Kerro oma kokemuksesi eri sukupuolten edustajien maskuliinisuuden ja feminiinisyyden ilmentymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DakotanEmo

Vieras
Kerro niiden eroista ja mielle yhtymistä mitä nämä sanat mieleesi tuovat!

Ja sitten aihe kaksi:

Palstaa seuratessa ja sinne kirjoitellessa ei voi välttyä eräältä huomiolta ja sitä huomiota kuvaavat nämä sanat parhaiten: " Epävarma, oikea, väärä sekä minä".
Sanat: Sovitteleva, itsevarma, tarkkailija, kyselijä, suorittaja, seikkailija, auttaja sekä perfektionisti kuulostavat suht hyviltä, eikö vain? Mutta kuka voi olla jotakin näistä vilpittömin mielin, mollaamatta muita siinä sivussa esittäessään mielipiteensä? Sillä kuten eräässä ketjussa taas huomasin, mielipiteen julki tuominen ei olekkaan mielipide enää siinä vaiheessa jos se onkin eriävä aloittajan kanssa. Silloin se on syyttämistä ja syyllistämistä, kiinaamista..

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Feminiininen mies on hintti, maskuliininen nainen lesbo. Eikö se niin mene? :saint:

menisköhän noin , kun mä tunnen yhdet lesbot ,siis parin, toinen on miesmäinen ja toinen niinkun naiset yleensä :attn:

:whistle: *huokaus* Pinki kiltti, huomaat varmaan Mintun pikku aikomukset jälleen. Tekisitkö siitä lopun ja poistaisit tämän arvon all mightyn riidanhaluiset kirjoitukset pois :saint: :flower: koska tämä ketju ei liity mitenkään häneen vaikka toki niin haluaa uskoa. Kumpa joku vielä kertoisi miksi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Feminiininen mies on hintti, maskuliininen nainen lesbo. Eikö se niin mene? :saint:

menisköhän noin , kun mä tunnen yhdet lesbot ,siis parin, toinen on miesmäinen ja toinen niinkun naiset yleensä :attn:

Siis eikö se niin ole, että poikkeus vahvistaa säännön? :D Yleistyksissä on vikansa, mutta kuitenkin.

Siis eikö se niin ole, että poikkeus vahvistaa säännön? :D Yleistyksissä on vikansa, mutta kuitenkin.

katos vaan , kerranki jotkut samaa mieltä täällä jostain
asiasta :)

Niinhän ne väittää! Itse tiedän muutaman lesbo pariskunnan joista toinen on todella vahvasti miesmäinen, mistä se voi johtua? Lesbohan pitää naisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:

Niinhän ne väittää! Itse tiedän muutaman lesbo pariskunnan joista toinen on todella vahvasti miesmäinen, mistä se voi johtua? Lesbohan pitää naisesta?

Mutta kun naisia on sekä maskuliinisia että feminiinisiä ja kaikkea siltä väliltä... ja jopa biseksuaaleja ja maskuliinisia naisia, jotka pitävät feminiinisistä miehistä ja päin vastoin.

Juu juu, mutta kun kuunteles :D Lesbojenhan kuuluuu tykätä siis naisista.. Silloin luulisi, että kaikki maskuliinisuus ei vetäisi mitenkään puoleensa taikka toisin päin. Homot pitävät miehistä, silti usein toinen on oikein naismainen.. Miksi? Ei vaan tajua.. Luulisi asian olevan niin, että miestä miehesää kiinnostaa juuri se maskuliinisuus, vahvuus jne.. Eikä se feminiininen osa..

Mina en kanssa ymmarra holkasen polaysta en avauksesta enka siihen tulleista kommenteista - taitaa helle olla tehnyt taas tehtavansa. Mutta kiva etta muilla on kivaa,,,, :)

Mutta kun naisia on sekä maskuliinisia että feminiinisiä ja kaikkea siltä väliltä... ja jopa biseksuaaleja ja maskuliinisia naisia, jotka pitävät feminiinisistä miehistä ja päin vastoin.

no nyt sä sekotin mun ajatuksen kokonaan , siirryn takavasemmalle seuraamaan tilannetta :D

Juu juu, mutta kun kuunteles :D Lesbojenhan kuuluuu tykätä siis naisista.. Silloin luulisi, että kaikki maskuliinisuus ei vetäisi mitenkään puoleensa taikka toisin päin. Homot pitävät miehistä, silti usein toinen on oikein naismainen.. Miksi? Ei vaan tajua.. Luulisi asian olevan niin, että miestä miehesää kiinnostaa juuri se maskuliinisuus, vahvuus jne.. Eikä se feminiininen osa..

Hmmm. Tuota, jospa kyse on siitä, että mies on mies, vaikka voissa paistaisi? Eli oli sitten kukkohomo tai mikkihiiri, oikeat värkit ja aivot (!) löytyvät?

Hankalaa näin paljon bissenä analysoida muiden mieltymyksiä tai mikä niihin vaikuttaa...

Yhteistyössä