pop
se menee puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja herrrmo menee:Mun käyntikortista saamani koodi ei käy tietokoneeseen!!!
se menee puhelimeenAlkuperäinen kirjoittaja herrrmo menee:Mun käyntikortista saamani koodi ei käy tietokoneeseen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja herrrmo menee:Mun käyntikortista saamani koodi ei käy tietokoneeseen!!!
Se tais käydä puhelimeen..Alkuperäinen kirjoittaja herrrmo menee:Mun käyntikortista saamani koodi ei käy tietokoneeseen!!!
sieltä tais tulla se partateräAlkuperäinen kirjoittaja kiko:tolle nukenpäälle tehdään?
Miten sen saa sieltä pois?Alkuperäinen kirjoittaja pop:sieltä tais tulla se partateräAlkuperäinen kirjoittaja kiko:tolle nukenpäälle tehdään?
en ole ihan varma, mulla tais vaan tulla kun naputtelin päätä. En muista oliko mulla joku tavara"käsissä" samalla.Alkuperäinen kirjoittaja kiko:Miten sen saa sieltä pois?Alkuperäinen kirjoittaja pop:sieltä tais tulla se partateräAlkuperäinen kirjoittaja kiko:tolle nukenpäälle tehdään?
Kampaa sillä kammalla sen mallipään tukkaa, sieltä tulee partaterä. Terä kiillotetaan sillä tuubilla. Sitte en enää tiiä mitä pitää tehä.Alkuperäinen kirjoittaja kiko:Miten sen saa sieltä pois?Alkuperäinen kirjoittaja pop:sieltä tais tulla se partateräAlkuperäinen kirjoittaja kiko:tolle nukenpäälle tehdään?
No nyt onnistuAlkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Kampaa sillä kammalla sen mallipään tukkaa, sieltä tulee partaterä. Terä kiillotetaan sillä tuubilla. Sitte en enää tiiä mitä pitää tehä.Alkuperäinen kirjoittaja kiko:Miten sen saa sieltä pois?Alkuperäinen kirjoittaja pop:sieltä tais tulla se partateräAlkuperäinen kirjoittaja kiko:tolle nukenpäälle tehdään?