Kerro lyhyesti millainen olet; luonteeltasi, ulkonäöltäsi ja tyyliltäsi. Kaikki mukaan! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luonne: Ujo, nauravainen, herkkä, tunteilla eteenpäin menevä tohottaja...suuttuessani kovapäinen. Jääräpäisyyttä myös löytyy.

Ulkonäkö...siniset silmät, tummat pitkät hiukset (jotka valtaosan ajasta pörröttää minne tahtovat)...pieni kooltani enkä kai nyt ihan miltään rekkapaulalta näytä.

Tyyli vaihtelee mielialan ja sään mukaan...kesäisin mekkoja/hameita paljon..talvella en..vaatteet tummia ja jopa koko mustia.

Luonne: Ujo, viihdyn yksin, pyrin olemaan ystävällinen muille. Melko jääräpäinen. Saatan tulistua helposti mutta lepynkin helposti. Mietin järjellä ja olen harkitseva.

Ulkonäkö: Vaaleat pitkät hiukset jotka yleensä ponnarilla. Hoikka ja keskimittainen. Pitkät jalat ja kädet.

Tyyli: ihan perus. En erotu massasta. Töissä usein farkut tai tregginsit ja siisti paita. Kotona legginsit ja pitkä toppi. Kesäisin ja juhlissa mekko (lyhyt). Korkkareita käytän vain juhlissa. Meikkiä on lähes aina. Tykkään valkoisista ja mustista vaatteista ja vaaleanpunaisista/pinkeistä.

Luonteeltani olen erittäin hyvä kommunikoimaan ja minulla on hyvät sosiaaliset taidot, olen melko herkkä reagoimaan kaikkeen, minulta löytyy paljon rohkeutta ja seikkailunhalua, olen uusien ihmisten seurassa joskus ujo, mutta kun minuun tutustuu paremmin, olen aivan eri ihminen, usein luullaan, että olen ihan älyttömän itsevarma, mutta en itseasiassa, korkeintaan sanavalmis ihminen

Ulkonäköni osalta olen suht pitkä ja hoikka. Minulla on ruskeat silmät ja punertavan vaaleat hiukset, jotka ylettyvät vähän yli olkapään ( ei kuitenkaan keltaiset vaan enemmän oranssihtavat).

Tyylini on karusti sanottuna aika perus massamainen :). Käytän paljon juoksuhousuja ja välillä myös ihan vaan huppareita. Värimaailma pukeutuessani on kutakuinkin musta, harmaa, valkoinen, punainen, armeijanvihreä, tummansininen. Olen melko mukavuudenhaluinen, enkä talvella suosi t-paitoja yms.
uusi jäsen.Laitoin yläpeukkua:cool:

Hieman tanakka,mustat hiukset ja tumman siniset silmät.Tyynen rauhallinen,ja tasainen viilipytty.En ole mikään hölöttäjä,vaan olen se tyyppi joka muiden seurassa lähinnä kuuntelee mitä muut sanovat,ja puhuu vain silloin jos on jotain puhumisen aihetta.Suutun kyllä joskus,ja tietenkään kenenkään ei silloin kannata olla liian lähellä.Voipi muuten tulla pipi päähän.:cool:

Yhteistyössä