Kerro joku arkinen omituisuus itsestäsi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
En tiedä mistä mulle on tullu semmonen, että torstaisin uni ei meinaa heti tulla. Rakastan kai niin paljon perjantaipäiviä, että olo on torstai-iltana kuin jouluaaton edellä... kierin petissä hyvän aikaa, ennen ku saan unesta kiinni. Joskus koko yö menee valveilla pyörimiseksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
Tykkään tarkkailla ihmisiä. Kuvittelen mielessäni vieraille ihmisille nimet, ammatit, perheet yms. ja mietin mitä he puuhailevat ja millaisia ihmisiä ovat. Joskus kirjoitan tarinoita, joita olen keksinyt ohikulkijoista.

Hakeudun mielelläni paikkoihin joissa voin salaa tarkkailla ihmisiä. Arkisin yksi hyvä on valtava työpaikkani ruokala. :) Vaikka katseeni pysyy näennäisesti lautasella, sisäinen tutka toimii koko ajan noteeraten kymmeniä eri asioita muista ihmisistä. Kellä on paksu tukka, kellä ohut, mikähän ton etunimi on, täytyy kurkata sen nimikyltistä kun on ihan Leenan näköinen, onkohan tuo lääkäri, onkohan tuo naimisissa, harrastaakohan tuo virkkausta, onkohan tuolla lapsia, onpa ihana kampaus jne. Mä olen oikea kyttääjä. Mutta tuttujani/naapureitani en tykkää tarkkailla, vain vieraita ihmisiä. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: emppu75
"mä"
Mun jäljiltä yleensä aina jää kahvimukin pohjalle liru kahvia. En tiedä miksi se on niin vaikeaa juoda kuppia tyhjäksi, semmoinen sentin kerros jää aina. Ehkä se johtuu siitä, että mä juon kahvini tosi hitaasti, ja loppuvaiheessa se viimeinen liru on jo ihan kylmää.
 
[QUOTE="mä";24739638]Mun jäljiltä yleensä aina jää kahvimukin pohjalle liru kahvia. En tiedä miksi se on niin vaikeaa juoda kuppia tyhjäksi, semmoinen sentin kerros jää aina. Ehkä se johtuu siitä, että mä juon kahvini tosi hitaasti, ja loppuvaiheessa se viimeinen liru on jo ihan kylmää.[/QUOTE]

sama täällä, ja mies kiroaa sitä lirua aina kun laittaa tiskejä koneeseen ja lirut lentää sukille..... toisaalta tuo voisi olla sitten miehen omituisuus ettei 17 vuodessa ole oppinut sitä lirua muistamaan :whistle:
 
"Piika-äiti"
[QUOTE="mä";24739638]Mun jäljiltä yleensä aina jää kahvimukin pohjalle liru kahvia. En tiedä miksi se on niin vaikeaa juoda kuppia tyhjäksi, semmoinen sentin kerros jää aina. Ehkä se johtuu siitä, että mä juon kahvini tosi hitaasti, ja loppuvaiheessa se viimeinen liru on jo ihan kylmää.[/QUOTE]

Niin minäkin.

Ja sitten vielä hyvin usein unohdan sen lirupohjaisen kupin sohvan viereen lattialle/kirjahyllylle/työpöydälle/peilipöydälle/vessan hyllylle ja sitten perhe kantaa niitä kuppeja keittiöön mutisten jotain sekavaa hankalista naisista.
 
Jollei mulla olis lapsia niin en tarttis puhelinta, vihaan puhelimessa puhumista.

Juon 1,5-3l Pepsi Maxia päivässä.

Inhoon kun aurinko paistaa ja kaikki pöly ja paska sisällä näkyy vaikka ois kaihtimet kiinni. Rakastan syksyä kun on pimeetä ja sataa.

En oo ikinä vaan voinut mennä nukkumaan, olen kärsinyt nukahtamis- ja univaikeuksista lapsesta asti.
 
Ken guru
Olen tosi tavallinen. Pukeudun tavallisesti, hiukset on tavallisesti, ajan tavallista autoa, teen tavallista työtä, asun tavallisessa kodissa, ja joudun nyt todella miettimään että MISSÄ asiassa voisin olla kummallinen.

Ai niin, inhoan hierontoja, ja sitä että vieraat ihmiset koskettelee mua tai tulee liian henkilökohtaisesti mun henkilökohtaiseen tilaan kun en ole sillä tuulella. Ja usein en ole.

