Kerro lyhyesti millainen olet; luonteeltasi, ulkonäöltäsi ja tyyliltäsi. Kaikki mukaan! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Minä olen;
Luonteeltani iloinen, huoleton, tempperamenttinen ja hieman piikikäs.

Ulkonäöltäni normaali ruumiinrakenteinen, hoikahko nainen. Tummat silmät, tummat hiukset ja hieman tummahko (suomalaiseksi) iho. Hiukset on yleensä pörrössä.

Pukeutumistyylini on rento ja boheemi, pidän luonnon materiaaleista, kukkakuvioista ja lasihelmikoruista.

Kertokaa itsestänne! :)

Luonteeltani ole tempperamenttinen, hoivaava, piikikäs, huumorintajuinen, asioita kyseenalaistava, taiteellinen, ystävällinen, auttavainen, suorasanainen, mutta myös kiltti ja ilkeä.

Ulkoisesti olen kookas, näyttävä, boheemi ja persoonallinen.

Tyyliltäni olen tyylitön.

Pukeutuminen sen mukaan, mitä käteen vaatehuoneesta tarttuu. Ulkonäkö on yhdentekevää.

Luonne on sellainen, että ekalla tapaamisella uusi tuttavuus ihmettelee minua, kenties jopa inhoaa. Tokalla hän joko päättää vihaavansa minua tai sitten innostuu seurastani ja on utelias suhteeni. Olen huomannut herättäväni aika voimakkaita tunteita, paitsi silloin kun onnistuneesti välttelen ihmiskontakteja ja pysyttelen tutkan alapuolella.

Olen suorasukainen ja rehellinen (jotkut katsovat nämä piirteet nenäkkyydeksi), pyrin realistisuuteen.

Luova, mukavuudenhaluinen, ystävällinen, manipuloiva, tulinen.

Pieni, hoikka, vaalea, sinisilmäinen.

En pidä löysiä vaatteita, koska ne saa pään näyttämään pieneltä. Teen itse vaatteita jonkin verran ja korjaan vanhoja. Tykkään hameista aika paljon ja myös luonnonmateriaaleista. Korkokengistä myös.

luonteeltani perus vittuuntunu mutta mukava. ulkonäöltäni en oo mitenkään erikoinen. tämmönen rasvanen kaksoisleukanen pikkutissinen ja roikkukäsinen perussuomenruotsalainen punapää. pukeudun nykyisin vaan lökäreihin ja miesten vaateisiin ellei tartte mihinkään mennä. tavallisesti tykkään pukeutua goottivaatteista - retrotyylisiin vaatteisin.

Tilanteesta riippuen olen ujo tai yllättävänkin rohkea. Omia mielipiteitäni en salale. Olen myös ystävällinen, avulias, äkkipikainen ja joskus jopa todella raivostuttava.

Ulkonäöltäni olen olen hiukan pyöreä (raskauskiloja on 15kg jäljellä ), pisamanaama jolla iso hymykuoppa.

Tyylini on aika tylsä, ei erotu massasta.

Pirullinen punapää. Katson etten ihan petolinnun perseeltä näytä kun poistun talostamme.

Luonteeltani olen seurallinen, suht positiivinen (tai ehkä realisti), tykkään mennä ja nähdä maailmaa, olen hieman yllytyshullu. Vaikea joskus sopeutua tasapainoiseen elämään, jota etenkin esikoiseni vaatii. Minulla aina monta rautaa tulessa, mutta kyllästyn äkkiä ja siksi monet asiat jäävät kesken.

Aika perus kaksonen siis. Profiilista löytyy tarkempi kuvaus.

Minä olen

luonteeltani elämäniloinen, luotettava, äkkipikainen & temperamenttinen, positiivinen ja nauran paljon

ulkonäöltäni normaalivartaloinen, lyhyt. Pitkät, tummat hiukset, vihreät silmät, kevyesti ruskettunut, hiukset on yleensä sipaistu pikanutturalle, pitäisi panostaa niihin enemmän... Nenä on pieni ja terävä. En ole kovin kaunis, mutta mielestäni ihan nätti.

Pukeutumistyylini vaihtelee suuresti. Panostan paljon pukeutumiseeni ja pukeudun ikäni mukaan (olen 23 ) Verkkareissa ja hupparissa minua ei näe kuin lenkillä tai kotona. Rakastan kenkiä ja koruja, se myös näkyy pukeutumisessani. Pidän yksinkertaisista ja selkeistä linjoista.

Luonteeltani vähän pessimistinen, luotettava, kotona viihtyvä, vähän kiihkeä...

Ulkonäöltäni tällä hetkellä paksu.... Raskaana viimeisillään.
Tummat hiukset ylettyy korvan alapuolelle, tavallisen näkönen naamalta... 162 cm "pitkä"

Pukeutumistyylini on hyvin omintakeinen, kaikkien vaatteiden pitää olla mukavia päällä, enkä pidä makkarankuorista, mistä paistaa liikakilot. Käytännöllisyys on valttia pukeutumisessa.

Luonne: Positiivinen, Ujo, Iloinen, haaveilia. Suutun herkästi, en lepy ihan samaan tahtiin..

