Kerro mitä tämä käytös saattaa tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nainen noin 16-18-vuotias riisuu omassa kotonaan itsensä täysin alasti vanhempiensa tuttavamiehen edessä ja sanoo siinä "katso nyt" tälle tuttavamiehelle. Tuttavamies 60-vuotias. Paikalla myös tuttavamiehen oma vaimo.
Mitä tämä käytös mielestäsi tarkoittaa? Itselläni on eräs epäily, mutta katsotaan mitä mieltä muut on.

No olisiko se tuttavamies aiemmin häiriköinyt sitä tyttöä, ja tyttö päättänyt tuoda asian esiin radikaalilla tavalla?

Tämä itselläkin epäilys. Itsekin kun olin pieni niin samainen mies pelotti minua, koska leikit tai muu johti siihen, että hän vahingossa(??????) tarrasi kiinni alapäähän tai tissien kohdalle. Vasta nyt vanhemmiten olen alkanut pohtia noita asioita.
Tuon jutun tästä 16-18 paljastelusta kuulin tämän miehen vaimolta(joka on 70v), kun sanoi sen tytön olevan ihan hullu kun tuommoistakin tekee. Ikää en muista tarkalleen muuta kuin että on vähän alle 18-vuotias.

Kuulostais siltä,että se mies on jotenkin tirkistellyt sitä tyttöä ja tyttö päätti tuoda asian julkisuuteen noin. Mutta tietenkin syyt menee tytön niskoille, sekaisin se tietenkin on..

Yhteistyössä