin kumpaa puolta luulisit hänen ajattelunsa olevan? Feminiinistä vaiko maskuliinista?

Mutta miten maskuliininen homo mies voi pitää feminiinisestä homosta jos se juttu ei olekkaan pelkkä seksuaalisuus ja se että kumppanilla on samat vehkeet. Luulisi sen maskuliinisen ajattelukyvyn omaavan homon kiinnostavan myös enemmän eikä sen feminiinisen ajattelukyvyn omaavan homon..

Useat homot ihailevat suuresti hyvinkin naisellisia ja rintavia naisia. Ilman mitään seksuaalisuutta.
Mä luulen että monella homolla on kosketus omaan femiiniseen puoleensa. Mitä taas perusheteromies pelkää, sillä sitähän vois tulla leimatuksi vaikka homoksi ;)
Lesbonaiset taas usein ihan tietoisesti pyrkivät ulos siitä femiinisen naisen roolista. Ja siksi haluavat näyttää ns miehisiltä. Yhteiskuntahan on luonut sukupuoliroolit mitkä milloinkin ovat vallallaan.
tavallaan myös homot ja lesbot usein tahtomattaan peilaavat näitä yhteiskunnan luomia sukupuolirooleja ja siten hakevat sitä omaa vastakohtaa parikseen?
Toisaalta useimmiten näkee lesbopareja joista kumpikaan ei ole fyysisesti femme tai homopareja joista molemmat ovat hyvinkin femmejä. Mä uskon itse ihmisten jotka eivät ole heteroita uskaltavan olevan kosketuksissa siihen omaan femme tai macho puoleensa, mihin sitä heterona ei rahkeet riittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilmiselvästi ulkopuolinen:
Mitään näin epäselvää ketjua en ole aikoihin lukenut!

Esimerkiksi tämä ketju. Minä en voi sille mitään, että joku ymmärtää asiat täysin väärin ja tulee huutelemaan niitä. Yv on keksitty mm.. jos asia on hirmuisen herkkä ja henkilökohtainen vitutus suuri.

Ne aivot ovat tärkeimmät. Itse ne vois mennä samaan sänkyyn tyhmän naisen tai miehen kanssa
;)

No niin! Jos sänky kumppanisi olisi samaa sukupuolta niin kumpaa puolta luulisit hänen ajattelunsa olevan? Feminiinistä vaiko maskuliinista?

Ei se ole niin yksinkertainen kysymys. Ihmiset ovat hyvinkin erilaisia.

Useat homot ihailevat suuresti hyvinkin naisellisia ja rintavia naisia. Ilman mitään seksuaalisuutta.
Mä luulen että monella homolla on kosketus omaan femiiniseen puoleensa. Mitä taas perusheteromies pelkää, sillä sitähän vois tulla leimatuksi vaikka homoksi ;)
Lesbonaiset taas usein ihan tietoisesti pyrkivät ulos siitä femiinisen naisen roolista. Ja siksi haluavat näyttää ns miehisiltä. Yhteiskuntahan on luonut sukupuoliroolit mitkä milloinkin ovat vallallaan.
tavallaan myös homot ja lesbot usein tahtomattaan peilaavat näitä yhteiskunnan luomia sukupuolirooleja ja siten hakevat sitä omaa vastakohtaa parikseen?
Toisaalta useimmiten näkee lesbopareja joista kumpikaan ei ole fyysisesti femme tai homopareja joista molemmat ovat hyvinkin femmejä. Mä uskon itse ihmisten jotka eivät ole heteroita uskaltavan olevan kosketuksissa siihen omaan femme tai macho puoleensa, mihin sitä heterona ei rahkeet riittäisi.

:flower: Kiitos vielä täydennyksistä. Avasi katsomuskantaa hiukan taas lisää. Todellakin, homoista molemmat ovat usein femmejä.

;)

Kyllä kyllä, mutta kumpi se mahdollisesti olisi? Kumpi ajatusmaailma saa ehkä enemmän kannatusta osakseen?

;)

Kyllä kyllä, mutta kumpi se mahdollisesti olisi? Kumpi ajatusmaailma saa ehkä enemmän kannatusta osakseen?