Ulkonäkö: Suht pitkä ja hoikahko. Nyt tossa keskivartalon kohdalla on hytkyvä kumpare. Hiukset on pitkät ja ruskeat.

Tyyli: Ööh, mikä se on. Puen päälleni semmosia perusrytkyjä missä itse viihdyn.

luonne: iloinen, positiivinen, nykyään hieman ujo

ulkonäkö: pieni, ei ruma muttei kauniskaan

Tyyli: no vaatteet on puuvilla/pellavahousuja, mekkoja, mitä nyt kulloski, aika sekava :)

Luonteeltani olen reipas, sosiaalinen ja iloinen mutta myös helposti suuttuva ja tempperamenttinen.

Ulkonäkö... olen tosi lyhyt ja aika hoikka, tummat/punaraitaiset hiukset, vihreät silmät. Pukeudun sellaisiin vaatteisiin jotka täällä leimattais armotta "pissis vaatteiksi" eli lantio farkkuja, korkeita korkoja ja lyhyitä hameita! :D

Minä olen;
Luonteeltani huolehtivainen, varovainen, tärkeissä asioissa haastava, toisten äitien mielestä joskus pikkumainenkin.

Ulkonäöltäni latinomainen, miehen mielestä Salma Hayek on näköiseni. En värjää hiuksiani ja hyvin harvoin meikkaan kasvojani.

Pukeutumistyylini on linjakas. Käytän yleensä toppeja ja farkkuja. Lenkkareiden lisäksi en omista yhtään paria lättäpohjakenkiä. Koroissa kävelen nopeammin kuin lenkkareissani.

Mä olen luonteeltani hemmetin ylilyövä. Mä olen kaikessa kympillä mukana. Hyvällä tuulella kuplin, huonolla tuulella kiehun kunnes räjähdän, itken tosi herkästi, nauran herkästi ja hempeilenkin kympillä.

Ulkoinen olemukseeni on pitkä, lihava ja useimmiten sangen homssuinen. Aika tavis tallaaja, mutta keskimääräistä enemmän kulahtanut.

Pukeutumisee en jaksa enää pahemmin panostaa. Päällä on sitä mitä kaapista päälle mahtuu. Mies hurrasi kun vihdoin suostuin luopumaan karmivista äitiyshousuistani :D.
Joskus kuitenkin innostun laittautumaan, mutta useimmiten tunnen itseni silloin vähän pelleksi. Kroppa ja pärstä kun istuu huomattavasti paremmin rönttävaatteisiin kuin prinsessatamineisiin.

Luonteeltani olen puhelias, nauravainen, mutta myös äkkipikainen ja jos suutun kunnolla niin oksat pois.

Ulkonäöltäni olen lihaksikas/lihava, pituutta on 180 cm. Ihan tavallisen näköinen mutta kyllä välillä tunnen itseni kivannäköiseksikin jos on hiukset auki eikä kiinni. Pitkät paksut tummat hiukset.

Pukeudun rennosti, tyylikkäästi. Niin sporttista vaatetta, vapaa-ajan kenkää kuin korkkareita ym..

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Minä olen;
Luonteeltani iloinen, huoleton, tempperamenttinen ja hieman piikikäs.

Ulkonäöltäni normaali ruumiinrakenteinen, hoikahko nainen. Tummat silmät, tummat hiukset ja hieman tummahko (suomalaiseksi) iho. Hiukset on yleensä pörrössä.

Pukeutumistyylini on rento ja boheemi, pidän luonnon materiaaleista, kukkakuvioista ja lasihelmikoruista.

Kertokaa itsestänne! :)

Luonteeltani olen suht rauhallinen mutta suuttuessa löytyy tempperamenttisuutta vaikka muille jakaa,härkäpää.

Ulkonäöltä normaali ehkä hiukan "ylipainoa" Mutta naamasta ihan ok...

Pukeutumistyyli menee ihan päivän mukaan etten juurikaan kato mitä päälleni vedän yleensä se on silti sitä farkut ja toppi tyyliä. ainakin kesällä :saint:

Ulkonäkö: Tumma pitkä tukka, ruskeat silmät. En kuulemma näytä suomalaiselta :D Hieman ylipainoinen ( laihdutus työn alla).
Luonne: Erittäin spontaani, temperamenttinen (välillä liiankin), eläväinen (=puheripuli), kyynisyyteen taipuvainen, välillä ärsyttävä besserwisser, hyvin nirso varsinkin ihmisten suhteen (ei mikään hyvä luonteen piirre), suuruudenhullu..
Tyyli: Mikä tyyli?? :laugh: Hyvin sekalainen! Tänään saattaa olla päällä pillifarkut ja piikkarit, huomenna jotain konservatiivista ja ylihuomenna lököfarkut ja vanha venähtänyt Mikki Hiiri paita :D

Tummat punertavat pitkät hiukset,vihreät silmät,silmälasit,pieni ja muodokas tytsy.Rakastan eläimiä ja viidyn perheeni seurassa..Olen taiteilija sielu ja rakastan musiikkia..Luonteeltani olen aika sanavalmis, tempperamenttinen,iloinen ja aikaansaava..Viihdy myös yksin,mutta en ole yksinäinen..Käytän melkein aina farkkuja jalassa ja yläosa sään mukaan=)

Yhteistyössä