Kerro kolme asiaa, jonka takia et ole "maailman paras äiti"

1. Kun lapset oli pieniä tein ihan liikaa töitä. Sitä kadun vieläkin. Lapsilla oli kyllä ihan hyvä olla isän tai mummon kanssa, mutta oisi ne äitiäkin kaivanneet

2. En ole koskaan antanut lasten esim. voittaa peliä eli hävinnyt tahallani, koska mun mielestä lapset kaipaa haasteita eikä niitä saa päästää liian helpolla vain siksi että ne on pieniä

3. Olen jättänyt lapset pienestä asti mummolle hoitoon päästäkseni viettämään kahdenkeskistä aikaa lasten isän kanssa
 
1.Olen liian lyhyt pinnainen.
2. En leiki lapsen kanssa paljon ja tv on päällä 247. Ulkoilemme liian harvoin koska en jaksa itse lähteä ulos. Koiran lenkitys on lapsenkin ulkoilua meillä.
3.Liikaa herkuttelua. Lapseni on todella nirso ja annan hänen sitten syödä mitä haluaa.

Tähän voisi lisätä miljoonia asioita, toisinaan tunnen itseni mitä surkeimmaksi äidiksi. En osaa olla johdonmukainen vaan annan lähes aina periksi koska en jaksa kuunnella ränkätystä kovin kauaa.
 
Viimeksi muokattu:
1. Huudan lapsille jos eivät nätisti sanomalla usko. Olen tätä vähentänyt kuitenkin.
2. Kiroilen arkikielessä esim. perkele kun on paskanen koira. (koira pyörinyt kuralammikossa)
3. Otan silloin tällöin sikspackin lonkeroa viikonloppuna, pari lasten ollessa hereillä, loput heidän mentyä nukkumaan. Tiedän ettei siitä aiheudu haittaa, mutta monien muiden jyrkkä suhtautuminen tuohon asiaan saa minun omatuntoni soimaan.
 
meitsie
1. Keskityn liikaa omiin harrastuksiini, töihini ja päiväuniini.
2. En jaksa ulkoilla lasten kanssa, jos on huono ilma.
3. Katson televisiosta murhasarjoja ja muita raakuuksia, vaikka lapsia pyörisikin samassa huoneessa.

Ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin... älkää soittako lastensuojeluun :)!
 
-Ärtymyskynnys matala ennen menkkoja
- Korvaan usein aamukiireessä lasten hampaidenpesun purkalla
- Vietän viikonloppuaamuisin pari tuntia koneella ja lapset katsoo tv:tä
- Saatan valittaa lapsille ihan typeristä asioista joita he eivät ymmärrä tyyliin "Kuulkaa äiti ja isi joutuu monta tuntia tekemään töissä töitä että saadaan tänne uudet tapetit kun ootte nämä piirrelly. Kaikkeni oon antanu ja mitä saan kiitokseksi, hirveetä tuo teijän tappelu, minä en jaksa.-palopuheita."
- Saatan joskus pelotella että jos ei nyt meno rauhoitu niin ei kai tässä muu auta kuin soittaa poliisit.
- En suostu kuuntelemaan lastenmusiikkia, meillä soi rokki.
- Nakkelen roskiin sellaisia DVD-elokuvia jotka ärsyttää ja vetoan että "oli naarmuuntuneet kun ette taaskaan laittaneet niitä koteloihin".
 
Ken guru
-Ärtymyskynnys matala ennen menkkoja
- Korvaan usein aamukiireessä lasten hampaidenpesun purkalla
- Vietän viikonloppuaamuisin pari tuntia koneella ja lapset katsoo tv:tä
- Saatan valittaa lapsille ihan typeristä asioista joita he eivät ymmärrä tyyliin "Kuulkaa äiti ja isi joutuu monta tuntia tekemään töissä töitä että saadaan tänne uudet tapetit kun ootte nämä piirrelly. Kaikkeni oon antanu ja mitä saan kiitokseksi, hirveetä tuo teijän tappelu, minä en jaksa.-palopuheita."
- Saatan joskus pelotella että jos ei nyt meno rauhoitu niin ei kai tässä muu auta kuin soittaa poliisit.
- En suostu kuuntelemaan lastenmusiikkia, meillä soi rokki.
- Nakkelen roskiin sellaisia DVD-elokuvia jotka ärsyttää ja vetoan että "oli naarmuuntuneet kun ette taaskaan laittaneet niitä koteloihin".
Heh, ihanan inhimillistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
1. Huudan joskus kun uhmaikäiseen menee hermot.
2. En herää vauvan yösyötöille (en edes huomaa itkua) ja jos heräänkin olen vihainen kuin ampiainen.
3. Hösellän. (Esim nyt juuri odotan että isäni tulee avaamaan oven vara-avaimella kun unohdin avaimet kotiin viedessäni esikoisen kerhoon.. Ei ole tuttipulloja tai mitään mukana. Onneksi vanhemmat asuu n. 6km päässä)
 
harmaavakkari
1. Huudan melko usein, koska inhoan saman asian toistamista miljoona kertaa eli olen lyhyt pinnainen.
2. Kieltäydyn syöttämästä esikoista, vaikka se isännän mukaan kuolee sitten nälkään.
3. Harkitsen eroa lasten isästä.
4. Tarvitsen säännöllisesti omaa aikaa, tosin tämän varastan omista unistani.
5. jatkanko...?
 

Yhteistyössä