Kerro lyhyesti millainen olet; luonteeltasi, ulkonäöltäsi ja tyyliltäsi. Kaikki mukaan! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luonne: Iloinen, huoleton, looginen, asiakeskeinen, utelias

Ulkonäkö: Normaalipainoinen/pituinen, tumma tukka, nuorekas ikäisekseen

Tyyli: Rento, käytännöllinen

Luonne on kai aika tasainen, huumorintajuinen ja toivottoman hajamielinen (olin eka, jolta jäi aapinen himaan ekalla luokalla ja samaa rataa on jatkunut tähän asti).

Ulkonäkö on suht' normaali, normipitkä mutta kiloja vois kyllä muutaman lahjoittaa pois... Hiukset on lyhyet ja pörrössä.

Tyyli on mustaa, farkkuja ja joskus hameitakin. Korkkareissa en viihdy, koristossuja on kulutettu elämän varrella useampi pari ja tänä kesänä on taas ostettava uudet!

HevariGoottiPissis varustettuna puna-mustalla hiuspehkolla, silmälaseilla ja yleensä musitilla vaatteilla. luonteeltani olen tyypillinen kalat ja minua joko rakastetaan tai inhotaan :)

Luonteeltani ihan siedettävä. Silmien/hiusten ja ihon välinen kontrasti on sitä luokkaa, että lääkäritkin pitävät minua sairaana B) Muodostaisin mielelläni oman tyylin, jos kaupoista löytyisi sellaisia vaatteita kuin kulloinkin etsii. Nyt on kitkuteltava niillä muodin reunarippeillä.

naama ku naulapussi, perse ku pannukakku, rinnat ku rusinat, niskassa hiirenhäntä ja mahan kohdalla pullataikina. olen omalaatuinen, lyhytpinnainen ja helvetin ärsyttävä. tutuoinnit hot, pissikset not

Mä oon vittumainen akka. Mikään ei ole koskaan hyvin vaan aina vaadin lisää tai parempaa. Perusluonteeltani olen pessimisti ja varmasti kerron sen pohjalta kaikille mielipiteeni heidän tekemisistä. Kavereista puhun paskaa heidän selän takana mutta heille esitän mukavaa. Olen siis myös kaksinaamainen. Tekopyhäkin osaan olla tarvittaessa. Kiristän miestäni seksillä antamaan mulle asioita joita kaipaan. Olen laiska, saamaton ja välinpitämätön lähes kaiken suhteen.

Mutta onneksi olen sentään laiha ja kaunis :heart:

Luonteeltani; avoin, rehellinen, suorapuheinen, rento, lapsenmielinen hassuttelija, ahkera, positiivinen optimisti

Ulkonäöllisesti; normaalivartaloinen, sopusuhtainen, tummat silmät ja tummat pitkät hiukset

Pukeutumistyyli on useimmiten joku toppi ja hame, arjessakin siis saatan näyttää siltä kuin olisin juhliin menossa. Pidän erittäin paljon kauniista vaatteista. Kotioloissa toki lökärit jalassakin, mutta mieluiten pukeudun kauniisiin vaatteisiin vaikkei juhlia olisikaan.

Minä olen;

Luonteeltani hiljainen, mietteliäs, pohtiva, realistinen, mutta samalla myös fantasiamaailmoista haaveileva romantikko. Vaikka olenkin hieman ujo, tutustuttuani ihmisiin lähemmin heitän vitsiä ja olen rento heidän seurassaan, josta syystä kaverini viihtyvät seurassani. Mielestäni on hankala tehdä päätöksiä, tykkään miettiä ja punnita vaihtoehtoja, mutta joskus saatan vain repäistä ja tehdä jotain hullua. Minussa on hieman perfektionistia, mutta rakastan myös taidetta ja musiikkia ym. ei-niin-järjestelmällistä.

Ulkonäöltäni suht pitkä (181 cm) miehen alku, melko hoikka mutta lihastakin löytyy. Siniset silmät, ruskeat luonnonkiharat hiukset, kapeahkot kasvot.

Pukeutumistyylini on jotain rennon ja siistin väliltä. Yleensä tiukahkot, tummansävyiset farkut, yksinkertainen tai hieman kuvioitu kauluspaita sekä lyhytvartiset Converset.

Luonteeltani olen; toisinaan äkkipikainen, suutun nopeasti ja lepyn nopeammin, nauran paljon ja huonoille vitseille + omat vitsit, olen tunnollinen ja jos ryhdyn johonkin teen sen loppuun, en jätä huomiselle mitään, minkä voin tänään tehdä.

Ulkonäöltä; ruskeat hiukset (luonnostaan), vihreät silmät, olen muodokas, normaalipainoinen ja kauniiksi kehuttu.

Pukeutumistyyli ; vaihtelee päivän mukaan, juhliin asiallista ja siistiä, kotona mukavaa rentoa, yöelämässä mikä saa olon tuntumaan kauniilta. En seuraa muotia, luulen ainakin niin, katson mikä imartelee kehoa ja korostaa minua. En käytä paljon koruja, en korkeita korkoja, en meikkaa välttämättä kuukauteen, pidän luonnollisuudesta.

Minä olen;
Sinnikäs,rohkea tuntemattomille,herkkä ja motoriikka vika :c

Ulkonäkö: Olen erottuva ja tyttömäinen.

Pukeutumistyyli: Erikoinen ja myös siihen ikäänkuuluvaa muotia.