Ja ai niin, mun kahvikupin tai ruoan yli ei SAA liu´utaa kättä tai mitään muutakaan, koska sinne tippuu silloin bakteereja tai roiskeita.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikuppi ei saa olla liian täynnä, jos kaadetaan liian täyteen, en pysty juomaan, viemäriin tms ja uus yritys... ruokaa pitää pilkkoa ja paloitella ja närkkiä, en voi syödä normaalisti ja haluan aina pienestimaistella kaikkea.... ovien pitää olla aina joko ihan kiinni tai auki, paitsi makkarin ovi, jos mies kotona, poju nukkumassa ja minä lukemassa sängyssä, niin ovi pitää olla tasan tarkkaan 1/4 raollaan.... voooi kuiinka näitä omituisuuksia riittäis kirjaksi asti... olen himotuulettaja ja miehellä aina kylmä, inhoan kovia löylyjä saunassa, voin otaa ehkä yhdet löylyt...
vihaan leivänmuruja, lasken asioita, kuten astioita yms yms ja saan "tyydytystä" jos asioita on pareittain tai sitten esim 3,3 ja 3..... sairasta!!!!!:LOL:
 
"Kuula"
pyyhin kädet tiskauksen tai jonkun pikku askareen jälkeen housun persuuksiin, vaik köökkipyyhekin on :)
en osta kalaa pään kera eli aina fileenä :)
astiakaapissa oltava mukien, kuppien korvat oikealla päin.
Jos mulla on yöpaita päällä (sellainen lyhyehkö) niin kuivaan kädet alushousujen takamukseen tai pitkin jalkoja vetaisen kosteuden :)

Etikettien pitää olla aina kaapissa oikein päin (katsojaan siis) ja ärsyttää kun mies purkaa ostokset ja kaikki purkit ja pussit on miten sattuu päin.

Pistän myös ns. nenästä suuhun. Yäk... tai siis eiku :)
 
"vii"
En voi syödä lautastani tyhjäksi. Tulee aina vain sellainen olo, että nyt olen ihan täynnä, en millään voi ottaa kahta viimeistä haarukallista.

Ja olen täysin normaalipainoinen ja terve. En siis mikään anorektikko tms.
 
Olen neuroottinen ensin työ, sitten huvi - jutun kanssa. En saa juoda kahviani, jos en ensin siisti keittiötä jne.

Rakastan seisoa ikkunan edessä ja katsella ohi kulkevia ihmisiä ja autoja. Samalla haaveilen mahdottomista, kuten vaikka armeijan käymisestä ensi vuonna tai äkkilähdöstä Karibialle.
 
"Mies"
Oon tosi tavallisen oloinen, hiljainen kaveri. Moni sanoo, että semmonen johon voi luottaa. Mutta ittellä on sitten semmonen hassu pervo puoli, että taloyhtiön pesutuvassa on pakko runkata naisten pikkuhousuille tai rintsikoille. Ja jos niitä ei ole, niin sitten vaikka farkkuille. Katon sitä peppukohtaa ja mietin että työntyisin sinne... Yleensä hoidan ton homman illalla ja onneksi ovenkin saa lukkoon, niin ei yllätetä.

Muita erikoisuuksia mulla ei oo, jos ei lasketa sitä, että tykkään joskus kännissä soittaa nimettömiä läähätyspuheluja tms...
 
Laulava Lomittaja
Astiakaapissa kuppien on oltava just tasan oikein; rivat/korvat oikealle,samaa sarjaa olevat omissa riveissään..

Lasit/mukit samalla tavalla
Lautaset koko järjestyksessä

Tiskipöydän kuuraan joka ilta,ennen nukkumaan käymistä,keittiön täytyy olla siisti..
 
tällaasta
Laken aina kaikkea mahdollista( askelmia, valoja, kaulakorun helmiä, , siisihna mitävaanmitä voi laskea kuinka monta jotakin on) ja luen tekstit myös väärinpäin (esim, valomainokset).
 
tällaasta
Alkuperäinen kirjoittaja tällaasta;24740561:
Laken aina kaikkea mahdollista( askelmia, valoja, kaulakorun helmiä, , siisihna mitävaanmitä voi laskea kuinka monta jotakin on) ja luen tekstit myös väärinpäin (esim, valomainokset).
Niin ja aloitan aina lukemisen takakannesta (lehdissä)
 

Yhteistyössä