Mun kokemuisten perusteella se menee tasan 50-50 :saint: Mutta siitä on turhaa varmaan vetää mitään johtopäätöksiä. Tietenkin suurimmalla osalla miehistä kun on ne putkiaivot ja suurimmalla osalla naissita kuitenkin ne tippaleipäaivot. Eikä siihen oikein edes tunnu vaikuttavan mitkään vallalla olevat roolimallit. Miehet vaan ajattelevat suoremmin ja naiset monimutkaisemmin. ja usein tämä on havaittavissa myös ulosannissa :D

Mäkin uskon että tästä nimenomaan on kysymys. Että kun kumppanina on samaa sukupuolta oleva eikä suhde mahdu mihinkään normeihin, on helpompi vain olla juuri sellainen kuin on. Heterosuhteisiin ja normeihin mielikuvat "naisesta" ja "miehestä" yltävät helpommin. Jos esim. lesbo on olemukseltaan enemmän maskuliininen kuin feminiininen, ei se tarkoita että hän haluaisi olla mies. Asiat ei ole niin mustavalkoisia. On olemassa paljon harmaata, jonka ihmismieli jostain syystä koettaa aina kitkeä pois, ehkä ymmärtääkseen paremmin vaikeita asioita..

Tottakai on sitten myös olemassa esim. heteromiehiä jotka pitävät enemmän räväköistä "poikatytöistä" kuin sensuelleista kukkamekko-naisista. Eikä se heistä homoa tee. Jokainen nyt tykkää mistä tykkää, meitä on niin monenlaisia. Ite olen perusnaisellinen nainen vaikken mikään mekko/korkkarityyppi olekaan, ja tykkään hieman maskuliinisista naisista. Silti tykkään nimenomaan NAISISTA. Naisen vartalo on minusta ihana, ei se sitä miksikään muuta jos siinä päällä on vähemmän naiselliset vaatteet tai päässä lyhyt tukka. Minusta nyt vaan sattuu sellainen "yhdistelmä" olemaan aivan mielettömän herkullinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Miten minä nyt näin mielenkiintoisesta keskustelusta ikäänkuin paitsi jäin? :o

Ei kannattaisi tehdä ruokaa, ei. :|

Kannattaa antaa saarioisten äitien kokata puolestamme. Ei muuta kun mikro tietsikan viereen ;)

Ei niiden välillä ole kuin pari metriä...

Typerät potaatit. :headwall:
Ja mustikkapiirakka. :p

Miten minä nyt näin mielenkiintoisesta keskustelusta ikäänkuin paitsi jäin? :o

Ei kannattaisi tehdä ruokaa, ei. :|

Kannattaa antaa saarioisten äitien kokata puolestamme. Ei muuta kun mikro tietsikan viereen ;)

Ei niiden välillä ole kuin pari metriä...

Typerät potaatit. :headwall:
Ja mustikkapiirakka. :p

No kyllä mäkin aina mustikkapiirakan laittaisin plussan edelle :D

Itse olen myös sitä mieltä, että rehevä, naisellinen nainen on ihana ja samoin poikamainen nainen tai miehekäs mies... KUnhan älyä on riittävästi. Jostain syystä pehmeän feminiininen mies ei minussa saa aikaan muuta, kuin suojeluvaiston heräämisen :)

Kauniita miehiä on ihana katsella. Mutta mitäpä jos kaunis nainen onkin mies? Saisi kaikki hyvät puolet samassa paketissa, aivot voi tilata vaikka netistä.

Mutta ainakin minulle kyse on älyn kiehtovuudesta, toimikoot aivot sitten millä kellotaajuudella tahansa.

Miehen pitää olla ÄIJÄ, mutta nainen saa olla jätkä. :saint:

Niih, mä taisin sittenkin tipahtaa kärryiltä kun masun täyttymisestä ehti tieo aivohin asti.

Olin kai sanomassa jotain siitä että enoni nai eilen miehen joka päällisin puolin olisi myös minun ihannetyyppiäni; paitsi etten ole mies enkä homo.

Äääh...ajatus katkesi.
:xmas:

Voisiko tästä päätellä sen, että älykkyys on se joka viehättää niin seksuaalisesti kuin muutoinkin, ulkonäkö on sivu seikka?

Ööö, eeeei...

Mutta ehkä se äly kiehtoo niin että tiedostamattomasti kohdistaa katseensa viehättäviin yksityiskohtiin ja ikäänkuin sivuuttaa ne ei niin viehättävät?

En mä ainakaan keksi miten muuten se ensinäkemältä mitäänsanomaton tapaus muuttuikin yllättäen sangen seksikkääksi...

Yhteistyössä