Luonne: itsekäs, kyyninen, pessimistinen, huumorintajuinen, yleensä rauhallinen, pohdiskeleva, analysoiva, ujo

Ulkonäkö: suht pitkä normaalipainoinen rinnoiltaan lautainen blondi

Tyyli: "ikäisekseen nuorekas" eli wannabe-teini, hutsahtava, joskus sentään asiallinenkin

Luonteeltani olen hieman vakava realisti. Pohdiskelen ja puntaroin asioita. Uusien ihmisten seurassa olen tarkkailija, harva ihminen saa minua ensimmäisellä tapaamisella syttymään kovinkaan syvälliseen keskusteluun. Olen myös rauhallinen ja pitkäpinnainen. Ihmiset useasti hieman "pelkäävät" tai arastelevat minua koska perusilmeeni on aika tyly.

Ulkonäöltäni olen pitkä, isokokoinen, tummatukkainen (pitkä), vihreäsimäinen perus tollukka. Töihin pukeudun siististi. Joskus päälle on pakko vetää se jakkupukukin. Kotona lompsuttelen tukka sekaisin risaiset ja kuluneet vaatteet päällä.

Luonne: Helposti lähestyttävä, mutta vaikeasti ymmärrettävä. Ajattelevainen, sosiaalinen, saa ihmiset puhumaan itsestään ja aiheuttaa näin yleistä pahennusta. Suosittu, mutta vihattu.

Ulkonäkö: Nuorena vanhan, vanhana nuoren - näköinen, pieni, mutta muhkea. Tukka muuttuva, mutta tällä hetkellä hemaiseva blondi.

Tyyli: Omapäinen, ei tykkää kulkea löysissä tahi urheiluvaatteissa. Mieluiten korot ja siistit vaatteet.

Luonne: äkkipikainen, kaksimielisesti ajatteleva höselö joka hukkaisi päänsäkin jos se ei olisi kiinni

ulkonäkö: suuret harmaat silmät, epäsymmetrisesti leikattu musta polkkatukka, tatuointeja.
pitkät jalat, lyhyt notkoselkä joka luo ikävän "ikuisesti raskaana"-efektin, hartiat kuin ladonovet.
mielelläni olisin naisellisen linnunluinen, vaan eipä oman kroppansa muodolle mitään voi

tyyli: vaihtelee risaisten farkkujen, nahkatakin & kynsikkäiden yhdistelmästä
kynähameeseen & korsettitoppiin. yhdistävä tekijä eri tyyleille on se, etten mielelläni poisti kotoa ilman kajalia ja huulipunaa

Viimeksi muokattu:
Luonne: Sekoitus hyväntahtoisuutta, äkkipikaisuutta, järjestelmällisyyttä, herkkyyttä ja heikkoja hermoja.

Ulkonäkö: Kasvoissa hallitsevat suurehkot vihreät silmät, hiukset ovat tummanruskeat, rikotusti leikatut ja usein pörrössä. Siro ja linnunluinen kanantaluttaja.

Tyyli: Musta, punainen, valkoinen

Oon tällane hjuumoriveikko ;). Tempperamenttinen, tunteella reagoiva, haaveilija, ystävällinen mutta yksinäinen susi. Siis tykkään olla yksin. Books are my best companion.

Ulkonäöltä suht pitkulainen päärynä. Pitkät ruskeat hiukset, jotka ei ole oikein suorat muttei kiharatkaan. Siniviherharmaasilmäinen pisamanaama. Isot ihohuokoset. :D

Tyyli jotain wannabe teenager ja "oon kolmekymppinen"- väliltä. Farkut on aina. Joskus hamekausia.

Oon luonteeltani:ujo,ystävällinen,ajattelematon,jotenkin tyhmä,erillainen ja puhelias joillekkin
ulkönäöltä mulla on meren siniset silmät,värjätyt tumman ruskeat hiukset,63cm pitkä,en oo laiha mutten myöskään lihava,isot reidet,lyhyet hiukset,isohko nenä,kuulema söpö hymy,tummat "hollister" kulmat,pitkät ripset ja erikoinen vasen korva
Tyylini on sellainen että en pidä hirveästi farkkuja vaan legginsejä mutta mieluiten lökäreitä pidän paidoista jossa on iso kaula aukko bandana kuvio on vaan niin ihana tyylini on erillainen kuin muilla kuulen sitä erittäin paljon sillä pukeudun vähän räppäri mäisesti

Luonteeltani olen erittäin hyvä kommunikoimaan ja minulla on hyvät sosiaaliset taidot, olen melko herkkä reagoimaan kaikkeen, minulta löytyy paljon rohkeutta ja seikkailunhalua, olen uusien ihmisten seurassa joskus ujo, mutta kun minuun tutustuu paremmin, olen aivan eri ihminen, usein luullaan, että olen ihan älyttömän itsevarma, mutta en itseasiassa, korkeintaan sanavalmis ihminen

Ulkonäköni osalta olen suht pitkä ja hoikka. Minulla on ruskeat silmät ja punertavan vaaleat hiukset, jotka ylettyvät vähän yli olkapään ( ei kuitenkaan keltaiset vaan enemmän oranssihtavat).

Tyylini on karusti sanottuna aika perus massamainen :). Käytän paljon juoksuhousuja ja välillä myös ihan vaan huppareita. Värimaailma pukeutuessani on kutakuinkin musta, harmaa, valkoinen, punainen, armeijanvihreä, tummansininen. Olen melko mukavuudenhaluinen, enkä talvella suosi t-paitoja yms.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
Luonteeltani rauhallinen ja tasainen. Kuuntelen mieluummin kuin puhun. Mutta jos tarvis tai kun suutun, saan ääneni kuuluville. Hyvinkin.

Tavallisen näköinen, normaalipainoinen, en mitenkään huomattava arkena. Vaatteina jotain mukavaa tai työvermeet eli turvakengät ja työpöksyt kuuluvat varustukseen. Juhlaan sit taas tälläydyn kunnolla. Enkä jää huomamatta.

Tyyli? Kokomusta kenties.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä